ΑΜΑ SX/MX 2020 – ΑΝΑΝΕΩΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ KAWASAKI ΟΙ ΕΤ ΚΑΙ ΑC

Οι Eli Tomac και Adam Cianciarulo θα συνεχίσουν με την εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki και για το 2021 στα αμερικανικά πρωταθλήματα AMA/FIM Supecross και AMA Motocross. Ο πρωταθλητής ΑΜΑ/FIM SX 2020 Tomac υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο χωρίς να αποκαλυφτεί η χρονική του διάρκεια ενώ ο Cianciarulo παρά τους αρκετούς τραυματισμούς του μέσα στην χρονιά, γνώρισε επιτυχίες στην πρώτη του χρονιά στην μεγάλη κατηγορία κερδίζοντας το Monster Cup, γεγονός που σίγουρα επέτρεψε στην Κawasaki να του ανανεώσει το συμβόλαιο.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

2508 More posts in MOTOCROSS category
Recommended for you
AMA MX 2026 – Ο Α.CAIROLI ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΣΤΟ RED BUD…ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ PRO MOTOCROSS!

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητή; motocross Antonio Cairoli ποτέ δεν έκρυψε το πάθος του για...