TO NEO AIMA TOY ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΧ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΘΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ

Η Ελληνική ομάδα του Motocross των Ευρωπαϊκών Εθνών 2017 αποτελούμενη από τους Ανδρέα Ανδρέου, Αντώνη Σάγμαλη, Μάριο Κανάκη και τον Νίκο Λυρίου που αντικατέστησε την τελευταία στιγμή τον Μανώλη Κρητικό, έφτασε στο Gdansk της Πολωνίας και τώρα ξεκουράζετε από το μεγάλο ταξίδι. Αύριο θα ριχτούν στην μάχη σε ένα διήμερο για την ανάδειξη της καλύτερης Ευρωπαϊκής ομάδας Junior του 2017.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

2508 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
AMA MX 2026 – Ο Α.CAIROLI ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΤΟ RED BUD…ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ PRO MOTOCROSS!

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητή; motocross Antonio Cairoli ποτέ δεν έκρυψε το πάθος του για...