MXGP – Ο ADAM STERRY ΣΤΗΝ ΚΤΜ ΤΟ 2020

Την νέα σεζόν του 2020 ο Adam Sterry θα έπρεπε να ανέβει κατηγόρια λόγω του ηλικιακού ορίου της ΜΧ2 που αγωνιζόταν τις προηγούμενες χρονιές. Η JD Gunnex KTM Racing Τeam τον συμπεριέλαβε στην ομάδα της και την κατηγορία MXGP(450) για την νέα σεζόν.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

2508 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
AMA MX 2026 – Ο Α.CAIROLI ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΤΟ RED BUD…ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ PRO MOTOCROSS!

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητή; motocross Antonio Cairoli ποτέ δεν έκρυψε το πάθος του για...