ΝΕΟ HONDA RALLY CRF450RX ΑΠΟ ΤΗΝ RED MOTO

Η Redmoto ανακοίνωσε την κατασκευή και διάθεση του Honda CRF450RX, μια μοτοσυκλέτα rally εξελιγμένη από αναβάτες του HRC και του Dakar, στην περιορισμένη έκδοση των 50 μοτοσυκλετών στην Ευρώπη. Το Rally CRF450RX θα φέρει ευρωπαϊκή πιστοποίηση.

Σαν πρώτες πληροφορίες, η Red Moto αναφέρει ότι η μοτοσυκλέτα είναι 450cc, 58 ίππων και 136 κιλών με 160km τελική, ενώ η τιμή της ανακοινώθηκε στα 31,140.00€ χωρίς ΦΠΑ.

Το πρωτότυπο του Rally CRF450RX έκανε το ντεμπούτο του στο Rally του Μαρόκου του 2024 με τον Romain Dumontier (ο μόνος αναβάτης HRC με αυτή τη μοτοσυκλέτα) και άλλους αναβάτες που παρατάχθηκαν στο Rally Dakar του 2025, συμπεριλαμβανομένου του Jacob Argubright. Με τις μοτοσυκλέτες ουσιαστικά ίδιες με αυτές που βλέπετε εδώ, ο Dumontier τερμάτισε 12ος συνολικά και τρίτος στην κατηγορία Rally2 και ο Argubright 22ος συνολικά.

Η ιδέα είναι, η μοτοσυκλέτα να βρίσκεται όσο το δυνατόν πιο κοντά στην εργοστασιακή έκδοση και να είναι ένα μηχάνημα προδιαγραφών αγωνιστικού αντιγράφου. Το πλαίσιο CRF450R χρησιμοποιείται ως βάση, αν και έχει αλλάξει σημαντικά για την ακαμψία που απαιτείται, καθώς και με διπλή δεξαμενή καυσίμου (εμπρός/πίσω) συνολικής χωρητικότητας 36 λίτρων.

Πύργος πλοήγησης από ανθρακονήματα
Αυτό το εξάρτημα επηρεάζει σημαντικά την ευελιξία του λόγω του να κάθεται πολύ ψηλά και μακριά από την κεντρική μάζα. Ο πύργος από ανθρακονήματα είναι ελαφρύς και ισχυρός πάνω στην μοτοσυκλέτα, συμβάλλοντας στη διατήρηση της ευελιξίας ενώ αντέχει σε κρούσεις από πιθανές πτώσεις. Η κλίση του roadbook μπορεί να ρυθμιστεί χειροκίνητα και το υποπλαίσιο του πύργου είναι ανεξάρτητο από το κύριο πλαίσιο, επιτρέποντας την εύκολη αφαίρεση για επισκευές και συντήρηση κατά τη διάρκεια των αγώνων.

Αγωνιστική θέση οδήγησης και κωνικό κάθισμα
Το πίσω ρεζερβουάρ 14 λίτρων είναι τοποθετημένο σε ελαστικά στηρίγματα, μειώνοντας την αδράνεια στις στροφές και επιτρέποντας στον αναβάτη να διατηρήσει μια ελαφρύτερη, πιο ευέλικτη και ελεγχόμενη οδήγηση. Είναι κατασκευασμένο από νάιλον και πολυαιθυλένιο υψηλής αντοχής και συμβάλλει στη δομή του πίσω πλαισίου, αυξάνοντας την ακαμψία για πιο σταθερό και ακριβή χειρισμό. Στην «περιοχή λειτουργίας» του αναβάτη, τόσο το μπροστινό όσο και το πίσω ρεζερβουάρ έχουν μειωθεί ώστε να ταιριάζουν με τις διαστάσεις των επίσημων μοντέλων Rally CRF, παρέχοντας μια φυσική, ανεμπόδιστη θέση οδήγησης για μέγιστο έλεγχο.

Ποδιά κινητήρα από ανθρακονήματα
Ακριβώς όπως το εργοστασιακό CRF Rally, αυτό το κιτ πελάτη περιλαμβάνει ποδιά υψηλής αντοχής από ανθρακονήματα σχεδιασμένη να προστατεύει το πιο εκτεθειμένο κάτω τμήμα του μεγάλου μπροστινού ρεζερβουάρ καυσίμου 22 λίτρων από θραύσματα και κρούσεις. Προστατεύει επίσης βασικά εξαρτήματα όπως το πλαίσιο, το περίβλημα του κινητήρα και την κεφαλή της εξάτμισης. Το μπροστινό τμήμα διαθέτει προφίλ «έλκηθρου» που βοηθά στη διάχυση της ενέργειας πρόσκρουσης από τα εμπόδια. Επιπλέον, έχει μια πρακτική ενσωματωμένη θήκη εργαλείων που επιτρέπει στους αναβάτες να μεταφέρουν βασικά εργαλεία για επισκευές έκτακτης ανάγκης κατά τη διάρκεια των ειδικών του αγώνα.

