Αέρας ο Π.Κουζής

Κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες συνεχίστηκε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross της ΟΜΕ με τον τρίτο αγώνα στα Τρίκαλα. Η συνεχής βροχή του Σαββάτου και το πολλά μποφόρ της Κυριακής όπως φαίνεται δεν εμπόδισαν τον Παναγιώτη Κουζή να γίνει ένα με τον δυνατό αέρα και να κερδίσει με μεγάλη διαφορά και τα δύο σκέλη της ΜΧ1. Εξίσου δυνατή απόδοση είχαν και οι Σπύρος Κοσμάς και Βασίλης Ζαχαρίου κερδίζοντας από ένα σκέλος στην ΜΧ2.

Από νωρίς το πρωί του Σαββάτου η βροχή χάλασε τα σχέδια για ένα ωραίο αγώνα που είχε εγγυηθεί η πολύ καλή δουλειά που είχε γίνει από την προετοιμασία της πίστας. Με την βροχή να μην σταματάει μέχρι και το απόγευμα του Σαββάτου η οργάνωση κατόπιν συνεννοήσεως με τους αγωνιζόμενους της ΟΡΕΝ μετέθεσε τους αγώνες της κατηγορίας στο πρόγραμμα της Κυριακής. Σωστή απόφαση αφού υπήρχε εναλλακτική λύση και δεν θα έβαζε σε κίνδυνο και ταλαιπωρία οδηγούς, κριτές και γενικότερα τους ανθρώπους του αγώνα. Μετά από αυτήν την απόφαση όμως πρόβλημα δημιουργήθηκε με τον αγώνα των Quads όπου οι αγωνιζόμενοι της κατηγορίας ήθελαν να αγωνιστούν το Σάββατο. Η οργάνωση της ΟΜΕ που είχε αναλάβει τον αγώνα (στην ουσία δεν τον είχε αναλάβει κάποια λέσχη) προχώρησε στην διεξαγωγή των αγώνων της κατηγορίας Quads όμως μετά από έντονο διαπληκτισμό μεταξύ των αγωνιζομένων (άλλοι ήθελαν να γίνει ο αγώνας και άλλοι όχι) ο αγώνας τους ακυρώθηκε και όπως μας ενημέρωσαν τους επέστρεψαν και το παράβολο την συμμετοχής τους  Μετά από αυτό το γεγονός είναι αμφίβολη η συνέχιση του πρωταθλήματος των Quads.

Βούλιαξε το πρωτάθλημα ΜΧ των Quads στα Τρίκαλα.

Παρά τον ήλιο της Κυριακής τα καιρικά στοιχεία δεν σταμάτησαν να ταλαιπωρούν τον αγώνα και από το βράδυ του Σαββάτου σηκώθηκε δυνατός αέρας που ξερίζωνε δέντρα, έκοψε την ηλεκτροδότηση στην περιοχή και δημιούργησε πανικό στα paddocks (έσπασαν πολλές τέντες). Ευτυχώς οι αγώνες ολοκληρώθηκαν χωρίς προβλήματα και καθυστερήσεις, δικαιώνοντας την απόφαση των οργανωτών να μην αναβάλουν τον αγώνα μετά από αιτήσεις ορισμένων αγωνιζομένων. Με 70 περίπου συμμετοχές με ελάχιστους θεατές, κάτω από δύσκολες συνθήκες και καταστάσεις, με μια μέτρια οργάνωση είναι δύσκολο να χαρακτηριστεί ο αγώνας. Σίγουρα υπήρχαν αδυναμίες και προβλήματα. Υπήρχε όμως θέαμα στις κύριες κατηγορίες βάζοντας στην άκρη όλα τα υπόλοιπα.

