ΝΕΟ ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΚΤΜ FREERIDE E 2025

Η KTM «ανανεώνει πλήρως» την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα enduro Freeride E για το 2025 – πλήρως ενημερωμένη με νέο κινητήρα και πλαίσιο, εγκεκριμένα για χρήση στο δρόμο (με την τελική ταχύτητα των 95 kmh) για να βοηθά τους off-roaders να έχουν μικρότερο αποτύπωμα και να πηγαίνουν σε σημεία όπου τα βενζινοκίνητα αδέρφια τους δεν μπορούν!

Η KTM προχωρά πολύ στην προώθηση του Freeride E 2025 ως απάντηση σε πολλά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε όλοι οι χωμάτινοι με τις εκπομπές ρύπων, τον θόρυβο και τους περιορισμούς για το πού μπορούμε να οδηγήσουμε. Είναι κατανοητό, εκτός και αν είστε τυχεροί στον τόπο που ζείτε. Η off road οδήγηση γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Αγνοώντας το γεγονός ότι το ανακοινώνουμε από το ISDE στην Ισπανία, όπου σχεδόν 600 αναβάτες κάνουν πολύ θόρυβο με μπλε καπνό και πολλοί από τους οποίους οδηγούν KTM, η δεύτερη έλευση του Freeride E είναι αναπόφευκτη αν και καθυστερημένη.

Αφού κυκλοφόρησε πριν από μια δεκαετία, η KTM ήταν εμφανής λόγω της απουσίας της στην «πραγματική» αγορά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, επιτρέποντας φαινομενικά σε άλλους κατασκευαστές να της ξεφύγουν. Τώρα λοιπόν, είναι εδώ, αν και το νέο Freeride E δεν είναι ακόμα EXC, είναι όμως για αναβάτες μονοπατιών, νεοφερμένους και αναβάτες που τους αρέσει να παίζουν εκτός δρόμου και να οδηγούν χωρίς να προκαλούν προβλήματα με τους περιπατητές, τους ιδιοκτήτες γης και το νόμο, κάτι που είναι πλέον είναι μεγάλη υπόθεση. Μια δεκαετία αργότερα, η τεχνολογία έχει προχωρήσει, το υλικό είναι καλύτερο και ελαφρύτερο και το λογισμικό έχει βελτιωθεί και για την KTM, τώρα είναι η καλύτερη στιγμή για να επιστρέψει στην αγορά των ηλεκτρικών χωμάτινων μοτοσυκλετών.

95 χλμ/ώρα τελική ταχύτητα
Η KTM και το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης «ήταν απασχολημένο με την πιο συναρπαστική ερμηνεία της τεχνολογίας ηλεκτρικών συστημάτων μετάδοσης κίνησης»: 11 kW ονομαστικής ισχύος, 19 kW μέγιστη ισχύς, περισσότερα από 37 Nm ροπής και η τελική ταχύτητα των 95 km/h είναι εντυπωσιακή.

Ο κινητήρας είναι πιο αθόρυβος, πιο ψυχρός (στην πραγματικότητα είναι υδρόψυκτος), πιο ασφαλής από το προηγούμενο Freeride E μοντέλο KTM και είναι ανθεκτικός στο νερό και τη σκόνη. Το ΜΥ25 Freeride E διαθέτει τρεις λειτουργίες οδήγησης (Eco, Normal και Sport) και τρεις ρυθμίσεις ανάκτησης ενέργειας (Απενεργοποίηση, Μέση και Υψηλή) που μπορούν να προσαρμοστούν για ευελιξία με την εμβέλεια και την ισχύ. Ο έλεγχος πρόσφυσης μπορεί επίσης να συνδεθεί σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο για να περιορίσει ή να αυξήσει επίσης το σπινάρισμα του τροχού. Υπάρχει επίσης ένας «αισθητήρας πτώσης» που διακόπτει την παροχή ρεύματος σε περίπτωση πτώσης.

Νέο πλαίσιο
Η KTM επικεντρώθηκε στον ευκίνητο και ελαφρύ χειρισμό για την ανάπτυξη ενός νέου πλαισίου. Η γεωμετρία έχει αλλάξει και το μεταξόνιο έχει επιμηκυνθεί για «περισσότερη σταθερότητα και άνεση», και φοράει μεγέθη τροχών enduro 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω με ελαστικά Michelin Medium Enduro στάνταρ στην Ευρώπη. Ωστόσο, το πλαίσιο παραμένει ελαφρύ, βοηθώντας το φιλικό προς τους αρχάριους και λεπτό. Είναι ένα πλαίσιο από χάλυβα χρωμίου-μολυβδαινίου στην νέα μοτοσυκλέτα και όχι το υβριδικό παλιό, με νέο κινητήρα και μπαταρία. Το υποπλαίσιο είναι ένα μείγμα από αλουμίνιο και νάιλον ενισχυμένο με υαλοβάμβακα. Αναμένετε ότι το τελικό βάρος θα είναι «λιγότερο από 115 κιλά» με ύψος σέλας 906 χιλιοστά.

