MXON 2017 – ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ

Μια ακόμα ομάδα που διαθέτει δυνατούς αναβάτες για το Motocross των Εθνών 2017 ανακοινώθηκε σήμερα, με την Αγγλία να εκπροσωπείτε από τους Max Anstie, Tommy Searle και Dean Wilson. Η έκπληξη έγινε στον αναβάτη της ΜΧ2 καθώς και οι τρεις οδηγοί αγωνίζονται σε παγκόσμιο και αμερικανικό πρωτάθλημα με μοτοσυκλέτα 450cc. Έχοντας σε καλή κατάσταση τον Anstie που θα αγωνιστεί στην ΜΧGP και τον Dean Wilson στην ΟΡΕΝ, ο Searle καλείται να αναλάβει το δύσκολο έργο της ΜΧ2. Αυτή ήταν και η καλύτερη επιλογή καθώς ο Searle επιστρέφει από τραυματισμό και πιθανότατα δεν θα είναι στο 100% της απόδοσης του στο Matterley Basin στις 31-1 Οκτωβρίου.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

5750 More posts in ΑΓΩΝΕΣ category
Recommended for you
AMA MX 2026 – Ο Α.CAIROLI ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΤΟ RED BUD…ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ PRO MOTOCROSS!

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητή; motocross Antonio Cairoli ποτέ δεν έκρυψε το πάθος του για...