Η ΒΕΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΝΕΟ ΤΗΣ MOTOCROSS 450!
Μετά από δύο χρόνια εξέλιξης στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP, το νέο τετράχρονο motocross της Beta είναι πλέον έτοιμο να βγει στην παραγωγή. Η ιταλική εταιρεία επιστρέφει στο motocross με τετράχρονο για πρώτη φορά στην ιστορία της, ενώ θυμίζουμε ότι πρόσφατα είχε βγάλει στην παραγωγή δίχρονη μοτοσυκλέτα 300cc για το motocross.
Ο σχεδιασμός είναι εντελώς νέος από την αρχή. Το πλαίσιο, ο κινητήρας και όλα τα άλλα εξαρτήματα έχουν το υψηλότερο επίπεδο απόδοσης και χαμηλού βάρους. Οι μοτοσυκλέτες Beta κατασκευάζονται στο χέρι στη Φλωρεντία της Ιταλίας για περισσότερα από 115 χρόνια. Η ομάδα των μηχανικών είναι καθημερινοί αναβάτες και κατανοούν τις αξίες που αναζητά ένας αναβάτης motocross. Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά, όπως ένα κάθισμα που ανοίγει με κουμπί με ένα φίλτρο αέρα πλευρικής πρόσβασης γρήγορης απελευθέρωσης, είναι ένα από τα πολλά χαρακτηριστικά που υπάρχουν στο 450 RX.
Πλαίσιο: Ειδικά σχεδιασμένο για motocross. Ο κύριος άξονας του πλαισίου είναι πιο φαρδύς σε σχεδίαση για να αντέχει τις πιέσεις από τις επαναλαμβανόμενες προσγειώσεις, καθιστώντας το πολύ πιο άκαμπτο συνολικά αλλά αρκετά ελαστικό για τις στροφές. Αυτό μεταφράζεται σε ένα ακριβές πλαίσιο που παρέχει μια αίσθηση ακρίβεια στις στροφές μαζί με μια ελαφριά αίσθηση στον αέρα. Το ούδρα επικαλυμμένη σε ιταλικό κόκκινο.
Υποπλαίσιο και φιλτροκούτι: Το 450 RX έχει ένα νέο πίσω υποπλαίσιο αλουμινίου που παρέχει ακαμψία στη μοτοσυκλέτα παρά το ελαφρύ της βάρος, παρέχοντας τη δύναμη που απαιτείται για τις απαιτητικές ανάγκες του motocross. Αυτό το νέο εξάρτημα είναι τέλεια ενσωματωμένο με το νέο χώρο του φίλτρου αέρα. Το νέο φιλτροκούτι, σε συνδυασμό με το νέο σώμα γκαζιού 46 mm, παρέχει τη βέλτιστη ροή αέρα για να συμβαδίζει με τις επιδόσεις του νέου κινητήρα.
Πλαστικά: Αν και είναι όμορφο στη σχεδίαση, ακολουθεί αυτό των Beta Off Road Race Editions με ολοκαίνουργιο πίσω πλαστικό τριών τεμαχίων με το κομψό πίσω φτερό και τα πλαϊνά πάνελ που ταιριάζουν στο νέο αλουμινένιο υποπλαίσιο και όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, επιτρέπει την πρόσβαση στο φίλτρου\ μέσω ενός βολικού πλαϊνού καπακιού γρήγορης πρόσβασης. Η δεξαμενή καυσίμου είναι μικρότερης σχεδίασης και έχει χωρητικότητα 1.8 γαλονιών.
Αναρτήσεις: Kayaba, (KYB) 48 mm μπροστά και αμορτισέρ εμβόλου 50 mm πίσω. Και τα δύο εξαρτήματα είναι πλήρως ρυθμιζόμενα, συμπεριλαμβανομένης της συμπίεσης, της επαναφοράς και της προφόρτισης του ελατηρίου και αντιπροσωπεύουν έναν ιδανικό συμβιβασμό μεταξύ ικανότητας οδήγησης και απόδοσης, χάρη στη συνεχή εξέλιξη στην πίστα. Η μοτοσυκλέτα έχει δημιουργηθεί από τους τεχνικούς της Beta στην Ιταλία για μια σταθερή και ευέλικτη βόλτα.
