ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ MOTOCROSS TF 450-RC EDITION ΤΗΣ TRIUMPH

Η Triumph Motorcycles αποκαλύπτει την πρώτη της μοτοσυκλέτα motocross 450cc, σχεδιασμένη σε συνεργασία με τον GOAT του αθλήματος Ricky Carmichael. Η ολοκαίνουργια Triumph TF 450-RC Edition γιορτάζει τη συμμετοχή του Ricky Carmichael σε όλο το πρόγραμμα motocross της Triumph και διαθέτει τις επιλεγμένες προδιαγραφές και τα γραφικά της υπογραφής του.

Αναπτύχθηκε από κορυφαίους μηχανικούς της Triumph και πρωταθλητές Motocross, το TF 450-RC Edition διαθέτει την ισχυρότερη αναλογία ισχύος προς βάρος στην κατηγορία του. Ο νέος αγωνιστικός κινητήρας motocross 450 κυβικών της Triumph είναι συμπαγής, βελτιστοποιημένος μαζικά και κατασκευασμένος για να τραβήξει την πρώτη στιγμή. Η μηχανική, ο σχεδιασμός και ο εξοπλισμός λειτουργούν αρμονικά για κορυφαία ισχύ, έλεγχο και ευελιξία.

Ο χρωματικός σχεδιασμός ενσωματώνει εμφανώς το Triumph Performance Yellow με ασπρόμαυρες πινελιές. Περιλαμβάνει επίσης τον εμβληματικό αριθμό 4 της RC, το λογότυπο GOAT και τα βασικά στοιχεία του χορηγού, προσθέτοντας μια εξατομικευμένη αίσθηση που αντανακλά το πνεύμα αυτού του μύθου του motocross. Αυτό το σχέδιο μεταφέρεται σε πίνακες αριθμών, χαλκομανίες ψαλιδιού και άλλα οπτικά στοιχεία, ενισχύοντας τη μοναδική ταυτότητα του ποδηλάτου.

Steve Sargent – ​​Chief Product Officer, Triumph Motorcycles «Στα τέλη του 2023, η Triumph αποκάλυψε την πολυαναμενόμενη TF 250-X – την πρώτη σε μια ολοκαίνουργια σειρά μοτοσικλετών εκτός δρόμου. Τώρα έχουμε ένα ολοκαίνουργιο αγωνιστικό σύστημα motocross 450cc, το οποίο ο Ricky Carmichael, ο οποίος είναι χωρίς αμφιβολία ο καλύτερος στην επιχείρηση, έχει συνεργαστεί μαζί μας για να αναπτύξουμε. Το TF 450-RC Edition προσφέρει μια ισορροπία ισχύος, ακρίβειας και ανθεκτικότητας που θέτει ένα νέο πρότυπο στην κατηγορία μοτοκρός 450cc. Φαίνεται σωστό ότι η πρώτη έκδοση θα έπρεπε να έχει το όνομα του Ricky.»

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας SOHC 450cc του TF 450-RC είναι κατασκευασμένος για αγώνες, παρέχοντας ισχυρή ισχύ ενώ ελαχιστοποιεί το βάρος, δίνοντας μια αναλογία ισχύος προς βάρος που οδηγεί στην κατηγορία. Στον πυρήνα αυτού του κινητήρα βρίσκονται εξαρτήματα κορυφαίας βαθμίδας, όπως ένα σφυρήλατο έμβολο αλουμινίου από την Konig, το οποίο παρέχει αντοχή και ανθεκτικότητα σε υψηλές ταχύτητες, και βαλβίδες τιτανίου Del West για βελτιωμένη ροή αέρα και ταχύτερη ενεργοποίηση. Το κιβώτιο ταχυτήτων 5 ταχυτήτων, με ένα quickshifter που τοποθετείται στάνταρ για ανεβάσματα χωρίς συμπλέκτη από τη 2η στην 5η ταχύτητα, εξασφαλίζει απρόσκοπτη παροχή ισχύος για μέγιστη εστίαση στην πίστα.

