ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΜΕ ΡΕΚΟΡ ΓΙΑ ΤΗΝ MICHELIN ΣΤΟ PHILLIP ISLAND
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – Ο Alex Rins (Team Suzuki Ecstar) κερδίζει τον αγώνα θρίλερ στο Phillip Island. Ο Jorge Martin (Prima Pramac Racing) σημειώνει νέο ρεκόρ πίστας όλων των εποχών με χρόνο 1’27.767.
Ο Alex Rins (Team Suzuki Ecstar) εκμεταλλευόμενος πλήρως το εμπρός και πίσω σκληρό μείγμα των ελαστικών MICHELIN Power Slick κατάφερε να κερδίσει τον συναρπαστικό και απρόβλεπτο αγώνα Grand Prix της Animoca Brands Australian Motorcycle Grand Prix στην πίστα Phillip Island. Μαζί του στο βάθρο, στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα, ανέβηκαν ο Marc Marquez (Repsol Honda Team) και ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team).
Στα Δοκιμαστικά, ο Jorge Martin (Prima Pramac Racing) σημείωσε νέο ρεκόρ πίστας όλων των εποχών με χρόνο 1’27.767, καταρρίπτοντας το προηγούμενο ρεκόρ που είχε σημειωθεί από τον Jorge Lorenzo το 2013. Επίσης, ο Marc Marquez βελτίωσε αυτό το μακροχρόνιο ρεκόρ με τη Honda του, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι επιδόσεις των ελαστικών MICHELIN Power Slick ειναι προσιτές σε όλους. Λόγω των στεγνών καιρικών συνθηκών όλο το Σαββατοκύριακο, οι αναβάτες είχαν άφθονο χρόνο να δουλέψουν σε στεγνές ρυθμίσεις και να δοκιμάσουν όλα τα ελαστικά MICHELIN Power Slicks. Με αυτά τα δεδομένα, οι μισοί αναβάτες επέλεξαν το μεσαίο μείγμα γόμας και οι άλλοι μισοί το σκληρό μείγμα γόμας για τον μπροστινό τροχό, ενώ οι περισσότεροι αναβάτες επέλεξαν το σκληρό μείγμα γόμας για τον πίσω τροχό.
Μετά από δύο ημέρες έντονης βροχόπτωσης, οι καιρικές συνθήκες την Παρασκευή άρχισαν να είναι στεγνές αλλά με ανέμους κι έτσι οι αναβάτες άρχισαν να εξερευνούν τη διαθέσιμη πρόσφυση και να αφήνουν γόμα στην άσφαλτο από τα MICHELIN Power Slicks τους. Οι χρόνοι στο FP1 με επικεφαλής του Johann Zarco (Prima Pramac Racing) με χρόνο 1’30.368 – ήταν περίπου 2,5 δευτερόλεπτα αργότεροι από το ρεκόρ αγώνα όλων των εποχών, γεγονός που έδειχνε καθαρά την έλλειψη πρόσφυσης από την πράσινη επιφάνεια της πίστας σε συνδυασμό με τον δυνατό αέρα. Παρά τις μικρές βροχοπτώσεις το μεσημέρι, το FP2 ήταν επίσης στεγνό με αέρα , με τον ήλιο να κάνει την εμφάνισή του μετά από λίγο. Με την άνοδο των θερμοκρασιών και τις βελτιωμένες συνθήκες πίστας, οι χρόνοι των γύρων βελτιώθηκαν στο FP1 με τον Zarco να βρίσκεται ξανά στην κορυφή των χρόνων, σημειώνοντας νέο ρεκόρ με χρόνο 1’29.475 κατά τη διάρκεια της επίθεσης στο τέλος του session. Το Σάββατο είχε λιγότερο άνεμο από την Παρασκευή και το FP3 είδε τους αναβάτες να εργάζονται για να ρυθμίσουν τις μοτοσυκλέτες τους πριν τοποθετήσουν νέα πίσω μαλακά ελαστικά και αρχίσουν να πιέζουν για άμεση πρόσβαση στο Q2. Κορυφαίος του αγώνα στο τέλος του session ήταν ο Marc Marquez με χρόνο αγώνα 1’28.462. Στις Δοκιμές, οι υψηλότερες θερμοκρασίες στο έδαφος και ο πιο ήρεμος καιρός οδήγησαν σε πολύ καλύτερους χρόνους. Επίσης, σημειώθηκε και το νέο ρεκόρ πίστας όλων των εποχών από τον Martin.
Σχολιάζοντας τον αγώνα, ο Piero Taramasso, Διευθυντής Michelin Two Wheel Motorsport, δήλωσε: «Γνωρίζουμε ότι οι συνθήκες εδώ στο Phillip Island μπορεί να είναι λίγο δύσκολες λόγω των ανέμων και των ψυχρών καιρικών συνθηκών, αλλά παρόλα αυτά, όλα τα ελαστικά λειτούργησαν καλά και ιδιαίτερα τα ασύμμετρης σχεδίασης μείγματα γόμας που έδωσαν στους αναβάτες την αυτοπεποίθηση να πιέζουν στις στροφές. Αυτές οι επιδόσεις των ελαστικων ήταν επίσης εκμεταλλεύσιμες από όλους τους αναβάτες, με τους 17 κορυφαίους αναβάτες στο πολυσυζητημένο FP3 να απέχουν λιγότερο από επτά δέκατα του δευτερολέπτου μεταξύ τους. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν το νέο ρεκόρ πίστας από τον αναβάτη της Ducati, Jorge Martin και το γεγονός ότι ο Marc Marquez κατέρριψε επίσης το προηγούμενο ρεκόρ με τη Honda του. Η βροχή το πρωί της Κυριακής μείωσε ελαφρώς τα επίπεδα πρόσφυσης της πίστας αλλά το γεγονός αυτό δεν επηρέασε τους αναβάτες στην επιλογή των ελαστικών. Η θερμοκρασία της πίστας έφτασε τους 35°C πριν την έναρξη του αγώνα, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι αναβάτες να επιλέξουν το σκληρό μείγμα γόμας, που ήταν και το νικητήριο ελαστικό. Ωστόσο, χαρήκαμε που είδαμε τον Marc Marquez να αγωνίζεται για τη νίκη μέχρι την πτώση της καρό σημαίας με ένα μαλακό πίσω ελαστικό – αποδεικνύοντας για μια ακόμα τις εξαιρετικές επιδόσεις όλης της γκάμας των ελαστικών μας στο Phillip Island».