Ο S.EVERTS ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ!

Πριν μερικές εβδομάδες ο δέκα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Stefan Everts επέστρεψε σπίτι του μετά από μεγάλη μάχη με την ελονοσία που λίγο έλειψε να του στοιχίσει την ζωή. Με ακόμα ανοιχτές τις πληγές στα πόδια του, ο Βέλγος πολυπρωταθλητής αντιμετώπιζε την κατάσταση με αντιβιοτικά. Δυστυχώς όμως δεν απέφυγε μια μόλυνση και μετά από έντονους πόνους που ένοιωσε στο πόδι του,  εισηχθεί ξανά στο νοσοκομείο του Λουβαίν, όπου θα χρειαστεί επιπλέον παρακολούθηση μεταξύ, δύο με έξι εβδομάδων.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

4394 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
Η DUCATI ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ 250 MOTOCROSS…TO DESMO250 MX 2027

Όπως όλες οι Ducati, η Desmo250 MX έχει τις ρίζες της στον ανταγωνισμό, όπου ο...