Ο θάλαμος καύσης του κινητήρα 450cc είναι πλήρως επεξεργασμένος για βέλτιστη ροή αέρα και απόδοση. Ο επεξεργασμένος θάλαμος καύσης 3 αξόνων και οι θύρες εξασφαλίζουν ακριβή γεωμετρία για μέγιστη απόδοση, ενώ τα ροδάκια με επίστρωση άνθρακα (DLC) με διαμάντι μειώνουν την τριβή, βελτιώνοντας την απόδοση και τη μακροζωία του κινητήρα. Το airbox και το σύστημα εισαγωγής 450 διασφαλίζουν ότι ο κινητήρας παίρνει σταθερή, υψηλή ποσότητα αέρα, κάτι που είναι κρίσιμο για την απόδοση και την αποδοτικότητα. Το σύστημα εισαγωγής συνδυάζεται με ένα φίλτρο αέρα της Twin Air, γνωστό για την αντοχή και την αποτελεσματικότητά του φιλτραρίσματος. Η πρόσβαση στο φίλτρο χωρίς εργαλεία διευκολύνει τη συντήρηση της μοτοσυκλέτας σε σκληρές συνθήκες, εξασφαλίζοντας βέλτιστη ροή αέρα ανά πάσα στιγμή.

Το TF 450-RC είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα διαχείρισης κινητήρα και εισαγωγής/εξαγωγής αιχμής σχεδιασμένο να παρέχει εξαιρετική απόδοση και έλεγχο. Στον πυρήνα της, η μοτοσυκλέτα διαθέτει σώμα γκαζιού Dellorto ενσωματωμένο με σύστημα διαχείρισης κινητήρα Athena, διασφαλίζοντας ακριβή παροχή καυσίμου και απόκριση στο γκάζι. Αυτό το σύστημα επιτρέπει στους αναβάτες να ρυθμίζουν με ακρίβεια παραμέτρους όπως το traction control και το launch control μέσω της εφαρμογής smartphone MX Tune Pro, προσφέροντας προσαρμόσιμη απόδοση για διαφορετικές συνθήκες πίστας. Το TF 450-RC διαθέτει επιλέξιμους χάρτες κινητήρα, συμπεριλαμβανομένου ενός μοναδικού χάρτη προσαρμοσμένο από τον Ricky Carmichael για να παρέχει την ακριβή ισχύ και τον έλεγχο που απαιτεί.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ
Με το στενό προφίλ του, ο κινητήρας 450cc έχει βελτιωμένη εργονομία που επιτρέπει στους αναβάτες περισσότερο έλεγχο και άνεση. Στεγάζεται σε ελαφριά καλύμματα μαγνησίου για περαιτέρω μείωση βάρους. Ο συμπλέκτης υψηλής χωρητικότητας διαθέτει χαλύβδινο καλάθι και πλάκες, σχεδιασμένες να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των αγώνων, εξασφαλίζοντας ανθεκτικότητα κατά την έντονη χρήση. Η ενεργοποίηση υδραυλικού συμπλέκτη, με την τρόμπα της Brembo εξασφαλίζει ομαλό και σταθερό έλεγχο του συμπλέκτη.

Η ακρίβεια, ο έλεγχος και η ανθεκτικότητα βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του σχεδιασμού του TF 450-RC, ειδικά με τη συμπερίληψη του τιμονιού ODI RC4 Signature. Κατασκευασμένες από tapered υλικό το τιμόνι έχει σχεδιαστεί για να παρέχει τέλεια ισορροπία αντοχής και ελαστικότητας. Κατασκευασμένες από κράμα 2014-T6 χωρίς ραφή και σκληρά ανοδιωμένες για βελτιωμένη ανθεκτικότητα, διαθέτει λαβές κλειδώματος ODI μισής βάφλας, εξασφαλίζοντας εξαιρετική άνεση του αναβάτη, απόσβεση κραδασμών και αντοχή σε κρούση.

