MXON 2025 – ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ

Με μια δυνατή και έμπειρη ομάδα θα συμμετάσχει η Γερμανία στο Motocross των Εθνών 2025 στο Ironman της Αμερικής τον Οκτώβριο. Ο Ken Roczen(MXGP) που αγωνίζεται στο αμερικανικό πρωτάθλημα θα είναι ο captain της ομάδας και θα τον πλαισιώσουν ο διεκδικητής του παγκοσμίου πρωταθλήματος της ΜΧ2 Simon Langenfelder με τον επίσης παγκόσμιο Max Spies(OPEN).


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

2508 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
AMA MX 2026 – Ο Α.CAIROLI ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΤΟ RED BUD…ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ PRO MOTOCROSS!

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητή; motocross Antonio Cairoli ποτέ δεν έκρυψε το πάθος του για...