H RED BULL KAI H ΒΕΤΑ CHACHAGIAS RACING TEAM ΓΙΑ ΤΟ ENDURO TOY 2020

Το Πανελλήνιο Enduro αφήνει πίσω του το 2020. Δες μέσα από τη Beta Chachagias Racing Team πώς τα μέτρα και οι περιορισμοί επηρεάζουν τους αναβάτες και τις αγωνιστικές εξελίξεις στον χώρο του ελληνικού enduro.

Σε μια χρονιά που αναθεωρήσαμε τα δεδομένα της καθημερινότητας και της ζωής μας γενικότερα, οι αθλητικές δραστηριότητες δε θα μπορούσαν να μείνουν ανεπηρέαστες. Ειδικά στο χώρο των motorsports, το enduro φάνηκε να επηρεάζεται περισσότερα απ’ όλα καθώς μετά από διαδοχικές αναβολές, ανακοινώθηκε τελικά η ματαίωση του πρωταθλήματος για το 2020. Με τη βοήθεια της Beta Chachagias Racing Team προσπαθούμε να καταλάβουμε τι σημαίνει αυτό για μια αγωνιστική ομάδα, πώς επηρεάζει το μέλλον της και πώς βρίσκει εφαρμογή η παροιμία ουδέν κακό αμιγές καλού.

Το πρώτο σοκ

«Ήμασταν απόλυτα έτοιμοι για μια δυνατή χρονιά» μας λέει ο Κώστας Χαχάγιας, μηχανικός και manager της ομάδας και συνεχίζει: «Με την επιστροφή του Ηλία Κυριλή στη δράση και την πλήρη ενσωμάτωση του Phil Atwill, δημιουργήσαμε μια σύνθεση με πέντε αναβάτες, για πρώτη φορά στην ιστορία της ομάδας. Όπως κάθε χρόνο δώσαμε ιδιαίτερη προσοχή στη σωστή προετοιμασία και φυσικά την προβολή και για τους σκοπούς αυτούς δέκα άτομα αφιερώσαμε πραγματικά πολύ χρόνο. Λίγες μέρες μετά, η κατάσταση πήρε πανελλαδικά ανησυχητικές διαστάσεις και αναπάντεχα ήρθε η αναγκαστική αναβολή των δύο πρώτων αγώνων».

Το βίντεο για την παρουσίαση της Beta Chachagias Racing Team του 2020 όπως είχε προετοιμαστεί τον Μάρτιο του 2020

Αγωνιστική απραξία

Όλα τα μέλη της ομάδας συμφωνούν πως η αναβολή των αγώνων δε βοήθησε στη διατήρηση του επιθυμητού οδηγικού επιπέδου ωστόσο αυτό ήταν μάλλον ένα μικρό μόνο πρόβλημα από τα πολλά που δημιούργησε η πρωτόγνωρη κατάσταση. «Αν κάποιος από μας πει ότι δεν του λείψανε οι αγώνες θα είναι ψέμα! Όλη η διαδικασία της προετοιμασίας, της οργάνωσης, το ταξίδι, ο αγώνας και η επιστροφή, μετά από τόσα χρόνια θα έλεγα πως είναι εθισμός και φέτος το καταλάβαμε καλά.» λέει ο Γιάννης Τρίγκας που μετά από δεκάξι χρόνια είδε να περνάει μια ολόκληρη χρονιά χωρίς να ετοιμάσει βαλίτσες και μοτοσυκλέτα για αγώνα.

Περισσότερος ελεύθερος χρόνος

Ανεξαρτήτως καταστάσεων, αυτό που συνέβη στους περισσότερους αναβάτες ήταν η αύξηση του ελεύθερου χρόνου. Φυσικά δε θα μπορούσε να πάει χαμένος και όπως μας λένε οι αναβάτες, τον αφιέρωσαν στη βελτίωση της φυσικής τους κατάστασης. Το τρέξιμο, το ποδήλατο και το κολύμπι προστέθηκαν αβίαστα ή αυξήθηκαν οι ώρες τους στο πρόγραμμα όλων ενώ η προπόνηση με τη μοτοσυκλέτα απέκτησε λίγο περισσότερη διασκέδαση και λιγότερες μάχες με το χρονόμετρο.

Γιάννης Τρίγκας: «Αν εξαιρέσουμε όλες τις δυσκολίες που προέκυψαν, μπορώ να πω ότι το διασκεδάσαμε πολύ με τον αδερφό μου, τον Νάσο.

Κάναμε ατελείωτα free ride μαζί με φίλους ενώ “παίξαμε” σε πιστάκια χωρίς αυτή τη φορά να μας νοιάζει το χρονόμετρο, δοκιμάζοντας καινούργια πράγματα!

Γιάννης Τρίγκας: Σίγουρα πάντως είναι μια πρωτοφανής κατάσταση για όλο τον κόσμο αυτό που βιώνουμε. Εύχομαι υγεία σε όλους και ας εκμεταλλευτούμε μέσα από όλο αυτό ότι ωραίο μπορεί να βγει!»

