Καλή συνέχεια από την Motoway – Bel Ray

0072Οι Αντώνης Δήμου & Αρτέμης Σφηναρολάκης απαρτίζουν την ομάδα enduro Motoaction-Husqvarna 2014, του Νίκου Ζουρνατζή. Απόλυτα ικανοποιητική απόδοση και για τους δύο αγωνιζόμενους στον πρώτο αγώνα που πραγματοποιήθηκε στον Λαγκαδά αφού ο Αντώνης Δήμου με Husqvarna FE 350 κατέλαβε την 5η θέση στην Ε2 ενώ ο Αρτέμης Σφηναρολάκης με Husqvarna ΤΕ125 σημείωσε την πρώτη του νίκη στην κατηγορία των νέων! Η Motoway και η Bel-Ray εύχονται καλή συνέχεια στους δύο αγωνιζόμενους και τον Team Leader Νίκο Ζουρνατζή.

0072


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

4394 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
Η DUCATI ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ 250 MOTOCROSS…TO DESMO250 MX 2027

Όπως όλες οι Ducati, η Desmo250 MX έχει τις ρίζες της στον ανταγωνισμό, όπου ο...