NEO ENDURO STARK VARG EX..STREET LEGAL!
Το ηλεκτρικό motocross Stark Varg έχει προκαλέσει μεγάλες ανακατατάξεις στην αγορά του ΜΧ με πολλές από τις μεγάλες διοργανώσεις του αθλήματος να πιέζονται από το αγοραστικό κοινό να τα εντάξουν στους αγώνες και τις εκδηλώσεις. Ακολουθώντας αυτό το momentum η Stark Future προχώρησε στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας για τις ανάγκες του enduro που εκεί τα πράγματα έχουν μεγαλύτερη λογική για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες λόγω των περιορισμών του enduro στις δασικές εκτάσεις. Και εγένετο το Stark Varg EX, που βγάζει πινακίδα και μπορείς να το οδηγήσεις με δίπλωμα κατηγορίας Α1 σε αρκετές χώρες της Ευρώπης!
Το νέο Stark Varg EX περιλαμβάνει:
- 20% περισσότερη μπαταρία από το προηγούμενο μοντέλο Varg MX
- Ρυθμιζόμενες ρυθμίσεις ισχύος μέσω ενός αδιάβροχου και ανθεκτικού στην κρούση διακόπτη τιμονιού αλουμινίου
- Νέες ρυθμίσεις ανάρτησης και ρύθμιση πλαισίου με αυξημένη ευκαμψία πλαισίου
- Το Arkenstone Stark Phone επιτρέπει τον έλεγχο με τα δάχτυλα του χαρακτήρα του κινητήρα με Gyro, G-Force και GPS turn by turn στον στάνταρντ εξοπλισμό
- Ποδιά κινητήρα, προστατευτικά χειρός, προστατευτικά δίσκου και αλυσίδας στάνταρ
- Φώτα στάνταρ
- Επιλογές χρήστη για ελαστικά και μους για enduro/εκτός δρόμου κατά την παραγγελία
- Δύο μοντέλα διαθέσιμα: 60hp στάνταρ μοντέλο και 80hp Alpha
- 2 χρόνια εγγύηση
Νέα πλαίσιο
Το πλαίσιο του Varg EX είναι επανασχεδιασμένο από της έκδοσης MX. Η καρδιά του είναι το κύριο πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής, με την μπαταρία και τον κινητήρα ενσωματωμένα στη σχεδίαση, τη δύναμη και την ισορροπία καθώς και ένα υποπλαίσιο από ανθρακονήματα που λειτουργεί ως χοάνη ψύξης για το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Η ανάρτηση KYB είναι επίσης, προφανώς, διαφορετική προδιαγραφή από το MX Varg, προσαρμοσμένη και ρυθμιζόμενη για παραδοσιακά enduro και extreme. Το EX έρχεται επίσης με εξαρτήματα ειδικά για enduro, συμπεριλαμβανομένης της ποδιάς του κινητήρα και του οδηγού αλυσίδας που προσθέτουν στη μακρά λίστα εξαρτημάτων που σχεδίασε η Stark.
- Μια εξελιγμένη ποδιά κινητήρα ενισχυμένη με απορροφητικό αφρό, που προσφέρει απαράμιλλη αντοχή
- Οδηγός αλυσίδας με 266% αυξημένη πλευρική ακαμψία για απαράμιλλη αξιοπιστία.
- Ανάρτηση KYB Closed Cartridge πιρούνι και τριπλά ρυθμιζόμενο αμορτισέρ προσαρμοσμένα ειδικά για το Enduro, προσφέροντας διαδρομή 300 mm.
- Κέντρα τροχών αλουμινίου 6082 T6 κατασκευασμένα με CNC, ακτίνες από υψηλής ποιότητας χάλυβα ιταλικής κατασκευής και ζάντες από ιαπωνικό κράμα για προσαρμόσιμες διαμορφώσεις τροχών, συμπεριλαμβανομένων επιλογών σαμπρέλας ή mousse.
