MXON 2017 – ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ

Μετά από πολλά σενάρια και αρνητικές καταστάσεις η Αμερική κατάφερε να βρει αναβάτες να αγωνιστούν με τα εθνικά χρώματα στο φετινό Motocross των Εθνών. Ο μόνος που ήτα από την αρχή σίγουρος ήταν ο Zach Osborne που οδηγεί το πρωτάθλημα AMA Motocross 2017 στα 250 και θα αγωνιστεί στην MX2. Για την μεγάλη κατηγορία ΜΧGP όπου έγινε και ο μεγαλύτερος ντόρος και συζητήσεις σχετικά με τους τραυματισμούς και τα μεγάλα ονόματα να μην επιθυμούν να αγωνιστούν, επιλέχτηκε τελικά ο Cole Seely. Η ανατροπή έγινε στην ΟΡΕΝ όπου ο Thomas Covington θα είναι τελικά με την αμερικανική ομάδα και όχι με το Πόρτο Ρίκο όπως είχε ανακοινωθεί. Στην θέση του Covington θα αγωνιστεί σύμφωνα με πληροφορίες ο Marshal Weltin.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

2508 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
AMA MX 2026 – Ο Α.CAIROLI ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΤΟ RED BUD…ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ PRO MOTOCROSS!

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητή; motocross Antonio Cairoli ποτέ δεν έκρυψε το πάθος του για...