5ος Αγώνας Κυπέλλου Ν.Δ. Ελλάδος, Άρτα – Ειδ. Κανονισμός
Η ΑΛΜΣΙ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Σε συνεργασία με την Λ.Α.ΜΟΤ. ΑΡΤΑΣ μετά από έγκριση της Ο.Μ.Ε οργανώνει την 5η συνάντηση αγώνα Κυπέλλου motocross δυτικής Ελλάδος 2010 που θα διεξαχθεί στην πίστα ΜΧ Παχυκαλάμου Άρτας. .
.
.
.
Ο.Μ.Ε ΚΥΠΕΛΛΟ MX ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
5ος ΑΓΩΝΑΣ 10/10/10
ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ: ΑΛΜΣΙ – Λ.Α.ΜΟΤ
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ:
ΠΡΟΕΔΡΟΣ : ΚΑΛΑΜΠΟΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΜΕΛΗ: ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ – ΠΑΠΑΚΙΤΣΟΣ ΦΩΤΗΣ
ΣΤΕΛΕΧΗ
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: ΑΡΛΕΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ: ΣΜΥΡΗ ΠΕΡΣΑ
ΒΟΗΘΟΣ: ΑΝΘΗ ΝΙΚΟΛ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ : ΚΟΛΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ: ΠΑΥΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΒΟΗΘΟΣ ΤΕΧΝ. ΕΦ. :
ΕΦΟΡΟΣ ΚΡΙΤΩΝ : ΚΑΛΑΜΠΟΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΖΩΝΗ ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ : ΚΟΛΙΟΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ
ΥΠ.ΑΠΟΤΕΛEΣMAΤΩΝ:
ΧΩΡΟΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ: ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΛΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΙΑΤΡΟΣ ΑΓΩΝΑ: ΙΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ INTERSALONIKA
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΓΩΝΑ
Η διαρκής γραμματεία θα λειτουργεί από την έναρξη των εγγραφών μέχρι το Σάββατο 09/10/10 στα γραφεία του συλλόγου στα τηλέφωνα 6946942140 – και fax 2681073175 και την Κυριακή 10/10/10 από 08:00 στο χώρο της πίστας. Οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών.
ΑΡΘΡΟ 1)
Η ΑΛΜΣΙ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Σε συνεργασία με την Λ.Α.ΜΟΤ. ΑΡΤΑΣ μετά από έγκριση της Ο.Μ.Ε οργανώνει την 5η συνάντηση αγώνα Κυπέλλου motocross δυτικής Ελλάδος 2010 που θα διεξαχθεί στην πίστα ΜΧ Παχυκαλάμου Άρτας. .
Οι Αγώνες θα διεξαχθούν σύμφωνα με :
1ο Τον Δικαιοδοτικό Κώδικα της Ο.Μ.Ε.
2ο Το Γενικό Κανονισμό Αγώνων Motocross της F.I.M
3ο Το Γενικό Κανονισμό Αγώνων Motocross της Ο.Μ.Ε.
4ο Το Τεχνικό Κανονισμό Αγώνων Motocross της F.I.M.
5ο Τον Τεχνικό Κανονισμό Αγώνων Motocross της Ο.Μ.Ε.
6ο Την Προκήρυξη Πρωταθλημάτων Κυπέλλων και επάθλων της Ο.Μ.Ε.
7ο Τον Παρόντα Ειδικό Κανονισμό.
2) ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΠΑΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Το μήκος της πίστας είναι 1150 M με μέγιστο πλάτος 20 m. στην περιοχή
εκκίνησης, και ελάχιστό 6 μέτρα. Η μπάρα εκκίνησης διαθέτει 20 θέσεις
3) ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : kmx1 125cc δίχρονες έως 144cc και τετράχρονες έως 250cc.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : kmx2 250cc δίχρονες και τετράχρονες από 290cc έως 450cc.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ α) (65cc) από 50 εως 65cc
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ β) (85cc) 85cc2t εως 150cc4t
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: OPEN Mοτοσικλέτες ανεξαρτήτου κυβισμού 2τ ή 4τ MX έως 650cc
4) ΑΓΩΝΕΣ
Οι αγώνες είναι motocross Κυπέλλου Δυτικής Ελλάδος και προσμετρούν ως αρ.1) Θα διεξαχθούν δε, δυο σειρές αγώνων διάρκειας 20 λεπτών και 2 γύρων ή οποίες θα προσμετρήσουν ως 2 ξεχωριστοί αγώνες για τις κατηγορίες mx1 και mx2, 2 αγώνες διάρκεια 15 λεπτών και 2 γύρων κατηγορία open, 2 αγώνες διάρκεια 15 λεπτών και 2 γύρων κατηγορία 85cc, και 2 αγώνες διάρκεια 12 λεπτών και 2 γύρων κατηγορία 65cc. Για να θεωρηθεί ότι ο αναβάτης τερμάτισε πρέπει να καλύψει τα 3/4 της διαδρομής που κάλυψε ο νικητής και να πάρει σημαία τερματισμού μέσα σε πέντε λεπτά από την στιγμή πού τερμάτισε ο νικητής. Στη μπάρα εκκίνησης οι αναβάτες καλούνται με βάση τους χρόνους που πέτυχαν στις χρονομετρημένες δοκιμές, πρώτα καλείται ο αναβάτης με τον ταχύτερο χρόνο να επιλέξει την θέση του στην μπάρα εκκίνησης. Στην συνέχεια καλούνται κατά σειρά οι υπόλοιποι αναβατές να επιλέξουν τις θέσεις τους στην μπάρα.
5) ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ
Στον αγώνα μπορεί να συμμετάσχει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο κάτοχος έγκυρης αγωνιστικής αδείας 2010 ΟΜΕ σύμφωνα με το άρθρο 031.5.1 ΓΚ mοτο cross.
6) ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Όποιος θέλει να λάβει μέρος στον αγώνα πρέπει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του οργανωτή έως την Πέμπτη 07/10/10 στο τηλέφωνο…6946942140 και fax 2681073175
Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται ως εξής:
Για την κατηγορία kmx1 και kmx2 55.00 euro
Για την κατηγορία open 55.00 euro
Για την κατηγορία 85cc με ετήσια license OΜΕ 15.00 euro
Για την κατηγορία 65cc δωρεάν ετήσια license OΜΕ 00.00 euro
7) ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οι αριθμοί συμμετοχής των μοτοσικλετών πρέπει να είναι σύμφωνη, με τον τεχνικό κανονισμό αγώνων motocross FIM.ΟΜΕ. Τα χρώματα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν στο φόντο και τους αριθμούς καθορίζονται ως εξής.
kmx1 Μαύρο φόντο με λευκό αριθμό,
kmx2 Λευκό φόντο με μαύρο αριθμό,
OPEN Κίτρινο φόντο με μαύρο αριθμό,
85 Λευκό φόντο με μαύρο αριθμό,
65 Μαύρο φόντο με λευκό αριθμό.
8) ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Ο τεχνικός έλεγχος καθώς και ο έλεγχος εξακρίβωσης θα διεξαχθεί στην πίστα σύμφωνα με το πρόγραμμα. Μοτοσiκλέτα που δεν θα είναι σύμφωνη με τον τεχνικό κανονισμό αγώνων motocross της ΔΟΜ- ΟΜΕ ή ο αγωνιζόμενος δεν είναι εφοδιασμένος με άδεια άρθρο 5 ή δεν περάσει από τον έλεγχο εξακρίβωσης σύμφωνα με το πρόγραμμα αποκλείεται από των αγώνα . Απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισμού η είσοδος στην πίστα μοτοσικλέτας η οποία δεν έχει περάσει από τεχνικό έλεγχο. Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται να παρουσιάσουν στον τεχνικό έλεγχο το κράνος, του εγκεκριμένου τύπου motocross το οποίο πρέπει να φέρει τον αριθμό συμμετοχής τους.
9) ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Τελικός τεχνικός έλεγχος θα γίνεται στις 3 πρώτες μοτοσικλέτες κάθε κατηγορίας στο τέλος του αγώνα της καθώς κατηγορίας καθώς και σε κάθε άλλη μοτοσικλέτα που τερμάτισε μετά από πρόταση του αλυτάρχη ή του διαιτητή. Οι μοτοσικλέτες θα περιμένουν σε καθεστώς επιτήρησης για 15 λεπτά.
10) ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
Απαγορεύεται με ποινή αποκλεισμού η είσοδος των αναβατών στην πίστα εκτός της προβλεπόμενης ώρας και κατόπιν εντολής του αλυτάρχη.
10 λεπτά ελεύθερα + 10 λεπτά χρονομετρημένα για την κατηγορία mx1 – mx2
10 λεπτά ελεύθερα + 10 λεπτά χρονομετρημένα για την κατηγορία open
10 λεπτά ελεύθερα + 10 λεπτά χρονομετρημένα για την κατηγορία 65cc – 85cc.
