ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ENDURO GASGAS MY24

To mxin.gr ήταν καλεσμένο στην επίσημη παρουσίαση των νέων χωμάτινων μοντέλων της GASGAS MY24 στην Φλωρεντία της Ιταλίας που πραγματοποιήθηκε σε μια πρωτότυπη εκδήλωση με την ονομασία Spice it Up. Αυτή η παρουσίαση της GASAGAS ήταν μεγάλης σημασίας καθώς προσέφερε, την δική της προσέγγιση και νέες ιδέες στις μοτοσυκλέτες του ομίλου KTM.

Στην πρώτη εισαγωγή των μοντέλων της GASGAS υπό την σκέπη του ΚΤΜ Group, είχαμε την εντύπωση ότι θα ακολουθηθεί η λογική της προσφοράς των προηγούμενων μοντέλων του ομίλου, δίνοντας την επιλογή αγοράς της παλαιότερης γενιάς, όπως έγινε τα προηγούμενα δύο χρόνια. Αυτό τελικά δεν ισχύει και η GASGAS το 2024 πέρασε στην ολική ανανέωση του στόλου της, συμπεριλαμβάνοντας τις αλλαγές που δέχτηκαν πέρσι τα KTM-Husqvarna(motocross) σε motocross και enduro. Με αυτόν τον τρόπο ο όμιλος ΚΤΜ προσφέρει το 2024 στο enduro, την ίδια βάση μοτοσυκλετών σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, ΚΤΜ, Husqvarna και GASGAS.

Για τα μοντέλα της GASGAS οι μεγάλες διαφοροποιήσεις είναι: το υποπλαίσιο από αλουμίνιο, οι σφυρήλατες νέας σχεδίασης τιμονόπλακες 22mm offset, τα νέα φρένα και συμπλέκτης της Braktec, το νέο κοστούμι πλαστικών και γραφικών, το νέο κάλυμμα του ρεζερβουάρ, οι νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, μπροστά Open Cartridge WP XPLOR 48mm και πίσω WP XACT με μοχλικό, το νέο τιμόνι Neken με αποκλειστικές γωνίες GASGAS, ενώ στην γκάμα προστέθηκαν το EC 450F και το EC 500F.

Τώρα, οι αλλαγές που ακολουθούν όλα τα μοντέλα του ομίλου ΚΤΜ, και φυσικά πέρασαν φέτος και στα enduro της GASGAS είναι: το νέο πλαίσιο, οι νέοι τετράχρονοι κινητήρες(με επιλογή TC και QS), οι νέοι δίχρονοι κινητήρες διπλού ψεκασμού με νέες εξατμίσεις ελαφρύτερες και πιο μαζεμένες στα δίχρονα καθώς έδωσε περισσότερο χώρο η αφαίρεση της μανιβέλας, το νέο χυτό ψαλίδι με τον νέο πίσω τροχό και τον νέο πίσω άξονα των 22mm, το νέο συγύρισμα των ηλεκτρονικών που βρίσκονται πλέον όλα συγκεντρωμένα κάτω από την σέλα, το νέο φιλτροκούτι, τα νέα μασπιέ, η νέα σέλα, το νέο στάντ, η δυνατότητα του επιλογέα χαρτογαφίσεων(ως αξεσουάρ) για τα δίχρονα, και επιπλέον για τα 4Τ του Traction Control και Quick Shifter. Αξίζει να σημειώσουμε ότι, αν και οι motocross κινητήρες με τους αντίστοιχους enduro μοιάζουν, μας έγινε ειδική αναφορά στο πόσο διαφορετικοί είναι μεταξύ τους, για να πετύχουν την απαιτούμενη συμπεριφορά των κοινών μεν, αλλά τόσο διαφορετικών αθλημάτων.

Τεχνικά χαρακτηριστικά μοντέλων Enduro 2024 GASGAS:

