ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ KAWASAKI KX300X ENDURO KL SERVICE 2025

H Kawasaki σε συνεργασία με την Ιταλική KL Service ανανέωσαν και προσέφεραν στο Ιταλικό κοινό δύο enduro εκδόσεις της motocross γκάμας των ΚΧ. Ίσως αυτό που προκαλεί περισσότερο ενδιαφέρον είναι το KX300X από το μεγαλύτερο αδερφό του KX450X λόγω του ευρύτερου κοινού που προσελκύει ο κυβισμός του. Φυσικά το θρυλικό εντουράκι KLX300 συνεχίζει να βγαίνει στην παραγωγή σε διάφορες εκδόσεις, όμως μην το μπερδεύουμε καθώς οι εκδόσεις ΚΧ-Χ αφορούν αγωνιστικές enduro μοτοσυκλέτες.

Ήρθε η ώρα να γνωρίσουμε αυτό που υπόσχεται να είναι το πιο ευέλικτο enduro της Kawasaki, που ετοιμάστηκε από την KL Service για να το προσαρμόσει όσο το δυνατόν περισσότερο στις ανάγκες των Ιταλών αναβατών enduro. Η συνταγή για το νέο KX300 είναι απλή, παίρνεις ένα KX250X 2025, του προσφέρεις περισσότερη κυβικά, ροπή και δύναμη σε όλες τις στροφές και το πιάτο είναι έτοιμο. Αλλά ας κάνουμε ένα βήμα πίσω, το αρχικό σημείο εκκίνησης είναι το motocross KX250 το οποίο, σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση, είναι συνολικά αναβαθμισμένο με μικρές αλλαγές στον κινητήρα. Έτσι η ενεργοποίηση των βαλβίδων με κοκοράκια, η εισαγωγή καθοδικής ροής και τα διπλά μπεκ ψεκασμού καυσίμου παραμένουν αμετάβλητα, αυτό που έχει αλλάξει είναι ο σχεδιασμός του εμβόλου, που είναι πλέον ενισχυμένος και επικαλυμμένος με μολυβδαίνιο στην εξωτερική επιφάνεια για ελαχιστοποίηση της τριβής και οι διατάξεις εισαγωγής και εξαγωγής που είναι τώρα πιο ευθείες για να εγγυώνται καλύτερες ροές εισόδου και εξόδου.

Σαφώς, η νέα διαμόρφωση του κινητήρα ανάγκασε τους μηχανικούς να δουλέψουν και στο πλαίσιο. Πρώτα από όλα το πλαίσιο που είναι εμπνευσμένο από την περιμετρικό αλουμίνιο ενός από τα μεγαλύτερα αδέρφια τα KX450. Υπό αυτή την έννοια οι αλλαγές αφορούν την άρθρωση Υ του μπροστινού κάθετου σωλήνα, που αναδιαμορφώθηκε και μετακινήθηκε ψηλότερα κατά 12 cm. Τα στηρίγματα του κινητήρα, πλέον κατασκευασμένα από αλουμίνιο και το βάρος, μειωμένο κατά 0,5 kg σε σχέση με αυτό του 2024. Εκτός από αυτό, υπάρχει επίσης ένα νέο ηλεκτρονικό πακέτο που κληρονόμησε από το 450, με δύο χάρτες κινητήρα οι οποίοι μπορούν να προσαρμοστούν λεπτομερώς από την εφαρμογή Rideology και δύο επίπεδα Traction Control.

Αυτό ήταν το σημείο εκκίνησης για την εταιρεία Akashi ώστε να δημιουργήσει το KX250X, το οποίο απολαμβάνει αποκλειστικές enduro αναρτήσεις της Showa με πιρούνι διαμέτρου 49 mm και πίσω τροχό 18″ με ελαστικό 140. Τέλος η μοτοσυκλέτα φτάνει στην Ιταλία όπου η KL Service τοποθετεί τους προβολείς, τις προστατευτικές χούφτες και πάνω από όλα τον κύλινδρο Athena Big Bore για να φέρει τον κυβισμό από τα 249 cc στα 296 cc.

Πόσο κοστίζει όλο αυτό; 12.490 ευρώ.

Πηγή: getdirt

725 More posts in ENDURONEWS category
Recommended for you
Ο CODY WEΒΒ ME YAMAHA TO 2025

Ο Cody Webb ανακοινώνει τη νέα ομάδα Rocky Mountain Yamaha για το 2025 και γίνεται...