Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ROCKSTAR ENERGY HUSQVARNA MXGP 2018

Οι Gautier Paulin και Max Anstie μετά την επιτυχημένη περσινή χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP αλλά και την εκπληκτική εμφάνιση στο Motocross των Εθνών στην Αγγλία, με τον Γάλλο να κερδίζει το έπαθλο με την εθνική του ομάδα αλλά και τον Βρετανό να εντυπωσιάζει κερδίζοντας τα δύο από τα τρία σκέλη του αγώνα, φωτογραφήθηκαν πρόσφατα με την νέα εμφάνιση της Rocstar Energy Husqvarna ΜΧGP, δηλώνοντας έτοιμοι για την σεζόν το 2018.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

2508 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
AMA MX 2026 – Ο Α.CAIROLI ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΤΟ RED BUD…ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ PRO MOTOCROSS!

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητή; motocross Antonio Cairoli ποτέ δεν έκρυψε το πάθος του για...