Αναρτήσεις
Η ανάρτηση Showa διαθέτει αποκλειστικές ρυθμίσεις απόσβεσης και ελατήρια με διαφορετικές σταθερές ελαστικότητας. Τα πιρούνια είναι εξοπλισμένα με υπερμεγέθεις σωλήνες τιτανίου με επεξεργασία επιφάνειας Kashima, ενώ το αμορτισέρ διαθέτει ράβδο εμβόλου με επίστρωση τιτανίου για μείωση της τριβής, όπως και το CRF450R Works Edition.

Τιμονόλακες
Όπως και στο CRF450R Works Edition (μοντέλο MX), ο συνδυασμός ακαμψίας και αντοχής έχει βελτιστοποιηθεί χρησιμοποιώντας εξαρτήματα που αναπτύχθηκαν από κοινού από την XTRIG και τη Honda. Η μοτοσυκλέτα είναι επίσης εξοπλισμένη με αμορτισέρ τιμονιού.

Σύστημα πέδησης
Τα μπροστινά φρένα διαθέτουν δίσκο 300 χιλιοστών ενώ ο πίσω δίσκος 240 χιλιοστών έχει αναθεωρημένο πάχος για βελτίωση της αντοχής σε ακραίες καταπονήσεις και ενίσχυση της απαγωγής θερμότητας.

Τροχοί
Αναπτύχθηκαν συγκεκριμένα από την HAAN, οι πλήμνες είναι κατασκευασμένες με CNC από συμπαγές αλουμίνιο, ενώ οι ζάντες είναι κατασκευασμένες από την Takasago Excel. Ο πίσω τροχός διαθέτει ένα μαξιλαράκι κίνησης, που προστίθεται για να απορροφά τις έντονες κρούσεις, βελτιώνοντας την απορρόφηση κραδασμών, βελτιώνοντας την οδηγική άνεση, μειώνοντας την κόπωση του αναβάτη και των εξαρτημάτων.

Σχεδιασμός κινητήρα για σκοπό
Η μονάδα εσωτερικής καύσης έχει σχεδιαστεί για έναν μόνο σκοπό…τους αγώνες Rally. Αποδίδοντας μέγιστη ισχύ περίπου 58 ίππων, διαθέτει κιβώτιο έξι σχέσεων με μακριές σχέσεις μετάδοσης που επιτρέπουν οδήγηση και έλεγχο, αλλά με «εξαιρετικό τράβηγμα» σε όλο το φάσμα στροφών. Διαθέτει επίσης ένα υπερμεγέθη ψυγείο ενσωματωμένο στο τεχνικό πακέτο για τη μείωση της θερμοκρασίας λαδιού και νερού, διατηρώντας τη συνολική αξιοπιστία του κινητήρα ακόμη και σε ακραίες συνθήκες. Η κατά προσέγγιση τελική ταχύτητα είναι 160 km/h

Σύστημα εξάτμισης
Το σιγαστήρα εξάτμισης τιτανίου, που αναπτύχθηκε από την Akrapovič, είναι η ίδια μονάδα που χρησιμοποιείται στα επίσημα CRF Rally που μεταφράζεται «πανομοιότυπη απόδοση ισχύος», ενώ οι κεφαλές και οι σωλήνες σύνδεσης κατασκευάζονται απευθείας από το HRC.

Πρόσθετα αξεσουάρ
Η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με τιμόνι Renthal, προστατευτικά Acerbis, μπροστινό φτερό πανομοιότυπο με τα Rally CRF, μεγάλου μεγέθους μασπιέ και σύστημα φωτισμού full LED.

Technical Specifications:

ENGINE: Liquid-cooled single-cylinder, Unicam with oil radiator

Displacement  449,7cc

Bore x Stroke 96.0 x 62.1mm

Compression Ratio 13,5.1

FUEL SYSTEM

Fuel Delivery   Electronic fuel injection

Total Fuel Capacity 36 Litres

Front Tanks 22 Litres

Rear Tank 14 Litre self-supporting

Electric Start

TRANSMISSION

Multi-plate wet clutch

Type 6-speed constant mesh manual

Final Drive O-ring chain

FRAME: Twin-spar aluminium frame

DIMENSIONS

L x W x H 2,180 x 830 x 1,540 mm

Wheelbase 1480 mm

Steering Head Angle 27.2°

Trail 115mm

Seat Height 990mm

Ground Clearance 310mm

SUSPENSION

Front 49mm Showa inverted fork, 310mm travel

Rear Showa monoshock with Honda Pro-Link linkage

WHEELS

Front Wheel 21 x 1.6-inch spoked aluminium rim with CNC-machined hub

Rear Wheel 18 x 2.5-inch spoked aluminium rim with CNC-machined hub

Front Tire 90/90-R21

Rear Tire 140/80-R18

BRAKES

Front Single 300mm disc

Rear Single 240mm disc

748 More posts in ENDURONEWS category
Recommended for you
ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ ΣΤΑ ENDURO ΤΗΣ TRIUMPH ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ!

Η Triumph εργάζεται για τη μεγάλη αποκάλυψη των νέων μοντέλων Enduro παρουσιάζοντας τις πρώτες εικόνες...