ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΝΕΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΚΤΜ ENDURO 2024

To 2024 είναι η σειρά της enduro γκάμας των KTM να δεχτούν της ολοκληρωτικές αναβαθμίσεις που δέχτηκαν τα motocross της εταιρείας. Και εδώ για πρώτη φορά συναντάμε quickshifter στα τετράχρονα μοντέλα παραγωγής ενώ οι Αυστριακοί προσέθεσαν νέα τροφοδοσία ψεκασμού στα δίχρονα και περαιτέρω λεπτομέρειες στην νέα γκάμα enduro.

Τα κυριότερα σημεία της σειράς enduro EXC 2024:

  • Ολοκαίνουργιο πλαίσιο υδροσχηματισμένο, κομμένο με λέιζερ και συγκολλημένο με ρομπότ
  • Ολοκαίνουργιο πιρούνι ελατηρίου 48 mm WP XACT Closed Cartridge, με νέο έμβολο μεσαίας βαλβίδας και ρύθμιση χωρίς εργαλεία
  • Νέα ρύθμιση πίσω αμορτισέρ WP XPLOR PDS, πλήρως ρυθμιζόμενο για συμπίεση και απόσβεση με ρύθμιση χωρίς εργαλεία
  • Ολοκαίνουργιο ελαφρύ υποπλαίσιο δύο τεμαχίων, κατασκευή από πολυαμίδιο και ενισχυμένο αλουμίνιο
  • Τιμονόπλακες νέας σχεδίασης
  • Όλα τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα, συμπεριλαμβανομένης μιας ολοκαίνουργιας μονάδας ελέγχου εκτός δρόμου, είναι πλήρως ενσωματωμένα στο υποπλαίσιο
  • Νέο κοστούμι πλαστικών αναπτύχθηκε με τη συμβολή των αναβατών του Red Bull KTM Factory
  • Νέο σχέδιο μπροστινού φτερού με πτερύγια που απωθούν τη λάσπη
  • Νέα πορτοκαλί σέλα αφαιρούμενη με μπροστινή βίδα και με λαβές ανασήκωσης στο πίσω μέρος
  • Νέα διαφανή ρεζερβουάρ καυσίμου από πολυαιθυλένιο (XPE) 8,3 λίτρων/2,2 US Gal (4T) και 8,9 λίτρων/2,35 US Gal (2T)
  • Η «απόλυτα ανεξάρτητη» ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (OCU) κάτω από το κάθισμα αντικαθιστά τη χρήση ηλεκτρονικών ασφαλειών και ρελέ
  • Δίχρονοι κινητήρες με Throttle Body Injection
  • Νέα πλαστικά πτερύγια έξω από την βάση των reed valves για βελτιωμένη στεγανοποίηση της μπότας εισαγωγής
  • Ο νέος ηλεκτρονικός έλεγχος καυσαερίων επιτρέπει δύο διαφορετικούς χάρτες κινητήρα, που επιλέγονται μέσω ενός διακόπτη επιλογής (προαιρετικά επιπλέον)
  • Ο τετράχρονος κινητήρας έχει βελτιωμένο κέντρο βάρους με τον κινητήρα να έχει κλίση 2° προς τα πίσω και να επανατοποθετεί το μπροστινό γρανάζι 3 mm χαμηλότερα (όπως τα μοντέλα SX)
  • Η νέα σχεδίαση πλαισίου βοηθά στη συμπεριφορά κατά του squat για βελτιωμένη πρόσφυση
  • Επιλογή στα τετράχρονα για traction control και λειτουργία quickshifter για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτες enduro
    *Σημείωση: η εκ των υστέρων τοποθέτηση του kickstarter δεν είναι πλέον δυνατή σε οποιονδήποτε κινητήρα

Οι νέες ενημερώσεις πλαισίου είναι αρκετά σημαντικές για μια ξεχωριστή λίστα:

  • Η προσαρμοσμένη διαμήκης ακαμψία βελτιώνει την αίσθηση του αναβάτη, την απορρόφηση κραδασμών και τη σταθερότητα
  • Επανατοποθετημένες περιστρεφόμενες μάζες στο πλαίσιο και σφυρηλατημένη σύνδεση κεφαλής τιμονιού
  • Πάχος τοιχώματος πλαισίου “βελτιστοποιημένο για τοπολογία” για βελτιωμένη ακαμψία και βελτιωμένη αξιοπιστία σε περιοχές υψηλής καταπόνησης
  • Νέα βάση στήριξης πίσω αμορτισέρ, που βελτιώνει σημαντικά τη συμπεριφορά κατά του squat
  • Νέες παράλληλες βάσεις πλαισίου για βελτιωμένα χαρακτηριστικά ευκαμψίας στα δίχρονα μοντέλα
  • Οι βάσεις των μασπιέ έχουν μετακινηθεί προς τα μέσα για λιγότερο κίνδυνο επαφής με βαθιά λούκια κατά το τρίψιμο
  • Ανθεκτικό φινίρισμα με προστατευτικά πλαισίου στον στάνταρ εξοπλισμό
  • Σφυρήλατο μονοκόμματο πλαϊνό σταντ
4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...