ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΚΑΙ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ENDURO 2025 ΣΤΗΝ ΑΥΛΩΝΑ

Βρισκόμαστε λίγε μόλις ημέρες πριν τον πολυαναμενόμενο πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος και Κυπέλλου Enduro 2025 στην Αυλώνα και ο διοργανωτής δημοσίευσε χρήσιμες πληροφορίες για τον αγώνα που αφορούν τόσο τους αγωνιζόμενους όσο και τους θεατές.

Λίγα λόγια για τον αγώνα:

Paddocks – ΣΕΧ2: https://maps.app.goo.gl/95ArKaoQoaTyH8KB8

ΣΕΧ 1: https://maps.app.goo.gl/VxmfNZQpnq8C4HE77

Η πρόσβαση στον τόπο διεξαγωγής του αγώνα γίνεται ως εξής: Από Εθνική οδό Αθήνας – Θεσσαλονίκης: https://maps.app.goo.gl/E8FqG6yewsxSL6PQ6 Από Εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Αθήνας: https://maps.app.goo.gl/ueqbFLuoVPNnYmJ86

Οι Ειδικές διαδρομές θα είναι διαθέσιμες το Σάββατο το πρωί για αναγνώριση.

Βρίσκονται πάνω σε ασφάλτινους δρόμους.

Ειδική Enduro: https://maps.app.goo.gl/JcVXh5vwB4T7vPWT7

Από Paddocks – Ειδική Enduro: https://maps.app.goo.gl/voHboc941Nz9TGfB8 – 2,3km

Ειδική Cross: https://maps.app.goo.gl/hEFfKPkFwYvyXsM97

Από Paddocks – Ειδική Cross: https://maps.app.goo.gl/TLPR4MRmQpyP6HvE8 – 5,9km

Από Ειδική Enduro σε Ειδική Cross: https://maps.app.goo.gl/7NNHGv17nvkueSsw9 – 6km

Από Ειδική Cross σε Ειδική Enduro: https://maps.app.goo.gl/1C33DnUt1nykQALEA 7km

Το παρκάρισμα στο χώρο των Ειδικών διαδρομών είναι δύσκολο, απαιτεί προσοχή, καθώς είναι πάνω σε άσφαλτο, και ειδικά στην Cross Ειδική, πάνω στον βασικό δρόμο που οδηγεί στον Αυλώνα. ΜΗΝ παρκάρετε πάνω στην άσφαλτο, αλλά σε παρακείμενους χωματόδρομους και χωράφια.

Το έδαφος των Ειδικών είναι γενικώς μαλακό χώμα με πέτρες φυτευτές, γρασίδι, και αρκετή κατά τόπους λάσπη. Υπάρχουν κρυφά λούκια και χαντάκια. Η Ειδική Enduro έχει σε 2 σημεία πέρασμα από ποταμάκι, το οποίο θα χρειαστεί γαλότσες στην αναγνώριση!

Οι κορδέλες θα είναι: Πορτοκαλί ΚΤΜ ή κόκκινη ΔΕΞΙΑ, Άσπρη GAS GAS ή σκέτη άσπρη ΑΡΙΣΤΕΡΑ.

Η Ειδική Enduro έχει μήκος 4km, ενώ η Ειδική ΜΧ έχει μήκος 3km.

H 1η απλή διαδρομή 30km: Ξεκινάμε από τα Paddocks. Σε 2,3km μπαίνουμε στην Ειδική Enduro 4km. Στη συνέχεια περνάμε από την άλλη πλευρά της Εθνικής, κι αρχίζουν μονοπάτια βατά, σβέλτα με ρυθμό και ροή. Η διαδρομή δεν θα χειροτερέψει τραγικά σε περίπτωση κακοκαιρίας. ΣΕΧ στο Συκάμινο, μετά από 66 λεπτά στο 1ο πέρασμα, κι 64 λεπτά στα επόμενα. Χρόνος όχι σφιχτός, αλλά ούτε και χαλαρός. Ανεφοδιασμός, αν χρειάζεται, καθώς γενικώς δεν θα υπάρχει Service.

H 2η απλή διαδρομή 23km: Ξεκινάει λίγο δύσκολα με πέτρινο ανέβασμα, και στη συνέχεια γίνεται πιο εύκολη και γρήγορη, με λίγο δασικό μονοπάτι το οποίο χρειάζεται προσοχή καθώς έχει πολλά κλαδιά που δεν επιδέχονταν κλάδεμα για ευνόητους λόγους. Έχουν κλαδευτεί μόνο τα ξερά. Στη συνέχεια περνάμε και πάλι στην απέναντι πλευρά της Εθνικής, και δίπλα στους παράδρομους, για να κατευθυνθούμε στην Ειδική Cross μετά από 13km. Ειδική 3km και μετά επιστροφή στα paddocks μετά από 7 εύκολα km. Χρόνος 50 λεπτά, χαλαρός χρόνος για ανεφοδιασμό και service.

Για το Πρωτάθλημα η διαδικασία επαναλαμβάνεται 4 φορές. Στο τέλος, περνάμε άλλη μια 5η φορά την Ειδική Enduro, κι επιστρέφουμε στα Paddocks, μετά από 9 χιλιόμετρα.

Σύνολο 222km – Διάρκεια 8 ώρες – 9 Ειδικές.

Για το κύπελλο η διαδικασία επαναλαμβάνεται 3 φορές.

Σύνολο 160km – Διάρκεια 5h45’ – 6 Ειδικές.

347 More posts in ENDURO - RALLY category
Recommended for you
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΥΠΕΛΛΟΥ TRIAL 2025 ΛΟΥΤΡΑΚΙ

Με το εντυπωσιακό νούμερο των 41 συμμετοχών για ελληνικό αγώνα Trial, συνεχίστηκε το Κύπελλο Trial...