Οι κορυφαίες βάσεις κινητήρα στο TF 450-RC επιλέχθηκαν από τον Ricky για να βελτιώσουν την οδική συμπεριφορά, ειδικά κάτω από βαριά μπροστινά φορτία. Αυτή η ρύθμιση διασφαλίζει ότι η μοτοσυκλέτα διατηρεί τον βέλτιστο έλεγχο και τη σταθερότητα ακόμη και στις πιο απαιτητικές διαδρομές. Η συσκευή XTrig Holeshot προσφέρει στους αναβάτες το τέλειο ξεκίνημα προφορτώνοντας την μπροστινή ανάρτηση, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους και μειώνοντας την ανύψωση των μπροστινών τροχών για ταχύτερη επιτάχυνση. Η μοτοσυκλέτα είναι επίσης εξοπλισμένη στάνταρ με κάλυμμα συμπλέκτη Triumph Racing Hinson, μπροστινό προστατευτικό δίσκου για να εκτρέπει τα συντρίμμια και τις κρούσεις και ένα κάλυμμα σέλας για τη μείωση της ολίσθησης και τη βελτίωση του ελέγχου του αναβάτη. Αυτά τα premium εξαρτήματα αναβαθμίζουν τη συνολική απόδοση και αξιοπιστία του TF 450-RC.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ
Το σύστημα εξάτμισης του TF 450-RC έχει σχεδιαστεί για να συμπληρώνει τον κινητήρα υψηλών επιδόσεων του. Το στάνταρ μοντέλο διαθέτει ελαφριά εξάτμιση από ανοξείδωτο χάλυβα με ενσωματωμένο αντηχείο για τη βελτίωση της εκκένωσης κυλίνδρων και υδρομορφοποιημένα εξαρτήματα για βελτιστοποιημένη δρομολόγηση και υψηλή ροή του αέρα. Για αναβάτες που αναζητούν ακόμη υψηλότερο επίπεδο απόδοσης, μια εξάτμιση τιτανίου Akrapovič είναι διαθέσιμη ως αξεσουάρ, με ειδικό χάρτη κινητήρα για βελτιστοποίηση της απόδοσης του κινητήρα. Αυτό το σύστημα διασφαλίζει την αποτελεσματική αποβολή των καυσαερίων, ελαχιστοποιώντας την υποπίεση και βελτιώνοντας την απόδοση του κινητήρα, ιδιαίτερα στις υψηλές στροφές ανά λεπτό.

ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΣΑΣΙ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ
Το TF 450-RC διαθέτει ένα μοναδικό πλαίσιο αλουμινίου, σχεδιασμένο να παρέχει τέλεια ισορροπία απόδοσης, μάζας και ευελιξίας. Η σχεδίαση της “σπονδυλικής στήλης” και της διπλής βάσης του πλαισίου προσφέρουν εξαιρετική αντοχή, ελαχιστοποιώντας το βάρος, συμβάλλοντας στη συνολική ευελιξία και οδική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στην πίστα. Η χειροποίητη κατασκευή με συγκόλληση TIG εξασφαλίζει ανθεκτικότητα και ακρίβεια σε κάθε λεπτομέρεια. Το πλαίσιο έχει βελτιστοποιηθεί για αγώνες για διαμήκη, πλευρική και στρεπτική ακαμψία, εξασφαλίζοντας την καλύτερη απόδοση κάτω από ακραίες συνθήκες. Αυτό επιτρέπει εξαιρετικό χειρισμό και παρέχει στον αναβάτη ακριβή συμπεριφορά και έλεγχο κατά τη διάρκεια έντονης οδήγησης. Το αποτέλεσμα είναι ένα πλαίσιο που προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις και αξιοπιστία, προσαρμοσμένο για ανταγωνιστικούς αγώνες.

