O S.HOLCOMBE ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ SHERCO ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2026

Μια από τις μεγαλύτερες μεταγραφές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος EnduroGP για το 2026 ήταν η μετακίνηση του Steve Holcombe στην Sherco πάνω σε μια 300 SE Favtory 2026. Ο ίδιος μας την παρουσιάζει στο video που ακολουθεί όπου αξίζει να σημειώσουμε ότι οι επεμβάσεις στον κινητήρα είναι ελάχιστες από το μοντέλο παραγωγής.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

716 More posts in ENDURO - RALLY category
Recommended for you
ENDUROGP 2026 – ΝΙΚΗ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ J.GARCIA ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ..ΙΙ

Γρήγοροι και ξέφρενοι αγώνες οδήγησαν τον Josep Garcia της Red Bull KTM Factory Racing να...