Άλλαξε σχεδίαση η πίστα της Καρδίτσας

Εν όψη του 5ου αγώνα Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος ΟΜΕ που θα πραγματοποιηθεί στις 19/09/10, η τοπική λέσχη ΜΟΛΕΜ προχώρησε στην αναγκαία ανανέωση της πίστας μετά και τις κατολισθήσεις που είχε υποστεί στην αρχή του έτους. Η νέα σχεδίαση μοιράζεται μέρη της παλιάς διαδρομής και αναγράφεται πάνω στους λόφους που χαρακτηρίζουν την περιοχή.

Περιμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε σε κατάσταση αγώνα την νέα σχεδίαση της όμορφης και πολύ αγαπητής στο motocross κοινό, πίστα της Μητρόπολης Καρδίτσας.





Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

4394 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
Η DUCATI ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ 250 MOTOCROSS…TO DESMO250 MX 2027

Όπως όλες οι Ducati, η Desmo250 MX έχει τις ρίζες της στον ανταγωνισμό, όπου ο...