Ο Άνθρωπος του αγώνα
Άνθρωπος του αγώνα είναι χωρίς αμφιβολία είναι ο Κωνσταντίνος Τζιώρας που προετοίμασε τον αγωνιστικό χώρο σε τέτοιο απίστευτο καλό βαθμό που όσοι βρέθηκαν στην πίστα από την Παρασκευή δεν πίστευαν στα μάτια τους. Δουλεύοντας συνέχεια για μια εβδομάδα η πίστα ήταν χωρίς υπερβολές σε τέλεια κατάσταση και σαν να μην έφτανε αυτό ο ακούραστος Τζιώρας αγωνίστηκε σε δύο κατηγορίες OPEN και ΜΧ1 που κατά όπως ήρθαν τα πράγματα έγιναν την ίδια μέρα! Δυστυχώς η συνεχής βροχή που έπεφτε από το βράδυ της Παρασκευής μέχρι το απόγευμα του Σαββάτου δεν άφησε να φανεί η τόσο καλή δουλεία και να την απολαύσουν οι αγωνιζόμενοι στους αγώνες. Πάντως παρά την μεγάλη βροχόπτωση η πίστα την Κυριακή δεν είχε κανένα πρόβλημα χωρίς μάλιστα να επέμβουν μηχανήματα.

Ο Π.Κουζής εντυπωσίασε στο δεύτερο σκέλος οδηγώντας σε ρυθμούς παγκοσμίου (προετοιμάζεται για το παγκ. ΜΧ3).

Κατηγορία ΜΧ1
Με τον πολύ δυνατό αέρα από νωρίς το πρωί, υπήρξε η πρόθεση από μερίδα των οδηγών της ΜΧ1 με πρωτοστάτη τον Παναγιώτη Κουζή, να ακυρωθεί ο αγώνας. Μετά από μια άνευ ουσίας συζήτηση οι οδηγοί δεν αποφάσισαν και έτσι το πρόγραμμα συνεχίστηκε κανονικά, με τον αέρα να κοπάζει κατά την διάρκεια της ημέρας και τελικά να πραγματοποιούνται δύο καλά σκέλη στην κατηγορία. Παρά την επιθυμία του να μην γίνει ο αγώνας ο πρωταθλητής Παναγιώτης Κουζής (Yamaha #1) έδειξε έτοιμος από την αρχή του πρώτου σκέλους, οδήγησε από την εκκίνηση μπροστά και με “αέρινο στιλ” κέρδισε με μεγάλη διαφορά το σκέλος. Νωρίς πίσω από τον Κουζή βρέθηκε ο Χρήστος Φωτόπουλος (KTM #911) που προσπάθησε να κρατήσει κοντά τον πρωτοπόρο στην αρχή του σκέλους όμως δεν τα κατάφερε και έμεινε αρκετά πίσω. Αυτή η  προσπάθεια του Φωτόπουλου τον έφερε μόνο να τερματίζει στην δεύτερη θέση. Μεγάλη μάχη έγινε για την τρίτη θέση στην αρχή μεταξύ του Κων/νου Τζιώρα (Kawasaki #4) και του Μανώλη Σκύβαλου (Honda #3), όμως ο Σκύβαλος έμεινε πίσω μετά από πτώση και τον Τζιώρα κατάφερε να περάσει στον τελευταίο γύρο ο Βαγγελάκος που είχε κακή εκκίνηση και αντιμετώπισε και αυτός προβλήματα με πτώσεις. Τρίτος ο Βαγγελάκος με τέταρτο τον Τζιώρα ενώ στην πέμπτη θέση τερμάτισε ο Σκύβαλος ανακάμπτοντας από την πτώση του. Στο δεύτερο σκέλος και πάλι ο Κουζής ήταν αυτός που επικράτησε από την εκκίνηση και έκανε αμέσως διαφορά από τον δεύτερο Φωτόπουλο. Οι δύο πρώτοι και πάλι έκαναν διαφορά από τους υπόλοιπους αφήνοντας τους Σκύβαλο και Βαγγελάκο να μάχονται για την τρίτη θέση. Η μάχη τους κράτησε μέχρι και τον τερματισμό με τον Σκύβαλο τελικά να παίρνει την τρίτη θέση αφήνοντας τον Βαγγελάκο τέταρτο. Όσο για τις δύο πρώτες θέσεις αυτές δεν άλλαξαν με τον Κουζή να επικρατεί με μεγάλη διαφορά σε ακόμα ένα σκέλος του δεύτερου Φωτόπουλου που έδειξε σημάδια ανόδου από τον τελευταίο αγώνα στις Σπέτσες. Πέμπτος τερμάτισε μετά από κακή εκκίνηση και ολοκληρώνοντας τέσσερα σκέλη ο Τζιώρας που παρόλα αυτά δεν έδειξε να έχει καταπονηθεί  ιδιαίτερα.

