Άλλαξε η Ελληνική ομάδα του Motocross των Εθνών

IMG_0395Η Ελληνική αποστολή αναχωρεί την Τρίτη για το φετινό Motocross των Εθνών και την πίστα Teutschenthal της Γερμανίας με νέα σύνθεση αφού διάφορα κολλήματα έκαναν αδύνατη την συμμετοχή των δηλωμένων αθλητών στον αγώνα. Η νέα ομάδα αποτελείτε από τους Δημήτρη Βαγγελάκο, Γιάννη Τουρατζίδη και Γιώργο Αρβανίτη με αρχηγό αποστολής τον Δημήτρη Κεραμιδά. Ευχόμαστε καλή επιτυχία στην Ελληνική ομάδα.

IMG_0395

Από αριστερά, Γ.Αρβανίτης, Δ.Βαγγελάκος, Γ.Τουρατζίδης και ο αρχηγός αποστολής Δ.Κεραμιδάς.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

4394 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
Η DUCATI ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ 250 MOTOCROSS…TO DESMO250 MX 2027

Όπως όλες οι Ducati, η Desmo250 MX έχει τις ρίζες της στον ανταγωνισμό, όπου ο...