Μονοήμεροι αγώνες και η Αίγλη του Παν. Πρωτ. ΜΧ

Με το νέο πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross της ΟΜΕ όπου στην ουσία κάθε κατηγορία (εκτός των Quad R) αγωνίζεται μόνο μια μέρα κάνοντας μονοήμερο το πρόγραμμα της από διήμερο, έγινε αρκετός ντόρος στον πρώτο αγώνα του θεσμού στην Καρδίτσα.

Χάθηκε η Αίγλη του Πανελληνιού Πρωταθλήματος δήλωσαν πολλοί, άλλοι ανακουφίστηκαν βλέποντας τα έξοδα τους να μειώνονται και να μπορούν να ακολουθήσουν όλο το πρωτάθλημα. Ποια όμως είναι αλήθεια, ποια τα συμφέροντα και ποιοι πραγματικά βοηθούνται από αυτήν την απόφαση;

Ας ξεκινήσουμε από την Αίγλη που κάποιοι υποστηρίζουν ότι χάθηκε. Πριν δέκα χρόνια με τους διήμερους αγώνες δεν υπήρχε πρόβλημα για τους αγωνιζόμενους να γεμίσουν την μπάρα σε όλες τις κατηγορίες. Αυτό έφερνε θέαμα και το θέαμα έφερνε θεατές ακολουθούσαν οι χορηγοί και τότε πραγματικά υπήρχε η Αίγλη του Παν. Πρωτ. Τα τελευταία χρόνια όμως με βία και σε μεμονωμένους αγώνες βλέπουμε ικανοποιητικές συμμετοχές στο πρωτάθλημα. Επιπλέον αντί οι αγώνες να γινόντουσαν οικονομικότεροι γινόντουσαν ακριβότεροι με αποτέλεσμα να υπάρχουν ακόμα λιγότερες συμμετοχές ανύπαρκτοι θεατές και κακοί οργανωτικά αγώνες. Από την τότε Αίγλη του πρωταθλήματος έμεινε μόνο η λέξη στα στόματα ορισμένων(μεταξύ αυτών και εμού).


Από την άλλη οι οικονομικά ασθενέστεροι αγωνιζόμενοι επικαλούνται ότι τα έξοδα ενός πρωταθληματικού αγώνα είναι απαγορεύτηκα για αυτούς, πολύ περισσότερο για εκείνους που ζουν στην Βόρειο Ελλάδα. Επίσης υπάρχουν αρκετοί αγωνιζόμενοι που εργάζονται το Σάββατο και με τους πολυπληθείς αγώνες τα τελευταία χρόνια δεν μπορούν παίρνουν άδεια από την εργασία τους τόσο συχνά. Αν και ειδικά για αυτούς που ζουν στην Βόρειο Ελλάδα η συμμέτοχή τους στο πρωτάθλημα είναι εξαιρετικά αμφίβολη όσο οικονομικοί και να γίνουν οι αγώνες ωστόσο θα μετρήσουμε την άποψη τους για οικονομικότερους αγώνες. Για να γίνουν οικονομικότεροι οι αγώνες, να μικρύνει η χιλιομετρική απόσταση δεν γίνεται, να πέσει η τιμή της βενζίνης δεν γίνεται, να βρεθούν χορηγοί δεν έχει γίνει μετά την Marlboro – Camel εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Μπορούσε όμως να μειωθεί το παράβολο συμμετοχής και να γίνουν μονοήμεροι οι αγώνες όπως γίνεται εδώ και πάρα πολλά χρόνια στα Κύπελλα motocross και έγινε (αν και το παράβολο θα μπορούσε να μειωθεί κι άλλο).

Όσο για τα συμφέροντα που προανέφερα, υπάρχουν άνθρωποι των αγώνων που τα έξοδα τους καλύπτονται από χορηγούς και ορισμένοι από αυτούς φουσκώνουν λίγο τα τιμολόγια βάζοντας το κάτι της στην τσέπη. Περισσότερα τα έξοδα περισσότερο το κάτι της. Υπάρχουν βέβαια και οι επιχειρηματίες που πουλούν τα προϊόντα στους αγώνες που δεν συμφωνούν με το μονοήμερο πρόγραμμα για διάφορους εμπορικούς και οικονομικούς λόγους.

Τέλος για την ιστορία οι διεκδικητές των κύριων πρωταθλημάτων ΜΧ1 και ΜΧ2 είχαν ρωτηθεί στα Τρίκαλα πέρσι για το πρόγραμμα του πρωταθλήματος και αν θα έβλεπαν θετικά να γίνει μονοήμερο. Τότε είχε συμφωνηθεί: πως δεν υπήρχε πρόβλημα με τους μονοήμερους αγώνες αρκεί να μειωνόταν το παράβολο συμμετοχής, το πρόγραμμα έπρεπε να μοιραστεί στην βόρειο και νότιος Ελλάδα με εναλλάξ αγώνες μια βόρεια και μια νότια και να μην υπάρχουν δύο αγώνες του πρωταθλήματος τον ίδιο μήνα. Οι παραπάνω αποφάσεις των πρωτοκλασάτων οδηγών έγιναν με κριτήριο το γενικότερο καλό του motocross και όχι της προσωπικής του αρεσκείας και πολλά από αυτά έγιναν μέχρι ένα βαθμό.

Τώρα η άποψη των υπολοίπων που δεν αγωνίζονται και είναι πατέρες, μηχανικοί, χορηγοί, φωτογράφοι απλά πρέπει να το δεχτούν ως έχει, γιατί αγώνες χωρίς αγωνιζόμενους δεν γίνονται, χωρίς όλους τους υπόλοιπους αγώνες γίνονται.

4159 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΤΜ ORANGE SAFETY TOUR ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Με δυνατή συμμετοχή 70 συμμετοχών το Σαββατοκύριακο 14-15 Δεκεμβρίου, αναβάτες όλων των...