ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΝΕΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ BETA 2021

Λίγο νωρίτερα μέσα στον μήνα είχαμε δει το νέο X-Trainer της Beta του 2021, κόντρα στο μούδιασμα της αγοράς με την κρίση του κορωναϊού. Η ιταλική Beta δεν έμεινε μόνο εκεί, παρουσιάζοντας λίγο πριν το καλοκαίρι τα νέα τις μοντέλα του 2021, τα οποία θα είναι διαθέσιμα από τον Ιούνιο. Δείτε παρακάτω τις αλλαγές και την παρουσίαση των νέων μοντέλων της Beta.

Οι αλλαγές:

  • Αναβαθμισμένο πλαίσιο στον λαιμό του τιμονιού και μέσα από τις ενισχυμένες πλάκες πίσω από το head stock, για βελτιωμένη αίσθηση και αντοχή
  • Βελτιωμένο υποπλαίσιο, ενισχυμένο μεγαλύτερης αντοχής
  • Νέες βάσεις στα side-panels για ευκολότερη τοποθέτηση
  • Αναβαθμισμένη τάπα ρεζερβουάρ, βελτιωμένης εφαρμογής
  • Καινούργια σέλα βελτιωμένη στις βάσεις και με νέο αφρώδες υλικό, προσφέροντας καλύτερη στήριξη και άνεση
  • “Βελτιστοποίηση” του φιλτροκουτιού για καλύτερη αδιαβροχοποίηση με νέα βάση στα πλάγια σχεδιασμένη για ευκολότερη χρήση
  • Νέο ηλεκτρικό σύστημα βελτιωμένης απόδοσης φόρτισης
  • Αναβαθμισμένα μέρη στο ZF πιρούνι για ομαλότερη λειτουργία και καλύτερη αξιοπιστία
  • Νέες ρυθμίσεις στο πίσω αμορτισέρ για καλύτερη πρόσφυση
  • Αναβαθμισμένο κοντέρ μεγαλύτερης αξιοπιστίας και ακρίβειας
  • Νέο φωτεινό κόκκινο χρώμα και γραφικά

Τετράχρονα:

RR 4T 350
Η μοτοσυκλέτα είναι η πιο εύκολη της κατηγορίας, διαθέτει υψηλόστροφο κινητήρα και ομαλή απόδοση

RR 4T 390
Με την ιδανική συμπεριφορά και απόδοση κινητήρα, το νικηφόρο του μυστικό βρίσκεται στην εξαιρετική του πρόσφυση.

RR 4T 430
Ο υψηλής απόδοσης κινητήρας του βρίσκεται στα καλύτερα του όταν ο αναβάτης εξερευνά την μεγάλης διάρκειας χαρακτηριστική ροπή.

RR 4T 480
Αυτή η μοτοσυκλέτα παρουσιάζει τον πραγματικό της χαρακτήρα σε μεγάλους ανοιχτούς χώρους, μοιράζοντας χαρακτηριστικά με το 430 προσφέροντας όμως μεγαλύτερη δύναμη και ροπή, ιδανικά για έμπειρους και δυνατούς αναβάτες.

Δίχρονα:

RR 2T 125
Η μικρότερη μοτοσυκλέτα της Beta, είναι η ελαφρύτερη και ευκολότερη στον χειρισμό. Με αγωνιστικό στυλ, είναι ιδανική για νεαρούς αναβάτες που έρχονται από τις μικρότερες κατηγορίες και για πιο έμπειρους αναβάτες που θέλουν μια μοτοσυκλέτα για διασκέδαση.

RR 2T 200
Το πλαίσιο και ο κινητήρας προέρχονται από τον μικρότερο του αδερφό, διασφαλίζοντας το χαμηλό βάρος και εξαιρετική συμπεριφορά προσφέροντας περισσότερη δύναμη και ροπή. Ο ψεκασμός λαδιού(μίξης) και η μίζα συμπληρώνουν το ιδανικό πακέτο για τους φίλους του enduro.

RR 2T 250
Για όσους ψάχνουν ένα δίχρονο με λίγο λιγότερη δύναμη και ροπή από το κορυφαίο δίχρονο μοντέλο της Beta, απολαμβάνοντας εξαιρετικό χειρισμό.

RR 2T 300
Κατασκευασμένο για αυτούς που εκτιμούν έναν μεγάλο κινητήρα με χαρακτηριστική ροπή σε κάθε ταχύτητα. Ιδανικό για όσους προτιμούν τις μακριές σχέσεις ταχυτήτων.

686 More posts in ENDURONEWS category
Recommended for you
ΕΛΛΗΝΙΚΟ TRIAL 2024 – ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 7ΟΥ & 8ΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΘΗΝΑ

Το αθλητικό σωματείο Λ.Ε.ΜΟΤ. «Λέσχη Ελλήνων Μοτοσυκλετιστών», με αριθμό Αθλητικής Αναγνώρισης (ΦΜ08), μετά από έγκριση...