Στα λασπερά εδάφη ο Σ.Κοσμάς έχει μια υπεροχή.

Κατηγορία ΜΧ2
Το αγωνιστικό γεγονός της ημέρας ανήκει σε αυτήν την κατηγορία και ακούει στο όνομα Στέλιος Γαλατιανός (ΚΤΜ #70) που επέστρεψε στους αγώνες μετά από ενάμιση χρόνο. Αυτήν την φορά πάνω σε ΚΤΜ μαζί με τον μέντορα του Σταύρο Γεωργακόπουλο κατάφεραν να εντυπωσιάσουν τόσο στα paddocks όσο και στον αγώνα. Βέβαια η μέρα στο αγωνιστικό κομμάτι ήταν ολόκληρη του πρωταθλητή Σπύρου Κοσμά (Yamaha #1) που κατάφερε να περιορίσει τους διεκδικητές του τίτλου και να φύγει από τα Τρίκαλα με μια πρώτη και μια δεύτερη θέση. Στο βαρύ τερέν του πρώτου σκέλους ο Κοσμάς θυμήθηκε τα σκέλη της Καρδίτσας και με μια καλή εκκίνηση, περιόρισε γρήγορα τον Δημήτρη Κοντολέτα (Yamaha #92) που είχε πάρει την εκκίνηση και οδήγησε σταθερά γρήγορα στην πρώτη θέση μέχρι και τον τερματισμό. Για την δεύτερη θέση έγιναν μεγάλες μάχες με τον Κοντολέτα να κρατάει την θέση για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, δεχόμενος την πίεση των Βασίλη Ζαχαρίου (ΚΤΜ #86), Ανάργυρου Τσαρνά (Kawasaki #91) και Γαλατιανού. Με υπομονή ο Γαλατιανός κατάφερε να περάσει Τσαρνά και Ζαχαριού και προς το τέλος του σκέλους κατάφερε να κάμψει την αντίσταση του Κοντολέτα. Πήρε την δεύτερη θέση εντυπωσιακά, δηλώνοντας δυνατά παρόν στο πρωτάθλημα. Τρίτος τερμάτισε ο Κοντολέτας ενώ στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Τσαρνάς που πλησίασε τον Κοντολέτα στο τέλος του σκέλους όμως μια πτώση τον κράτησε τέταρτο.

Μετά από ένα μέτριο πρώτο σκέλος ο Β.Ζαχαρίου πήρε την σημαία στο δεύτερο.

Στο δεύτερο σκέλος και πάλι Κοσμάς και Κοντολέτας οδήγησαν τον αγώνα με τον Κοσμά να παίρνει ξανά κεφάλι προσπαθώντας να απομακρυνθεί. Στον ρυθμό του όμως κατάφερε να κινηθεί ο Ζαχαρίου που πέρασε νωρίς τον Κοντολέτα και κυνήγησε τον πρωτοπόρο. Το κυνήγι κράτησε μέχρι τους τελευταίους γύρους του σκέλους και μάλιστα ο Ζαχαρίου κατάφερε να περάσει τον Κοσμά όταν ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας έκανε μερικές λάθος επιλογές σε κάποια ντουμπλαρίσματα. Η δυναμική εμφάνιση του Ζαχαρίου, που οδήγησε σε αυτό το σκέλος στο καλό αγωνιστικό επίπεδο που τον ξέρουμε, του χάρισε την πρώτη θέση. Βλέποντας την αποφασιστικότητα του Ζαχαρίου, ο Κοσμάς σίγουρα δεν θα έπαιζε με την φωτιά ρισκάροντας βαθμούς. Κράτησε την δεύτερη θέση μέχρι και τον τερματισμό και έφυγε με 11 βαθμούς διαφοράς στην βαθμολογία από τον Τσαρνά που πέρασε τρίτος την γραμμή του τερματισμού επικρατώντας του τέταρτου Κοντολέτα. Πέμπτος τερμάτισε ο Γαλατιανός με έκτο τον Παναγιώτη Παπίλα (Honda #22).