  • Νέο πλαίσιο που προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα στην ταχύτητα με περισσότερη ευελιξία, χαμηλότερη θέση κεφαλής με νέα τοποθέτηση των βάσεων της πίσω ανάρτησης και στήριξης του κινητήρα
  • Νέο ισχυρότερο υποπλαίσιο αλουμινίου με βάρος 1200 γρ
  • Νέο ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο είναι ελαφρύτερο, ισχυρότερο και προσαρμοσμένο σε ένα νέο μέγεθος πίσω άξονα 22 mm
  • Νέο κοστούμι πλαστικών για ένα “εκλεπτυσμένο τρίγωνο θέσης αναβάτη” παρέχει μεγαλύτερες περιοχές επαφής, ώστε οι αναβάτες να μπορούν να πιάνουν καλύτερα την μοτοσυκλέτα για καλύτερο έλεγχο
  • Νέο κάλυμμα και σχεδιασμός του καθίσματος βοηθούν το κράτημα του αναβάτη στην σέλα
  • Νέος, πιο φωτεινός προβολέας
  • Το μπροστινό πιρούνι OPEN Cartridge WP XPLOR έχει νέες ρυθμίσεις και ρυθμίζεται με το χέρι
  • Το αμορτισέρ είναι WP XACT έχει νέο έμβολο, είναι πιο κοντό και ελαφρύ, αλλά διατηρεί 300 χιλιοστά διαδρομής, οι ρυθμιστές κλικ διευκολύνουν την αλλαγή των ρυθμίσεων ενώ επίσης ρυθμίζεται με το χέρι
  • Οι νέες σφυρήλατες τιμονόπλακες και το νέο στέλεχος διεύθυνσης προσφέρουν περισσότερη ελαστικότητα
  • Τα νέα φρένα Braktec διαθέτουν δίσκους φρένων 260 mm μόνο για την GASGAS και νέες δαγκάνες εμπρός και πίσω, ενώ και ο συμπλέκτης είναι της Braktec σε όλα τα μοντέλα
  • Το Neken τιμόνι έχει μοναδικές γωνίες για την GASGAS
  • Τα νέα μεγαλύτερα μασπιέ είναι πιο μαζεμένα στο πλαίσιο
  • Οι δίχρονοι κινητήρες New Throttle Body Injection (TBI) διαθέτουν ξεχωριστό δοχείο λαδιού υπόσχονται «καθαρή, ευκρινή και ισχυρή ισχύ σε όλο το εύρος στροφών».
  • Η νέα ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου της εξάτμισης(power valve) στις δίχρονες EC ελέγχει τον τρόπο ανοίγματος των θυρών εξάτμισης, βελτιώνει την αντοχή και ενισχύει τη ροπή
  • Λεπτότερος σχεδιασμός του δίχρονου θαλάμου διαστολής/σωλήνας εξάτμισης εναρμονισμένος με τον κινητήρα TBI είναι λιγότερο ευάλωτος από το προηγούμενο μοντέλο
  • Οι νέοι κινητήρες συμβάλλουν στο καλύτερο κέντρο βάρους, είναι ελαφρύτεροι και παράγουν περισσότερη χρησιμοποιήσιμη ροπή
  • Νέο τετράχρονο σώμα γκαζιού Keihin 42 mm που συνδέεται απευθείας με το καλώδιο του γκαζιού, σώμα γκαζιού 39 mm σε κινητήρες 2T, TBI
  • Ολοκαίνουργιες κυλινδροκεφαλές, κύλινδροι και στρόφαλοι. Τα μοντέλα 2T υπόσχονται λιγότερους κραδασμούς, ενώ τα νέα ρουλεμάν στα 4T διαθέτουν αυξημένη διάρκεια ζωής. Η συντήρηση των μοντέλων 4T είναι ευκολότερη χάρη στη νέα σχεδίαση της κεφαλής.
  • Η νέα, ενοποιημένη θέση του κινητήρα σε όλα τα τετράχρονα μοντέλα είναι τοποθετημένοι στην ίδια θέση για βελτίωση της συνολικής συμπεριφοράς κάθε μοτοσυκλέτας
  • Ο διακόπτης επιλογής χάρτη για τις τετράχρονες μοτοσυκλέτες είναι διαθέσιμες ως τεχνικό αξεσουάρ που παρέχει Traction Control,και Quick Shifter όπως και την επιλογή για δύο χάρτες. Οι δίχρονες έχουν την επιλογή μόνο διακόπτη χάρτη, επίσης ως αξεσουάρ
  • Νέο κάλυμμα ρεζερβουάρ το οποίο διατίθεται σε δύο χρώματα μαύρο(stock) και κόκκινο
686 More posts in ENDURONEWS category
Recommended for you
ΕΛΛΗΝΙΚΟ TRIAL 2024 – ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 7ΟΥ & 8ΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΘΗΝΑ

Το αθλητικό σωματείο Λ.Ε.ΜΟΤ. «Λέσχη Ελλήνων Μοτοσυκλετιστών», με αριθμό Αθλητικής Αναγνώρισης (ΦΜ08), μετά από έγκριση...