Το ελαφρύ και ευκίνητο πλαίσιο αλουμινίου του TF 450-RC παίζει καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη της κορυφαίας στην κατηγορία του αναλογία ισχύος προς βάρος. Ελαχιστοποιώντας το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας, το πλαίσιο επιτρέπει στον ισχυρό κινητήρα 450cc να προσφέρει εξαιρετική επιτάχυνση και απόδοση. Αυτός ο συνδυασμός κινητήρα υψηλής απόδοσης και ελαφρού πλαισίου προσφέρει στους αναβάτες απαράμιλλη ευελιξία, έλεγχο και ταχύτητα, καθιστώντας το TF 450-RC κορυφαίο υποψήφιο στην κατηγορία του.

Τα βασικά σχεδιαστικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων της τιμονόπλακας αλουμινίου και ειδικών στηριγμάτων στο επάνω άκρο, έχουν σχεδιαστεί για να χειρίζονται την αυξημένη ισχύ και τα φορτία. Αυτή η βελτιστοποιημένη ακαμψία παρέχει ανώτερη σταθερότητα και απόκριση, δίνοντας στους αναβάτες την αυτοπεποίθηση να ωθήσουν τη μοτοσυκλέτα στα όριά της. Η σπειροειδής ανάρτηση KYB AOS στο TF 450-RC έχει σχεδιαστεί για ανώτερη απορρόφηση κραδασμών και χειρισμό. Διαθέτοντας σύστημα διαχωρισμού αέρα-λαδιού (AOS), αυτή η ανάρτηση εξασφαλίζει πιο ομαλή, πιο σταθερή απόσβεση αποτρέποντας τον αερισμό του λαδιού, που έχει ως αποτέλεσμα πιο ακριβή έλεγχο και σταθερότητα σε διάφορα εδάφη. Σε συνδυασμό με αυτό είναι το αμορτισέρ piggyback τριών κατευθύνσεων, το οποίο επιτρέπει τη λεπτομερή ρύθμιση των ρυθμίσεων συμπίεσης, επαναφοράς και προφόρτισης. Αυτό διασφαλίζει ότι η ανάρτηση μπορεί να προσαρμοστεί πλήρως στις προτιμήσεις του αναβάτη και στις συνθήκες της πίστας, παρέχοντας βελτιωμένη οδική συμπεριφορά, πρόσφυση και άνεση, ειδικά σε αγώνες μοτοκρός υψηλής ταχύτητας και απαιτήσεων.

ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ
Το TF 450-RC διαθέτει εξαρτήματα πέδησης υψηλής ποιότητας για μέγιστο έλεγχο. Οι δαγκάνες και οι τρόμπες της Brembo παρέχουν ακριβές φρενάρισμα με απόκριση, ενώ οι δίσκοι Galfer προσφέρουν ανθεκτικότητα και εξαιρετική απαγωγή θερμότητας. Αυτός ο συνδυασμός εξασφαλίζει ομαλή, αξιόπιστη απόδοση πέδησης, ακόμη και υπό έντονη χρήση, δίνοντας στους αναβάτες αυτοπεποίθηση και έλεγχο σε όλες τις συνθήκες αγώνων. Το TF 450-RC διαθέτει ζάντες D.I.D DirtStar, παρέχοντας εξαιρετική αντοχή στην κρούση και σταθερότητα σε δύσκολες συνθήκες motocross. Σε συνδυασμό με ελαστικά Dunlop Geomax MX34, τα οποία προσφέρουν ανώτερη πρόσφυση και έλεγχο, αυτή η ρύθμιση εξασφαλίζει βέλτιστη πρόσφυση και απόδοση σε διάφορες επιφάνειες. Με την τεχνολογία Progressive Cornering Block (PCBT) και την προηγμένη εκκένωση λάσπης, αυτά τα ελαστικά παρέχουν σταθερή απόδοση ακόμη και σε δύσκολες συνθήκες. Μαζί, οι τροχοί, τα ελαστικά και η τεχνολογία προσφέρουν εξαιρετικό χειρισμό, σταθερότητα και έλεγχο σε οποιαδήποτε πίστα.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΕΣΟΥΑΡ
Το TF 450-RC είναι κατασκευασμένο για ανθεκτικότητα και απόδοση, διασφαλίζοντας ότι οι αναβάτες μπορούν να συνεχίσουν να αγωνίζονται με ελάχιστο χρόνο διακοπής λειτουργίας. Με εξαρτήματα premium, τη διάσημη ποιότητα της Triumph και την παγκόσμιας κλάσης υποστήριξη, η μοτοσυκλέτα έχει σχεδιαστεί για να είναι αξιόπιστη στις πιο δύσκολες συνθήκες. Ένα δίκτυο αντιπροσώπων Triumph Off-Road και ένα διαδικτυακό εργαλείο προμήθειας ανταλλακτικών 24/7 παρέχουν γρήγορη πρόσβαση σε σέρβις και ανταλλακτικά, κρατώντας τους αναβάτες στην πίστα με ελάχιστες διακοπές.