Phil Atwill: «Είναι πραγματικά κρίμα που ακυρώθηκε το πρωτάθλημα. Η κατάσταση άφησε στους περισσότερους από μας πολύ χρόνο για οδήγηση, τόσο με μοτοσυκλέτα όσο και με ποδήλατο. Καθώς τα γυμναστήρια ήταν κλειστά, εγώ αφιέρωσα τον χρόνο μου σκάβοντας νέα μονοπάτια και εξερευνώντας τα βουνά στις γύρω περιοχές. Είμαι ενθουσιασμένος που είμαι μέλος της ομάδας και ελπίζω πως του χρόνου οι αγώνες θα μπορέσουν να γίνουν κανονικά καθώς θα ήθελα να δω τι μπορώ να κάνω με το νέο μου τετράχρονο RR 350. Η κατάσταση με στο ποδήλατο επηρεάστηκε κι αυτή παγκοσμίως αλλά είναι σημαντικό πως ολοκληρώθηκε, έστω και με πιο μικρό καλεντάρι. Ήταν πολύ καλό για μένα πως μπόρεσα να τελειώσω δυνατά τη σεζόν, τερματίζοντας πέμπτος στον τελευταίο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος (Πορτογαλία). Πλέον ανυπομονώ να δω τι μας επιφυλάσσει η επόμενη χρονιά.»

Ηλίας Κυριλής: «Μετά από αποχή 5 ετών πήρα και πάλι την απόφαση να συμμετέχω στο Πανελλήνιο Enduro. Αυτή η απόφαση προϋπέθετε σκληρή δουλειά από την μεριά μου κλέβοντας λίγο χρόνο από τις οικογενειακές υποχρεώσεις και την εργασία για να βρίσκομαι έτσι σε ένα αρκετά καλό επίπεδο φυσικής κατάστασης, ώστε να απολαύσω τους αγώνες και να μην ταλαιπωρούμαι. Κατάφερα να προπονηθώ στο βαθμό που είχα την δυνατότητα και το μόνο που έμενε ήταν η πραγματοποίηση των αγώνων που νοσταλγούσα κάτι το οποίο δεν έγινε ποτέ δυστυχώς αφήνοντας με με το παράπονο. Παρά τα όσα συνέβησαν θεωρώ πως είναι σημαντικό να κρατήσουμε μία θετική στάση και να προσπαθήσουμε μέσα από τις όσες δυσκολίες αντιμετωπίζουμε να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι και πάνω από όλα να φροντίζουμε να προστατεύουμε την υγεία μας.»

Νάσος Τρίγκας: «Περάσαμε μια δύσκολη και πρωτόγνωρη χρόνια. Δεν ξέραμε πότε ή αν θα γίνουν αγώνες και πώς να προετοιμαστούμε. Διατήρησα μια μικρή επαφή με τη μοτοσυκλέτα μου αλλά έκανα πολύ περισσότερο ποδήλατο και βελτίωσα τη φυσική μου κατάσταση. Μετά τη διαδοχική ακύρωση των αγώνων η ψυχολογία μου σίγουρα έπεσε και οι αυξημένες καλοκαιρινές επαγγελματικές μου υποχρεώσεις με άφησαν αρκετά πίσω. Ελπίζω τη νέα χρονιά να κυλήσουν όλα πιο ομαλά και να μπορέσουμε να επιστρέψουμε στο enduro και τις αγωνιστικές μας υποχρεώσεις.»

Κωνσταντίνος Γεροντάκης: « Στην αρχή δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία αλλά που να ήξερα πως μια χρόνια με πολλή προπόνηση εντός και εκτός πίστας θα πήγαινε χαμένη, τουλάχιστον όσο αφορά το αγωνιστικό κομμάτι. Ωστόσο πιστεύω ότι σε όλα τα πράγματα πρέπει να βλέπουμε και την θετική πλευρά και αυτή είναι πως αναθεώρησα τους στόχους μου καθώς και τους λόγους για τους οποίους προπονούμαι. Πλέον έχω αφήσει απ’ έξω όλη την πίεση της αγωνιστικής προπόνησης και ασχολούμαι περισσότερό με το να αθλούμαι για εμένα, να κάνω το χόμπι μου, απλά για να κρατιέμαι σε μια καλή φυσική κατάσταση ώστε να είμαι έτοιμος για τις ανάγκες της μοτοσικλέτας. Οπότε συνεχίζω δυνατά την προπόνηση για την επόμενη χρόνια η οποία ελπίζω να είναι μια καλή χρόνια για το enduro και όλη η προπόνηση που έχω κάνει να αποδώσει!”

307 More posts in ENDURO category
Recommended for you
ΕΛΛΗΝΙΚΟ TRIAL 2024 – ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 7ΟΥ & 8ΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΘΗΝΑ

Το αθλητικό σωματείο Λ.Ε.ΜΟΤ. «Λέσχη Ελλήνων Μοτοσυκλετιστών», με αριθμό Αθλητικής Αναγνώρισης (ΦΜ08), μετά από έγκριση...