ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ KAWASAKI ΚΧ450/ΚΧ85/ΚΧ112 2023

Τα μοντέλα Kawasaki KX250 και KX250X 2023 έλαβαν σημαντικές αναβαθμίσεις για τη νέα σεζόν ωστόσο, τα υπόλοιπα μοντέλα KX, συμπεριλαμβανομένων των KX450, KX112, KX85 και KX65, έχουν παραμείνει ίδια. Δυστυχώς το πρωτότυπο ΚΧ450 που είδαμε στο ιαπωνικό πρωτάθλημα δεν είναι του 2023. Δείτε παρακάτω για λεπτομέρειες για τις νέες μοτοσυκλέτες όπως τις ανακοίνωσε η Kawasaki.

Ως το κορυφαίο μοντέλο της σειράς Kawasaki KX, το Kawasaki KX450 του 2023 είναι κατασκευασμένο με εξαρτήματα που κερδίζουν αγώνες για να βοηθήσουν τους αναβάτες της Kawasaki να ανέβουν στην κορυφή του βάθρου. Ρυθμισμένος για να ταιριάζει καλύτερα σε δύσκολους αγώνες, ο υγρόψυκτος, τετράχρονος κινητήρας 449cc διαθέτει άφθονη ισχύ μαζί με λεπτό περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου, ανάρτηση τεχνολογίας Showa A-KIT, υδραυλικό συμπλέκτη με ελατήριο και ηλεκτρική εκκίνηση, αποτελεί το απόλυτο πακέτο για τη νίκη του πρωταθλήματος.

Το πακέτο ελαφρού κινητήρα 449cc χρησιμοποιεί στοιχεία που προέρχονται απευθείας από την ομάδα αγώνων Monster Energy® Kawasaki, παράγοντας μέγιστη ισχύ και καμπύλη ροπής που ανοίγει το γκάζι νωρίς. Ο ισχυρός κινητήρας KX450 διαθέτει ηλεκτρική εκκίνηση που ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού και τροφοδοτείται από μια συμπαγή μπαταρία Li-ion. Ένας ελαφρύς σχεδιασμός ενεργοποίησης βαλβίδας με κοκοράκια έρχεται μέσω της τεχνολογίας αγώνων δρόμου κορυφαίου υψηλού επιπέδου της Kawasaki και των μηχανικών World Superbike, επιτρέποντας βαλβίδες μεγαλύτερης διαμέτρου και πιο επιθετικά προφίλ εκκεντροφόρου. Ένα κιβώτιο πέντε ταχυτήτων κοντινής αναλογίας συνδυάζεται με έναν υδραυλικό συμπλέκτη υψηλής χωρητικότητας με δισκοειδές ελατήριο που βοηθά στη διευκόλυνση του ελέγχου και παρέχει σταθερή αίσθηση ακόμη και υπό έντονη χρήση.

Ένα λεπτό περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου παρέχει ακρίβεια στις στροφές μέσω εξαιρετικής αίσθησης στο μπροστινό μέρος και ευελιξίας όταν οδηγείτε με υψηλές ταχύτητες. Η ελαφριά κατασκευή του πλαισίου αποτελείται από σφυρήλατα, εξωθημένα και χυτά εξαρτήματα, ενώ ο κινητήρας χρησιμοποιείται ως μέρος του πλαισίου και προσθέτει στην ισορροπία ακαμψίας του πλαισίου. Οι μηχανικοί επέλεξαν προσεκτικά τη διάσταση του άξονα περιστροφής του ψαλιδιού, του γραναζιού εξόδου και των θέσεων του πίσω άξονα για να εστιάσουν στο κέντρο βάρους και τον ισορροπημένο χειρισμό.

