Χωρίς εισιτήριο οι θεατές στην Μεγαλόπολη

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΜΕ
Προκειμένου να δημιουργηθεί μια καινούργια αρχή στην πίστα Motocross του Λιγνιτικού Κέντρου της ΔΕΗ στην Μεγαλόπολη Αρκαδίας, ο  Ο.Δ.Μ.Α.Α. κατόπιν πρότασης της Ο.Μ.Ε. ανακοινώνει ότι δε θα υπάρχει εισιτήριο στον αγώνα για τον 7ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος που θα διεξαχθεί το Σαββατοκύριακο 23 και 24-10-2010, στον προαναφερόμενο αγωνιστικό χώρο.

Γ.Α


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

4394 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
Η DUCATI ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ 250 MOTOCROSS…TO DESMO250 MX 2027

Όπως όλες οι Ducati, η Desmo250 MX έχει τις ρίζες της στον ανταγωνισμό, όπου ο...