Θετικός από την WADA o J.Stewart

Η ομάδα της Yoshimura Suzuki ανακοίνωσε ότι κατά τον έλεγχο αντιντόπινγκ που πραγματοποιήθηκε στις 12 Απριλίου στον αγώνα του Seattle Supercross για τον 15ο αγώνα του AMA/FIM Supercross o αναβάτης της ομάδας James Stewart βρέθηκε θετικός σε απαγορευμένες ουσίες.

Ωστόσο η περίπτωση του J.Stewart δεν αναφέρεται επίσημα πουθενά από τον οργανισμό αντιντόπινγκ WADA ή USADA και αναμένεται να δούμε αν θα υπάρξουν κυρώσεις. Σε αυτήν την περίπτωση ο J.Stewart κινδυνεύει με αφαίρεση της τέταρτης θέσης που τερμάτισε στο πρωτάθλημα AMA/FIM Supercross 2014 και με αποκλεισμό από την αγωνιστική δράση για τουλάχιστον δύο χρόνια. Η ανακοίνωση επίσης αναφέρει ότι ο James Stewart ακολουθούσε ιατρική φαρμακευτική αγωγή για ένα χρόνιο πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει, αλλά εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι για αυτές οι αγωγές η WADA και USADA θα έπρεπε να έχουν ενημερωθεί στην αρχή της χρονιάς πριν ξεκινήσει το πρωτάθλημα ή την στιγμή που ξεκίνησε η θεραπεία.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

4394 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
Η DUCATI ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ 250 MOTOCROSS…TO DESMO250 MX 2027

Όπως όλες οι Ducati, η Desmo250 MX έχει τις ρίζες της στον ανταγωνισμό, όπου ο...