Τα μπροστινά πιρούνια ελατηρίου υψηλής απόδοσης 49 mm με τεχνολογία A-KIT με εσωτερικούς σωλήνες μεγάλης διαμέτρου που έχουν το ίδιο μέγεθος με αυτούς που βρίσκονται στα μηχανήματα της εργοστασιακής αγωνιστικής ομάδας της Kawasaki. Τα πιρούνια επιτρέπουν τη χρήση μεγάλων εμβόλων απόσβεσης για ομαλή δράση και σταθερή απόσβεση. Στο πίσω μέρος, ένα νέο σύστημα σύνδεσης Uni-Trak® συνδέεται με το πίσω αμορτισέρ Showa Compact Design που διαθέτει τεχνολογία A-KIT με ρυθμιστές συμπίεσης μεγάλης διαμέτρου.

Ένας υπερμεγέθης ρότορας μπροστινού φρένου 270 mm, σε σχήμα μαργαρίτα από τον διάσημο κατασκευαστή, Braking®, είναι τοποθετημένος για να συμπληρώνει τέλεια τον ισχυρό κινητήρα του KX450. Το πίσω μέρος είναι εξοπλισμένο με ρότορα πέδησης σε σχήμα μαργαρίτα 250 mm που συμπίπτει με τον μεγάλο μπροστινό δίσκο.

Η Kawasaki συνεχίζει την απαράμιλλη δέσμευσή της να παρέχει στους αναβάτες κορυφαία άνεση ERGO-FIT® χάρη στο ρυθμιζόμενο σύστημα στήριξης του τιμονιού και τα μαρσπιέ της για να ταιριάζει σε μια ποικιλία αναβατών και στυλ οδήγησης. Το εργοστασιακού τύπου τιμόνι 1-1/8″ Renthal® Fatbar® διαθέτει ρυθμιζόμενες βάσεις τεσσάρων κατευθύνσεων με δυνατότητα προσαρμογής 35 mm για να ταιριάζουν σε αναβάτες διαφορετικού μεγέθους. Τα μαρσπιέ διαθέτουν σημεία στήριξης διπλής θέσης, με χαμηλότερη θέση που μειώνει την τυπική ρύθμιση κατά επιπλέον 5 mm, μειώνοντας τη γωνία των γονάτων όταν κάθονται ψηλότεροι αναβάτες.

Συμπληρώνοντας την αποδεδειγμένη από το πρωτάθλημα τεχνολογία, το 2023 KX450 διατηρεί το επιθετικό στυλ του μαζί με τα γραφικά στο καλούπι στα καλύμματα του ψυγείου που έχουν ως αποτέλεσμα μια εξαιρετικά λεία επιφάνεια και μια συναρπαστική εμφάνιση που απαιτείται για να τελειώσει στην κορυφή της κατηγορίας του. Το κομψό αμάξωμα έχει διαμορφωθεί για να ταιριάζει με τα ψυγεία που τοποθετούνται σε V και το στενό σχέδιο του πλαισίου, διευκολύνοντας την κίνηση του αναβάτη και διευκολύνοντας την ολίσθηση εμπρός και πίσω.

Το 2023 KX112 αναθεωρήθηκε πλήρως το 2022 και προσφέρει δυνατότητες νίκης σε αγώνες σε μια άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, διαθέτοντας ισχυρή ροπή χαμηλού επιπέδου που οι αναβάτες μπορούν να εκμεταλλευτούν για να αισθάνονται πιο γρήγοροι παντού στην πίστα.

Ο δίχρονος, μονοκύλινδρος KX112 διαθέτει διάμετρο και διαδρομή 52,5 x 51,6 mm. Ο κινητήρας σε συνδυασμό με το σύστημα βαλβίδων ισχύος αποδίδει ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές που μεταφράζεται σε απόδοση κατά την διαδικασία της εκκίνησης και ισχυρότερη επιτάχυνση κατά την έξοδο από τις στροφές. Ο χρονισμός της θυρίδας εισαγωγής και εξαγωγής συμβάλλει στην ισχυρή ροπή χαμηλών στροφών του KX112, ενώ το προφίλ του εμβόλου του προσφέρει ανθεκτικότητα και η επιφάνεια επαφής των ελατηρίων εμβόλου βοηθά την αρχική απόδοση. Οι ρυθμίσεις του καρμπυρατέρ έχουν ρυθμιστεί ώστε να ταιριάζουν με τον ισχυρό κινητήρα και να συμβάλλουν στην απόκριση σε όλο το εύρος στροφών. Συμπληρώνοντας τον ισχυρό κινητήρα των 112cc είναι ένα κιβώτιο 6 ταχυτήτων που έχει σχεδιαστεί για να αντέχει την ισχύ του κινητήρα.