Τροχοί και φρένα: Οι τροχοί είναι 21” μπροστά και 19” πίσω, με ελαστικά Maxxis 90/100-21 και 110/90-19, ενώ το σύστημα πέδησης είναι της Nissin με πλωτές δαγκάνες και δίσκο 260 χλστ μπροστά και 240 χλστ. Η μπροστινή δαγκάνα φρένου είναι μικρότερη, πιο μοντέρνα σχεδίαση και παρέχει την πιο πρόσφατη τεχνολογία πέδησης. Η τρόμπα του πίσω φρένου έχει μικρότερο σχεδιασμό που παρέχει περισσότερο χώρο για τον μεγαλύτερο σωλήνα εξάτμισης.
Κινητήρας: Ο κινητήρας, επίσης ολοκαίνουργιος, έχει σχεδιαστεί ειδικά για χρήση motocross και έχει αναπτυχθεί σε στενή συνεργασία με την Επίσημη Ομάδα MXGP. Το πεντατάχυτο κιβώτιο έχει ειδικές σχέσεις ειδικά για το MX. Ο συμπλέκτης είναι ένα στυλ διαφράγματος που έχει τρεις ρυθμίσεις ώστε ο αναβάτης να αποκτήσει την τέλεια ισορροπία πρόσφυσης και προοδευτικότητας. Το βάρος και οι διαστάσεις του πακέτου κινητήρα είναι ιδιαίτερα συμπαγείς, καθώς τα εξαρτήματα που απαιτούνται για χρήση μοτοκρός έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο. Ο κινητήρας έχει μίζα για την εκκίνηση και έχει ένα αντίβαρο για την εξομάλυνση των κραδασμών. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετική απόδοση του κινητήρα σε όλο το εύρος ισχύος, υποβοηθούμενη από τη βέλτιστη κατανομή βάρους, επομένως η θέση του πλαισίου προς τον κινητήρα έχει σχεδιαστεί για να δημιουργεί ένα εύχρηστο, ευέλικτο και διασκεδαστικό ΜΧ, με μεγάλη ισχύ ψηλά, όταν αποφασίζετε να ανοίξετε το γκάζι.
Χάρτες κινητήρα: Το 450 RX είναι εξοπλισμένο με δύο συγκεκριμένους χάρτες κινητήρα (βρεγμένο και στεγνό) και τέσσερα επίπεδα Traction Control (on/off/ενεργό με σκληρό χάρτη/ενεργό με μαλακό χάρτη) για τη διαχείριση της σημαντικής ισχύος της μοτοσυκλέτας σε όλες τις συνθήκες εδάφους. Το κουμπί επιλογής χάρτη και TC βρίσκεται στο μαξιλαράκι του τιμονιού.
Άλλα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά: Τα χειριστήρια του τιμονιού έχουν μειωθεί στο ελάχιστο, όπως και το ηλεκτρικό σύστημα. Στη δεξιά πλευρά βρίσκεται το κουμπί εκκίνησης, ενώ το κουμπί απενεργοποίησης του κινητήρα βρίσκεται στα αριστερά. Η μπαταρία είναι τύπου λιθίου. Στη συνέχεια, υπάρχουν ορισμένα ειδικά εξαρτήματα που βελτιώνουν επίσης το επίπεδο εξοπλισμού της μοτοσυκλέτας: Μπλοκ οδηγού αλυσίδας ανοδιωμένο κόκκινο, μπλε ανοδιωμένες ζάντες Excel, κόκκινο μπλοκ αλυσίδας, κόκκινο ανοδιωμένο πίσω γρανάζι διπλού υλικού, εξαιρετικά φαρδιά μασπιέ από αλουμίνιο με ακίδες από ανοξείδωτο χάλυβα.
Το RX 450 θα περιλαμβάνει προσαρμοσμένη βάση γκαζιού με τέσσερις διαφορετικές διαδρομές γκαζιού, για να προσαρμόσετε την απόκριση του γκαζιού στα μέτρα σας.