Στραβοπάτησε στα Τρίκαλα ο Α.Τσαρνάς.

Κατηγορίες ΟΡΕΝ Α / ΟΡΕΝ Β
Οι δύσκολές καιρικές συνθήκες του Σαββάτου δεν επέτρεψαν στην κατηγορία να πραγματοποιήσει τους αγώνες της, ενεργοποιώντας την εναλλακτική επιλογή μετάθεσης τους στο πρόγραμμα της Κυριακής. Σε ρυθμούς προπόνησης κινήθηκε ο Τζίωρας στο ενιαίο σκέλος των κατηγοριών OPEN A/B κερδίζοντας άνετα και τα δύο σκέλη. Χωρίς δυσκολίες κατάφερε και ο Θανάσης Αυγέρης (Suzuki #100) να φύγει από τα Τρίκαλα με δύο δεύτερες θέσεις στα αντίστοιχα σκέλη ενώ ο Κων/νος Παπαδόπουλος (Yamaha #71) μετά από δύο κακές εκκινήσεις κατάφερε να εκμεταλλευτεί την εγκατάλειψη του τοπικού Βαγγέλη Μπαλατσού (Yamaha #10) στο πρώτο σκέλος και κέρδισε την μάχη με τον Κων/νο Κάλφα  (Honda #69) στο δεύτερο ανεβαίνοντας δύο φορές στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Οι τρεις πρώτοι στα σκέλη ήταν και οι πρώτοι στην κατηγορία OPEN A. Στην κατηγορία ΟΡΕΝ Β κυρίαρχος για άλλον ένα αγώνα ήταν ο υπέρβετεράνος Γιάννης Πιλαλάς (Kawasaki #111) που συναγωνισμό είχε μόνο από την κατηγορία ΟΡΕΝ Α. Τερματίζοντας μέσα στην πρώτη εξάδα και στα δύο σκέλη πήρε άνετα δύο σημαίες στην κατηγορία. Δεύτερος και τρίτος ήταν και στα δύο σκέλη ο Γιώργος Τηλιόπουλος (Suzuki #677) και ο Αλέξης “Liapkin” Λιάπης (Honda #80) αντίστοιχα.

Κατηγορίες 65cc / 85cc
Με τις πολύ λίγες συμμετοχές και στις δύο κατηγορίες τα σκέλη έγιναν ενιαία μετά και την απόφαση η κατηγορία των 65cc να γίνει την Κυριακή και όχι το Σάββατο. Στα 85cc ο Γιώργος Αραβανίτης διατήρησε την σταθερή του απόδοση και εκμεταλλεύτηκε τις πτώσεις και στα δύο σκέλη του Μανώλη Κρητικού (Yamaha #160). Παρά την πτώση του ο Κρητικός κατάφερε στο δεύτερο σκέλος να περάσει στην πρώτη θέση όμως ένα λάθος του σε ντουμπλάρισμα τον άφησε δεύτερο. Και στα δύο σκέλη η πρώτη τριάδα ήταν οι Αρβανίτης, Κρητικός και Γιάννης Τουρατζίδης (Yamaha #100). Στα 65cc οι μόλις τρεις συμμετοχές είδαν τον γνωστό Βασίλη Κορωνάκη να παραμένει αήττητος κερδίζοντας τον δεύτερο Προκόπη Βεργή και τον τρίτο Δημήτρη Μπάκα και στα δύο σκέλη.

1891 More posts in ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ category
Recommended for you
SUPERCROSS DE PARIS 2024 – ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ Ο C.WEBB ΓΙΑ ΤΟ 2024!

Μετά από πολλές συμμετοχές στο παριζιάνικο Supercross στην καριέρα του, ο Cooper Webb κατάφερε να...