Ένα στιβαρό περιμετρικό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής σχεδιάστηκε για να αξιοποιεί την ισχύ του κινητήρα, προσφέροντας πλεονεκτήματα αντοχής και στρεπτικής ακαμψίας που επιτρέπει στους αναβάτες να πιέζουν δυνατά στην πίστα. Το πλαίσιο συνδυάζεται με ανεστραμμένα μπροστινά πιρούνια 36 mm που προσφέρουν εξαιρετική αντίσταση απόσβεσης και πυθμένα, επιτρέποντας στο KX112 να οδηγείται σκληρά διατηρώντας παράλληλα την άνεση. Οι αναβάτες μπορούν να προσαρμόσουν τις ρυθμίσεις τους μέσω της ρυθμιζόμενης απόσβεσης συμπίεσης 20 κατευθύνσεων. Στο πίσω μέρος, η πίσω ανάρτηση Uni-Trak® προσφέρει προφόρτιση, συμπίεση 24 κατευθύνσεων και δυνατότητα προσαρμογής απόσβεσης ανάκαμψης 21 κατευθύνσεων, προκειμένου να επιτρέψει σε κάθε αναβάτη να προσαρμόσει τις ρυθμίσεις του με βάση το μέγεθος και το επίπεδο δεξιοτήτων.

Οι μεγάλοι μπροστινοί τροχοί 19 ιντσών και πίσω 16 ιντσών του KX112 γεφυρώνουν όμορφα το χάσμα μεταξύ των μίνι μοτοσυκλετών και των αγωνιστικών μοτοσυκλετών πλήρους μεγέθους, φιλοξενώντας μεγαλύτερους νέους αναβάτες και βοηθώντας στην πλοήγηση στα χτυπήματα και τις αυλακώσεις που συναντώνται συνήθως σε πίστες μοτοκρός. Οι τροχοί είναι εφοδιασμένοι με ελαστικά Dunlop MX33 που προσφέρουν εξαιρετικό κράτημα και έλεγχο. Το πλαίσιο του KX112 ακολουθεί τις γραμμές των μεγαλύτερων ομολόγων του KX, διαμορφώνοντας ένα λεπτό πακέτο εργονομίας που διευκολύνει τις κινήσεις του αναβάτη και συμβάλλει στην ισχυρή εργοστασιακή εμφάνιση.

Κατασκευασμένη χρησιμοποιώντας την ίδια τεχνολογία που κερδίζει αγώνες όπως αυτή που υπάρχει στο KX112, η μοτοσικλέτα KX85 ορίζει μια «μεγάλη μοτοσυκλέτα σε μικρό πακέτο» και επιστρέφει τόσο δυνατή όσο ποτέ το 2023 με στόχο να προσφέρει στους νέους αγωνιστές το πλεονέκτημα στο πρωτάθλημα για να ακονίσουν τις δεξιότητές τους. Το KX85 βασίζεται στη στιγμιαία δύναμή του, τον ευκίνητο χειρισμό του και το στυλ εμπνευσμένο από τους αγώνες του εργοστασίου για να φτάσει πρώτο στην καρό σημαία.

Ο δίχρονος, μονοκύλινδρος κινητήρας 84cc είναι εξοπλισμένος με το εξαιρετικά προηγμένο σύστημα βαλβίδων ισχύος που δημιουργεί μια εύχρηστη ευρέως διαδεδομένη ζώνη δύναμης. Όπως και το KX112, διαθέτει κιβώτιο 6 σχέσεων, ελαστικά Dunlop MX33, λεπτό πακέτο εργονομίας, επιθετικό στυλ KX και εξαιρετική απόδοση ψύξης. Η νίκη του πρωταθλήματος απαιτεί δύναμη, γι’ αυτό ακριβώς το KX85 βρίσκεται πάνω από τον ανταγωνισμό.

4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...