MOTOCROSS ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ Λ.Α.ΜΟΤ.ΘΕ. ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ

Το σωματείο της Λ.Α.ΜΟΤ.ΘΕ. και ο Γιάννης Αθανασίου υποδέχτηκαν τους μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ Ηγουμενίτσας σε σεμινάριο με θέμα “Μοτοσυκλέτα Αθλητισμός και Ασφάλεια” στα πλαίσια της ενημέρωσης που κάνει η Λ.Α.ΜΟΤ.ΘΕ. στα σχολεία της Ηγουμενίτσας! Οι μαθητές ενημερώθηκαν για το άθλημα του motocross, για την ασφάλεια του αθλήματος αλλά και το πως μπορούνε να ξεκινήσουν και αυτοί τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

1381 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΜΧ 2026 – ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΕΤΑΡΤΟΥ ΓΥΡΟΥ ΡΟΥΜΑΝΙΑ

Με εννέα αθλητές εκπροσωπήθηκε η Ελλάδα στον τέταρτο γύρο του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Motocross 2026 και...