Οι αναβάτες μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν το εργαλείο web παροχής ανταλλακτικών 24/7 για να περιηγηθούν σε εξειδικευμένο εξοπλισμό και αξεσουάρ για το TF 450-RC Edition, που κυμαίνονται από εξάτμιση τιτανίου Akrapovič με ειδικό χάρτη κινητήρα, κιτ μονάδας WiFi, καλύμματα φίλτρου αέρα, κάθισμα Gripper και περισσότερο.

ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ
Το νέο TF 450-RC θα είναι διαθέσιμο από $10.995 USD και $13.295 CAD. Οι πελάτες μπορούν να μάθουν περισσότερα στο triumphmotorcycles.com. Οι μοτοσυκλέτες θα φτάνουν στις αντιπροσωπείες Triumph Off-Road από τον Φεβρουάριο του 2025.

SPECIFICATION – TF 450-RC

ENGINE AND TRANSMISSION
TypeSingle Cylinder 4-Stroke SOHC
Capacity449.5 cc
Bore3.74” (95 mm)
Stroke2.5” (63.4 mm)
Compression13.1:1
Fuel SystemDellorto Throttle Body, Athena EMS
ExhaustSingle Silencer
Final DriveChain, 13/48
ClutchSteel Wet Multi-Plate Belleville Spring, Hydraulic Actuation
Gearbox5 Speed



CHASSIS
FrameAluminum, Spine
SwingarmAluminum Fabrication
Front Wheel21″ x 1.6″ (53.34 cm x 4.06 cm)  
Rear Wheel19″ x 2.15″ (48.26 cm x 5.46 cm)  
Front Tire80/100 – 21
Rear Tire110/90 – 19
Front SuspensionKYB 48mm Coil Spring Fork, Compression/Rebound Adjustment, 12.2” (310mm) Travel
Rear SuspensionKYB Coil, Compression Adjustment (H and L Speed), Rebound Adjustment, 12” (305mm) Travel
Front BrakesBrembo Twin 24mm Piston, 10.24” (260mm) Disc
Rear BrakesBrembo Single 26mm Piston, 8.66” (220mm) Disc
InstrumentsHour Meter, Multifunction Switch Cubes

DIMENSIONS & WEIGHTS
Width (Handlebars)32.91” (836 mm)
Height50” (1270 mm)
Seat Height37.8” (960 mm)
Wheelbase58.74” (1492 mm)
Rake27.4 º
Trail4.57” (116 mm)
Wet weight239.4 lbs. (108.6 kg)
Fuel Tank Capacity
1.85 gal (7 liters)
4137 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
SUPERCROSS DE PARIS 2024 – Η ΛΙΣΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ Η ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ

Αυτό το σαββατοκύριακο θα πραγματοποιηθεί ο μεγαλύτερος ευρωπαϊκός αγώνας supercross το Supercross de Paris 2024...