Video – Ο πρώτος γύρος του πρωταθλήματος Ιαπωνίας 2011

Το πρωτάθλημα Ιαπωνίας ξεκίνησε με τον πρώτο αγώνα να πραγματοποιείται στην πίστα του Sera Green Park Kourakouen. Μετά από όμορφους αγώνες στα 250cc νικητής και στα δύο σκέλη αναδείχτηκε ο Takuya Mihara ενώ στα 450cc ο Akira Narita πήρε το πρώτο σκέλος όμως νικητής του αγώνα ήταν ο νικητής του δεύτερου σκέλους ο Hyroaki Arai(φώτο).

.

.

Kατηγορία A1 – 450cc

Kατηγορία A2 – 250cc



Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

4921 More posts in ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ category
Recommended for you
AMA MX 2026 – Ο Α.CAIROLI ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΤΟ RED BUD…ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ PRO MOTOCROSS!

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητή; motocross Antonio Cairoli ποτέ δεν έκρυψε το πάθος του για...