H ομάδα της Rockstar Energy Husqvarna και η πρώτη της νίκη

Η ομάδα της Rockstar Energy Αμερικής άλλαξε μοτοσυκλέτες για την νέα σεζόν και από την ΚΤΜ πέρασε στην Husqvarna. Νωρίτερα μέσα στην χρονιά είχε ανακοινώσει την συμμετοχή με τα χρώματα του Jason Anderson στην μεγάλη κατηγορία ενώ πρόσφατα συμπληρώθηκε το ρόστερ της ομάδας με την απόκτηση των Zach Osborne, Martin Davalos και Zach Bell. 

Πριν καλά καλά ξεκινήσει η σεζόν ο Anderson συμμετείχε σε supecross στην Σουηδία το οποίο και κέρδισε ανάμεσα σε πολλά μεγάλα ονόματα που έλαβαν μέρος στον αγώνα.

Αποτελέσματα 24MX Supercross Stockholm, Sweden
1. Jason Anderson, USA Husqvarna
2. Mike Alessi, USA, Suzuki
3. Phil Nicoletti, USA, Yamaha
4. Josh Hill, USA Kawasaki
5. Shane McElrath, USA KTM

Jason Anderson(450)

Zach Osborne(250)

Martin Davalos(250/450)

Zach Bell(250)

Rockstar Energy KTM 2015


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

4394 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
Η DUCATI ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ 250 MOTOCROSS…TO DESMO250 MX 2027

Όπως όλες οι Ducati, η Desmo250 MX έχει τις ρίζες της στον ανταγωνισμό, όπου ο...