Έξυπνο τηλέφωνο στρατιωτικής ποιότητας με δορυφορική πλοήγηση στάνταρ
Το Varg EX διαθέτει τη συσκευή Stark Arkenstone που είναι εύκολα αποσπώμενη αλλά εξίσου στιβαρή στο περίβλημά της και σίγουρα ένα από τα στοιχεία που δοκιμάστηκαν διεξοδικά από την ομάδα Stark, συμπεριλαμβανομένων των Taddy Blazusiak και Eddie Karlsson. Πρόκειται για μια έξυπνη συσκευή Android στρατιωτικής ποιότητας ενσωματωμένη στην μοτοσυκλέτα με πλοήγηση Gyro, G-force και GPS turn by turn όλα στάνταρ καθώς και την online σύνδεσή σας με το εργοστάσιο Stark για υποστήριξη. Παράλληλα παραμένει να είναι η μονάδα οπτικής οθόνης που σας ενημερώνει για τις ρυθμίσεις ισχύος, πέδησης κινητήρα και την κατάσταση της μπαταρίας. Ένα σύστημα πλοήγησης που αναπτύχθηκε με έναν κορυφαίο πάροχο χαρτών, είναι μια προσεγμένη πινελιά OEM που θα επιτρέπει στους αναβάτες να χρησιμοποιούν GPS στο μονοπάτι, να καταγράφουν και να μοιράζονται τις διαδρομές τους.
Όσο για την τιμή του, αυτή ανακοινώνεται στα 12.900€ η οποία ακούγεται άκρως δελεαστική!
Τεχνικές προδιαγραφές Varg EX
– Τύπος κινητήρα Ηλεκτρικό PMAC
– Γρανάζια 1 Ταχύτητα
– Βάρος 120 κιλά (264 λίβρες)
– Μέγιστη ισχύς 80 ίπποι
– Χωρητικότητα μπαταρίας 7,2 kWh Honeycomb Magnesium
– Εμβέλεια 1,3-6 ώρες οδήγησης
– Χρόνος φόρτισης 1-2 ώρες (Έξοδος 240V)
– Φρένα: εμπρός υδραυλικός δίσκος Brembo 260 mm, υδραυλικός δίσκος Brembo 220 mm πίσω
– Ανάρτηση: Closed Cartridge Kayaba, διαδρομή 300 mm, πίσω αμορτισέρ Kayaba τύπου συνδέσμου με διαδρομή 310 mm
– Σκελετός: Ατσάλι υψηλής αντοχής
– Ελαστικά: 5 διαθέσιμες επιλογές προτίμησης
– Τιμόνι Αλουμίνιο 7075 T6 28,6mm Fatbar
– Φωτισμός: Ισχυρός προβολέας με ενσωματωμένους δείκτες από υπερκαλουπωμένο οπτικό πυρίτιο.
– Υποδοχή πινακίδας διαμορφωμένη στο πίσω φτερό με ενσωματωμένες ενδείξεις.
– Λειτουργία βάδισης + Λειτουργία όπισθεν βάδισης/ανίχνευσης και όπισθεν.
– Προσαρμοζόμενο φρένο κινητήρα 0 – 100%
– Προσαρμόσιμες επιλογές ισχύος από 0 έως 80 ίππους, ελεγχόμενες για απόδοση ισχύος και πέδηση κινητήρα. Ρυθμίζεται στο μονοπάτι μέσω κουμπιών που τοποθετούνται στο τιμόνι
– Δομική ποδιά κινητήρα ως στάνταρ κατασκευασμένη από Bio PU με αφρό απορρόφησης κραδασμών διπλής πυκνότητας, αντικαθιστά τις κάτω ράγες πλαισίου για προστασία κάτω από τον κινητήρα και την μπαταρία
– Συμβατό με άδεια A1 (και κάτοχοι άδειας αυτοκινήτου ανάλογα με τη χώρα)
– Χούφτες και (ευέλικτη) βάση πινακίδας κυκλοφορίας στάνταρ
– Φώτα στάνταρ με προβολέα 4000 lumen
– Προσαρμόσιμο με εξαρτήματα που περιλαμβάνουν μασπιέ τιτανίου
– Επιλέξιμες επιλογές για ελαστικά και μους στο σημείο παραγγελίας
– Εύκαμπτα φλας σιλικόνης
– Ειδική σχεδίαση Enduro/εκτός δρόμου (εξέλιξη από το μοντέλο MX) με «σημαντικά αυξημένη κάθετη κάμψη πλαισίου» στην περιοχή κραδασμών και «βελτιωμένη πλευρική κάμψη στο μπροστινό μέρος του πλαισίου»
– Φρένα Brembo με επιλογή μανέτας ή πεντάλ ποδιού πίσω φρένου
– Φιλικά προς τον χρήστη σχέδια μασπιέ και ρυθμιστών αλυσίδας