Νέα τεχνολογία μπαταρίας
Η μπαταρία ιόντων λιθίου MX50 των 29 κιλών έχει δοκιμαστεί και αποδειχθεί στις πιο ακραίες συνθήκες, και έχει 5,5 kWh, μια βελτίωση 1,5 kWh σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο που δίνει 20% περισσότερο χρόνο οδήγησης ή απόσταση. Η διάρκεια ζωής της μπαταρίας μπορεί να αντέξει πάνω από 1000 κύκλους φόρτισης πριν πέσει στο 80% της αποτελεσματικότητας και ο τυπικός χρόνος οδήγησης εκτιμάται ότι είναι μεταξύ δύο και τριών ωρών – αν και μπορείτε να περιμένετε ότι θα ποικίλλει ανάλογα με το δεξί σας χέρι στο γκάζι, όπως κάθε μοτοσυκλέτα. Ένα κόλπο είναι ότι είναι αφαιρούμενα, επιτρέποντας τη χρήση ενός δεύτερου πακέτου κατά τη φόρτιση του πρώτου. Έρχεται με φορτιστή 660W και θα ολοκληρώσει μια πλήρη φόρτιση σε οκτώ ώρες με μια κανονική οικιακή παροχή. Το ποσοστό 20-80% μπορεί να επιτευχθεί μεταξύ 4-5 ωρών.

Η ανάρτηση WP που έχει τοποθετηθεί είναι πιρούνι WP XACT 43 mm, με κάψουλα αέρα στο αριστερό καλάμι και σύστημα απόσβεσης λαδιού στο δεξί. Η ρύθμιση γίνεται με τη βαλβίδα πίεσης αέρα και την παρεχόμενη αντλία αέρα για προφόρτιση και με κλικερς για συμπίεση και επαναφορά. Ο ολοκαίνουργιος σχεδιασμός του συστήματος WP XPLOR PDS παρέχει διαδρομή 250 mm από το αμορτισέρ 374 mm, το οποίο διαθέτει νέα στεγανοποιητικά ρουλεμάν για μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις. Το αμορτισέρ διαθέτει ρυθμιζόμενους κρίκους συμπίεσης και επαναφοράς για αλλαγές χωρίς εργαλεία εν κινήσει όπως τα μοντέλα EXC.

Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν μαύρες ζάντες αλουμινίου (με ελαστικά Michelin Enduro Medium για μοντέλα ΕΕ), συστήματα πέδησης Braktec με δίσκους 260/240 mm εμπρός και πίσω, μια νέα μονάδα επιλογής Switchcube για το τιμόνι και γραφικά σε καλούπι και εμφάνιση κοντά στο τα SX και EXC. Μοιράζεται επίσης εξαρτήματα όπως το μπροστινό φτερό και το ψηφιακό ταμπλό/οδόμετρο με το EXC, καθώς και τα εξαρτήματα πέδησης (το πίσω φρένο είναι στο τιμόνι) με τα μοντέλα enduro GASGAS και διαθέτει εκκίνηση με κλειδί.

Τεχνικά σημεία 2025 KTM Freeride E:

  • Νέο μοντέλο 2025 από την αρχή, νέο εσωτερικό σύστημα μετάδοσης κίνησης KTM
  • Ονομαστική ισχύς 11 kW, μέγιστη ισχύς 18,5 kW, ροπή 37 Nm και τελική ταχύτητα 95 km/h
    20% περισσότερες δυνατότητες μπαταρίας. Χρόνος φόρτισης 8 ώρες με μονάδα 660 W, 1,5 ώρα με φορτιστή ισχύος 3,3 kW (0- 100% χωρητικότητα) & χωρητικότητα μπαταρίας 5 kWh για 2-3 ώρες Enduro
  • Ζάντες αλουμινίου 21”/18”.
  • Ρυθμιζόμενη και ελαφριά ανάρτηση τεχνολογίας WP XACT και XPLOR, επανασχεδιασμένος πλαίσιο από χρωμολιωμένο χάλυβα, ειδικά κατασκευασμένος για την πλατφόρμα και συνολικό βάρος 113 κιλά
  • Αποσπώμενη μπαταρία σε λιγότερο από 10 λεπτά
  • Η τιμή αναμένεται

Το νέο 2025 KTM FREERIDE E θα κυκλοφορήσει από τη γραμμή παραγωγής της Αυστρίας αυτόν τον χειμώνα και θα είναι διαθέσιμο σε εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους KTM από τον Φεβρουάριο του 2025.

4144 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
O ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ MOTOGP ΣΤΟ MOTOCROSS!

Ολοκληρώνοντας με απόλυτη επιτυχία την φετινή χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2024, ο Jorge Martin...