Ο Ken deDycker στην Red Bull KTM

Πριν από λίγες μέρες η LS Honda ανακοίνωσε την λήξη της συνεργασίας της με τον βέλγο αναβάτη της ΜΧ1 Ken deDycker, μια απόφαση που αποφασίστηκε από κοινού από τις δύο πλευρές. Η διαθεσιμότητα του “Keeno” επέτρεψε στην Red Bull Factory KTM Team να τον προσλάβει για να αντικαταστήσει στους πρώτους πέντε αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MX1 τον τραυματία Max Nagl. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο deDycker οδήγησε πρόσφατα την μοτοσυκλέτα της ομάδας SXF450 και δήλωσε ικανοποιημένος με την λειτουργία της και αισιόδοξος για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

4394 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
Η DUCATI ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ 250 MOTOCROSS…TO DESMO250 MX 2027

Όπως όλες οι Ducati, η Desmo250 MX έχει τις ρίζες της στον ανταγωνισμό, όπου ο...