ΜΧDN 2013 – Ανακοινώθηκε η ομάδα της Αγγλίας

Στο MXGP φέστιβαλ που πραγματοποιείτε αυτό το σαββατοκύριακο στο Matterley Basin της Αγγλίας, ο Team Manager της βρετανικής ομάδας Neil Prince ανακοίνωσε την σύνθεση που θα εκπροσωπήσει την Αγγλία στο φετινό Motocross των Εθνών στην Γερμανία. Ο Tommy Searle στην ΜΧ1 μαζί με τον Shaun Simpson στην ΜΧ3 και τον Jake Nichols στην ΜΧ2 θα προσπαθήσουν να σηκώσουν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου την αγγλική σημαία.

Από αριστερά, S.Simpson, J.Nichols, N.Prince και T.Searle.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

4394 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
Η DUCATI ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ 250 MOTOCROSS…TO DESMO250 MX 2027

Όπως όλες οι Ducati, η Desmo250 MX έχει τις ρίζες της στον ανταγωνισμό, όπου ο...