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οι αναβάτες θεωρούνται ότι πραγματοποίησαν χρονομετρημένες δοκιμές εφόσον έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον τρεις χρονομετρημένους γύρους.
Αναβάτης πού δεν θα λάβει μέρος στις χρονομετρημένες δοκιμές ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ
από τον αγώνα, εκτός εάν οι αγωνοδίκες λάβουν άλλη απόφαση, εάν συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας .
Όλοι οι γύροι θα χρονομετρηθούν
Δεν επιτρέπεται ή συμμετοχή αναβάτη σε άλλη κατηγορία από αυτήν πού δήλωσε ότι θα συμμετάσχει ανά αγωνιστική συνάντηση.
11) ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Σε κάθε σειρά εκκίνησης οι αναβάτες κατατάσσονται ως άρθρο 4.
Από την στιγμή που επέλεξαν μια θέση απαγορεύεται να την αλλάξουν. Οι αναβάτες υποχρεούνται επί ποινή αποκλεισμού να βρίσκονται στη ζώνη αναμονής 10 λεπτά πριν επί την ώρα εκκίνησης κάθε αγώνα. Με την επίδειξη πράσινης σημαίας από τον αλυτάρχη οι αγωνιζόμενοι θέτουν σε λειτουργία τους κινητήρες των μοτοσικλετών τους.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΒΑΤΩΝ
Στο χώρο αναμονής σύμφωνα με το πρόγραμμα.
12) ΔΙΑΔΡΟΜΗ –εξωτερική ΒΟΗΘΕΙΑ
Η διαδρομή είναι οριοθετημένη με κορδέλες ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ επί ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα και τις δοκιμές εάν οι αναβάτες οδηγούν εκτός διαδρομής ή να αποφεύγουν να περάσουν από τα άλματα ή τα άλλα φυσικά ή τεχνητά εμπόδια .
Εξωτερική βοήθεια κατά την διεξαγωγή του αγώνα και των δοκιμών απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισμού σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 031.11
Ο ανεφοδιασμός πρέπει να γίνεται μόνο στον χώρο των PADDOCKS σταματημένους τους κινητήρες και να υπάρχει πυροσβεστήρας 6κ.
13) ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Ο χώρος πού θα προσδιορισθεί για επισκευές και ρυθμίσεις παραπλεύρως της διαδρομής θα ανακοινωθεί.
Ο ανεφοδιασμός πρέπει να γίνεται μόνο στον χώρο των PADDOCKS ή Pits με σβησμένους τους κινητήρες και να υπάρχει πυροσβεστήρας 6 κ.
14) ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Όλες οι μοτοσυκλέτες θα πρέπει να βρίσκονται στη ζώνη αναμονής 10 λεπτά πριν από την εκκίνηση του αγώνα. Η ποινή για την παράβαση αυτού του κανονισμού είναι αποκλεισμός. Από την στιγμή που ο ένας αναβάτης καταλάβει μια θέση στην μπάρα εκκίνησης απαγορεύεται να την αλλάξει. Η εκκίνηση γίνεται με τους κινητήρες σε λειτουργία. Ο αλυτάρχης επιδεικνύει πινακίδα με την ένδειξη 15 δευτερόλεπτα, αμέσως μόλις ολοκληρωθεί ο χρόνος των 15΄΄δευτερολέπτων εμφανίζεται πινακίδα με την ένδειξη 5΄΄ δευτερόλεπτα μόλις συμπληρωθούν πλήρως αυτά πέφτει η μπάρα πέφτει η μπάρα εκκίνησης. Στην μπάρα εκκίνησης θα παραβρίσκονται μόνο οι αναβάτες και τα στελέχη του αγώνα.
15) ΑΚΥΡΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Ο αφέτης θα κηρύξει την εκκίνηση άκυρη με την ένδειξη κόκκινης σημαίας και ο αγώνας θα σταματήσει. Οι αναβάτες πρέπει να επιστρέψουν στο χώρο αναμονής και επανεκκίνηση θα δοθεί αμέσως αρχίζοντας από τα τελευταία 3 λεπτά του προαναφερθέντος 10 λεπτού. Η αλλαγή μοτοσικλέτας απαγορεύεται μετά από άκυρη εκκίνηση.
ΔΙΑΚΟΠΗ
Διακοπή του αγώνα μπορεί αν γίνει σύμφωνα με το άρθρο 031,10 του γενικού κανονισμού motocross.
16) ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ο τερματισμός του αγώνα θα γίνει με καρό σημαία στον πρώτο αναβάτη που έχει συμπληρώσει
1ο για τις κατηγορίες kmx1 και kmx2 20 λεπτά + 2 γύρους
2ο για την κατηγορία open 15 λεπτά + 2 γύρους
3ο για την κατηγορία 65cc 12 λεπτά + 2 γύρους
4ο για την κατηγορία 85cc 15 λεπτά + 2 γύρους
Οι αναβάτες που περνούν την γραμμή τερματισμού και παίρνουν την σημαία πρέπει να μειώνουν την ταχύτητα τους και να οδηγούνται στο χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης. Η μη τήρηση του κανονισμού επιφέρει αποκλεισμό από τον αγώνα. Η χρονομέτρηση παύει 5 λεπτά μετά την πτώση της σημαίας στον πρώτο αναβάτη.
17) ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Τα αποτελέσματα των δοκιμών καθώς και τα προσωρινά αποτελέσματα των αγώνων θα ανακοινώνονται στο τέλος του αγώνα κάθε κατηγορίας και θα οριστικοποιούνται μετά από 30 λεπτά στον πίνακα ανακοινώσεων.
8) ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ
το παράβολο ένστασης ισούται με το διπλάσιο της συμμετοχής αγωνιζομένου στον αγώνα. Οι ενστάσεις υποβάλλονται:
Α. κατά των αποτελεσμάτων εντός 30 λεπτών μετά την δημοσίευση τους
Β. για τεχνικούς λόγους εντός 15 λεπτών μετά τον τερματισμό του αγώνα.
19) ΑΠΟΝΟΜΗ – ΕΠΑΘΛΑ
Η απονομή των επάθλων θα γίνει στην πίστα μετά την λήξη των αγώνων εφόσον δεν εκκρεμεί καμία ένσταση. Σε κάθε αγώνα απονέμονται κύπελλα στους 3πρώτους.
20) ΚΑΥΣΙΜΟ
Αυτό που πωλείται ελεύθερα στο εμπόριο και είναι προσιτό στον καθένα.
21) ΑΣΦΑΛΙΣΗ – ΕΥΘΥΝΗ ΟΔΗΓΩΝ
Με την υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής ο αναβάτης και ο συμμετέχων αποδέχονται ανεπιφύλακτα των παρόντα κανονισμό και ασφαλίζεται για ζημιές προς τρίτους σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα. Επιπλέον όλοι οι συμμετέχοντες αναβάτες είναι ασφαλισμένοι για προσωπικά ατυχήματα σύμφωνα με το αρ.0100.2 Γ.Κ. ΜΧ της ΟΜΕ Υπογράφοντας την δήλωση συμμετοχής ο αγωνιζόμενος και οι ιδιοκτήτες μοτοσικλετών αποδέχονται πως η Ο.Μ.Ε. ο Οργανωτής , οι κριτές και κάθε συμμετέχων στην διοργάνωση του αγώνα δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ατύχημα ή ζημιά συμβεί στους αγωνιζόμενους και της μοτοσικλέτες τους κατά την διάρκειας του αγώνα.
22) ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ
Η οργανωτική επιτροπή ή ΟΜΕ – διοργανώτρια λέσχη. καθώς και οι αναβάτες των αγώνων δεν φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχών ατυχήματα που μπορεί να συμβούν κατά την διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα
Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συνάψει συμβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες.
23) ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
Οι χορηγοί των αγωνιζόμενων μπορούν να κάνουν προβολή με προϊόντα τους και των εμπορικών σημάτων τους στο χώρο των paddocks. Η προβολή ή η διανομή διαφημιστικών υλικών στους χώρους απαγορεύεται.
24) ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
Απαγορεύεται στους αγωνιζόμενους και στα συνεργεία τους η κυκλοφορία στο χώρο της πίστας μετά το πέρας των δοκιμών και του αγώνα. Στο χώρα του pits δικαιούνται να εισέλθουν για κάθε αναβάτη ένας μηχανικός και δυο χρονομετρητές καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα μηχανικοί, χρονομετρητές απαγορεύονται να διασχίσουν την πίστα Οι μηχανικοί των αναβατών πρέπει να έχουν υποχρεωτικά πυροσβεστικά 6 κιλών στο χώρο του paddock. Οι μηχανικοί και οι χρονομετρητές των οδηγών πρέπει να υπακούν στην ένδειξη του εντεταλμένου Κριτή.
ΚΑΘΕ ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ Ή ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΑΜΕΣΗ Ή ΕΜΕΣΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΟΜΑΔΑΣ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΥΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΑΒΑΤΗ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΠΟΙΝΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ.