ΟΜΕ – 3ος Αγώνας Κυπ. Β.Ελλάδος / 1ος Κ.Ελλάδος, Γόνοι – Ειδ. Κανονισμός
Αυτό το σαββατοκύριακο θα πραγματοποιηθεί ο τρίτος αγώνας Κυπέλλου Motocross Βορείου Ελλάδος της ΟΜΕ στην πίστα στους Γόνους Λάρισας. Ο αγώνας θα προσμετρά και στον πρώτο αγώνα Κυπέλλου Κεντρικής Ελλάδος της ΟΜΕ. διαρκείς γραμματεία θα λειτουργεί από την έναρξη των εγγραφών μέχρι το Σάββατο 21/05/11 στα γραφεία του ΑΟΜΒ, στο τηλέφωνο 6993238809 και την Κυριακή 22/5/11 από 08:00 στο χώρο της πίστας.
3ος ΑΓΩΝΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 22/05/2011
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ: ΑΟΜΒ
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ: ΠΡΟΕΔΡΟΣ : ΤΣΙΟΥΡΒΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΜΕΛΗ: ΜΟΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΠΟΥΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΣΤΕΛΕΧΗ
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
ΑΛΥΤΑΡΧΗΣ: ΤΒ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΣΜΑΡΩ ΠΕΤΡΙΔΟΥ – ΜΟΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ: ΓΚΟΥΜΑΣ ΝΙΚΟΣ
ΕΦΟΡΟΣ ΚΡΙΤΩΝ : XOYΣΙΩΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΥΠ.ΑΠΟΤΕΛEΣMAΤΩΝ: ΤΒ
ΥΠ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ : ΚΑΡΠΟΥΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΧΩΡΟΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ: ΣΑΤΕΛΙΑΝ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΙΑΤΡΟΣ ΑΓΩΝΑ: ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΓΩΝΑ
Η διαρκείς γραμματεία θα λειτουργεί από την έναρξη των εγγραφών μέχρι το Σάββατο 21/05/11 στα γραφεία του ΑΟΜΒ, στο τηλέφωνο 6993238809 και την Κυριακή 22/5/11 από 08:00 στο χώρο της πίστας. Οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών.
ΑΡΘΡΟ 1)Η-ο ΑΟΜΒόλου μετά από έγκριση της Ο.Μ.Ε οργανώνει την 3η συνάντηση αγώνα Κυπέλλου motocross βορείου Ελλάδος 2Ο11 που θα διεξαχθεί στην πίστα των Γόνων. .
Οι Αγώνες θα διεξαχθούν σύμφωνα με :
1ο Τον Δικαιοδοτικό Κώδικα της Ο.Μ.Ε.
2ο Το Γενικό Κανονισμό Αγώνων Motocross της F.I.M
3ο Το Γενικό Κανονισμό Αγώνων Motocross της Ο.Μ.Ε.
4ο Το Τεχνικό Κανονισμό Αγώνων Motocross της F.I.M.
5ο Τον Τεχνικό Κανονισμό Αγώνων Motocross της Ο.Μ.Ε.
6ο Την Προκήρυξη Πρωταθλημάτων Κυπέλλων και επάθλων της Ο.Μ.Ε.
7ο Τον Παρόντα Ειδικό Κανονισμό.
2)ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΠΑΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Το μήκος της πίστας είναι 1500 M με μέγιστο πλάτος 45 m. στην περιοχή
εκκίνησης, και ελάχιστό 6 μέτρα. Η μπάρα εκκίνησης διαθέτει 40 θέσεις
3)ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : kmx1 125cc δίχρονες έως 144cc και τετράχρονες έως 250cc.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ : kmx2 250cc δίχρονες και τετράχρονες από 290cc έως 450cc.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ α) (65cc) από 50 εως 65cc
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ β) (mx85) 85cc2t εως 150cc4t
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: OPEN Mοτοσικλέτες ανεξαρτήτου κυβισμού 2τ ή 4τ MX έως 650cc
4)ΑΓΩΝΕΣ
Οι αγώνες είναι motocross Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος και προσμετρούν ως αρ.1) Θα διεξαχθούν δε, δυο σειρές αγώνων διάρκειας 20 λεπτών και 2 γύρων ή οποίες θα προσμετρήσουν ως 2 ξεχωριστεί αγώνες για τις κατηγορίες kmx1 και kmx2, 2 αγώνες διάρκεια 15 λεπτών και 2 γύρων κατηγορία open 2 αγώνες διάρκεια 12 λεπτών και 2 γύρων κατηγορία 50-65cc, και 2 αγώνες διάρκεια 15 λεπτών και 2 γύρων κατηγορία mx85. Σε περίπτωση ταυτόχρονης διεξαγωγής των αγώνων 50-65cc, mx85 η διάρκεια του κάθε αγώνα ορίζεται 15 λεπτά και 2 γύρους.
Για να θεωρηθεί ότι ο αναβάτης τερμάτισε πρέπει να καλύψει τα 3/4 της διαδρομής που κάλυψε ο νικητής και να πάρει σημαία τερματισμού μέσα σε πέντε λεπτά από την στιγμή πού τερμάτισε ο νικητής. Στη μπάρα εκκίνησης οι αναβάτες καλούνται με βάση τους χρόνους που πέτυχαν στις χρονομετρημένες δοκιμές, πρώτα καλείται ο αναβάτης με τον ταχύτερο χρόνο να επιλέξει την θέση του στην μπάρα εκκίνησης. Στην συνέχεια καλούνται κατά σειρά οι υπόλοιποι αναβατές να επιλέξουν τις θέσεις τους στην μπάρα.
5)ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ
Στον αγώνα μπορεί να συμμετάσχει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο κάτοχος έγκυρης αγωνιστικής αδείας 2011 ΟΜΕ σύμφωνα με το άρθρο 031.5.1 ΓΚ mοτο cross. Η συμμετοχή κατόχων αγωνιστικών αδειών των κρατών μελών της ΕΕ- BMU γίνεται δεκτή υπό την προϋπόθεση ότι η συμμετοχή του συνοδεύεται από έγκυρη άδεια της FΜΝ της χώρας τους. Ο μέγιστος αριθμός αναβατών που θα λάβουν μέρος στον αγώνα ορίζεται σε 70 για της χρονομετρημένες δοκιμές και 40 στον αγώνα. Αν ο αγωνιζόμενος είναι νομικό πρόσωπο ή αν αυτός δεν επιβαίνει στην μοτοσικλέτα κάθε υποχρέωση του βαραίνει απόλυτα αλληλέγγυα και αδιαίρετα των αναβάτη που έχει δηλωθεί στο δελτίο εγγραφής.
6)ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Όποιος θέλει να λάβει μέρος στον αγώνα πρέπει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής στο έντυπο του οργανωτή έως την Τετάρτη 23/Ο3/11 στο τηλέφωνο…6993238809
Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται ως εξής:
Για την κατηγορία km1 και kmx2 55.00 euro
Για την κατηγορία open 55.00 euro
Για την κατηγορία mx85 με ετήσια license OΜΕ 15.00 euro
Για την κατηγορία 50-65cc με ετήσια license OΜΕ 00.00 euro
Για όλες της κατηγορίες license ημέρας 15.00 euro
7)ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οι αριθμοί συμμετοχής των μοτοσικλετών πρέπει να είναι σύμφωνη, με τον τεχνικό κανονισμό αγώνων motocross FIM.ΟΜΕ. Τα χρώματα που πρέπει να χρησιμοποιηθούν στο φόντο και τους αριθμούς καθορίζονται ως εξής.
Kmx1 Λευκό φόντο με μαύρο αριθμό
Kmx2 Μαύρο φόντο με λευκό αριθμό
Open Κίτρινο φόντο με μαύρο αριθμό
Mx85 Λευκό φόντο με μαύρο αριθμό
50-65cc Μαύρο φόντο με λευκό αριθμό
8)ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Ο τεχνικός έλεγχος καθώς και ο έλεγχος εξακρίβωσης θα διεξαχθεί στην πίστα σύμφωνα με το πρόγραμμα. Μοτοσυκλέτα που δεν θα είναι σύμφωνη με τον τεχνικό κανονισμό αγώνων motocross της ΔΟΜ- ΟΜΕ ή ο αγωνιζόμενος δεν είναι εφοδιασμένος με άδεια άρθρο 5 ή δεν περάσει από τον έλεγχο εξακρίβωσης σύμφωνα με το πρόγραμμα αποκλείεται από των αγώνα . Απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισμού η είσοδος στην πίστα μοτοσικλέτας η οποία δεν έχει περάσει από τεχνικό έλεγχο. Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται να παρουσιάσουν στον τεχνικό έλεγχο το κράνος, του εγκεκριμένου τύπου motocross το οποίο πρέπει να φέρει τον αριθμό συμμετοχής τους.
9)ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Τελικός τεχνικός έλεγχος θα γίνεται στις 3 πρώτες μοτοσικλέτες κάθε κατηγορίας στο τέλος του αγώνα της καθώς κατηγορίας καθώς και σε κάθε άλλη μοτοσικλέτα που τερμάτισε μετά από πρόταση του αλυτάρχη ή του διαιτητή. Οι μοτοσικλέτες θα περιμένουν σε καθεστώς επιτήρησης για 15 λεπτά.
10)ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
Απαγορεύεται με ποινή αποκλεισμού η είσοδος των αναβατών στην πίστα εκτός της προβλεπόμενης ώρας και κατόπιν εντολής του αλυτάρχη.
10 λεπτά ελεύθερα + 10 λεπτά χρονομετρημένα για την κατηγορία kmx1, kmx2
10 λεπτά ελεύθερα + 10 λεπτά χρονομετρημένα για την κατηγορία open
10 λεπτά ελεύθερα + 10 λεπτά χρονομετρημένα για την κατηγορία 50-65, mx85
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οι αναβάτες θεωρούνται ότι πραγματοποίησαν χρονομετρημένες δοκιμές εφόσον έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον τρεις χρονομετρημένους γύρους στην κατηγορία kmx1 kmx2 και δύο τουλάχιστον για τις κατηγορίες open, 50-65, mx85.
Αναβάτης πού δεν θα λάβει μέρος στις χρονομετρημένες δοκιμές ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ
από τον αγώνα, εκτός εάν οι αγωνοδίκες λάβουν άλλη απόφαση, εάν συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας . Όλοι οι γύροι θα χρονομετρηθούν
Δεν επιτρέπεται ή συμμετοχή αναβάτη σε άλλη κατηγορία από αυτήν πού δήλωσε ότι θα συμμετάσχει ανά αγωνιστική συνάντηση.
11)ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Σε κάθε σειρά εκκίνησης οι αναβάτες κατατάσσονται ως άρθρο 4.
Από την στιγμή που επέλεξαν μια θέση απαγορεύεται να την αλλάξουν. Οι αναβάτες υποχρεούνται επί ποινή αποκλεισμού να βρίσκονται στη ζώνη αναμονής 15 λεπτά πριν επί την ώρα εκκίνησης κάθε αγώνα. Με την επίδειξη πράσινης σημαίας από τον αλυτάρχη οι αγωνιζόμενοι θέτουν σε λειτουργία τους κινητήρες των μοτοσικλετών τους.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΒΑΤΩΝ
Στο χώρο αναμονής σύμφωνα με το πρόγραμμα.
12)ΔΙΑΔΡΟΜΗ –εξωτερική ΒΟΗΘΕΙΑ
Η διαδρομή είναι οριοθετημένη με κορδέλες ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ επί ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα και τις δοκιμές εάν οι αναβάτες οδηγούν εκτός διαδρομής ή να αποφεύγουν να περάσουν από τα άλματα ή τα άλλα φυσικά ή τεχνητά εμπόδια .
Εξωτερική βοήθεια κατά την διεξαγωγή του αγώνα και των δοκιμών απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισμού σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 031.11 με μόνη εξαίρεση την κατηγορία 50-65cc (mx11/β).
Ο ανεφοδιασμός πρέπει να γίνεται μόνο στον χώρο των PADDOCKS ή των pits με τους κινητήρες σβηστούς, και να υπάρχει πυροσβεστήρας 6κ.
13)ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Ο χώρος πού θα προσδιορισθεί για επισκευές και ρυθμίσεις παραπλεύρως της διαδρομής θα ανακοινωθεί.
Ο ανεφοδιασμός πρέπει να γίνεται μόνο στον χώρο των PADDOCKS ή Pits με σβησμένους τους κινητήρες και να υπάρχει πυροσβεστήρας 6 κ.
14)ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Όλες οι μοτοσυκλέτες θα πρέπει να βρίσκονται στη ζώνη αναμονής 15 λεπτά πριν από την εκκίνηση του αγώνα. Η ποινή για την παράβαση αυτού του κανονισμού είναι αποκλεισμός. Από την στιγμή που ο ένας αναβάτης καταλάβει μια θέση στην μπάρα εκκίνησης απαγορεύεται να την αλλάξει. Η εκκίνηση γίνεται με τους κινητήρες σε λειτουργία. Ο αλυτάρχης επιδεικνύει πινακίδα με την ένδειξη 15΄΄ δευτερόλεπτα, αμέσως μόλις ολοκληρωθεί ο χρόνος των 15΄΄δευτερολέπτων εμφανίζεται πινακίδα με την ένδειξη 5΄΄ δευτερόλεπτα μόλις συμπληρωθούν πλήρως αυτά πέφτει η μπάρα εκκίνησης. Στην μπάρα εκκίνησης θα παραβρίσκονται μόνο οι αναβάτες και τα στελέχη του αγώνα.
Από την στιγμή που οι αναβάτες ξεκινούν την διαδικασία εκκίνησης από την ζώνη αναμονής, οι μηχανικοί και οι βοηθοί των αναβατών απαγορεύεται να βρίσκονται στην μπάρα εκκίνησης.
15 ΑΚΥΡΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Ο αφέτης θα κηρύξει την εκκίνηση άκυρη με την ένδειξη κόκκινης σημαίας και ο αγώνας θα σταματήσει. Οι αναβάτες πρέπει να επιστρέψουν στο χώρο αναμονής και επανεκκίνηση θα δοθεί αμέσως αρχίζοντας από τα τελευταία 3 λεπτά του προαναφερθέντος 15 λεπτού. Η αλλαγή μοτοσικλέτας απαγορεύεται μετά από άκυρη εκκίνηση (031mx10.7).
ΔΙΑΚΟΠΗ
Διακοπή του αγώνα μπορεί αν γίνει σύμφωνα με το άρθρο (031mx10.8) του γενικού κανονισμού motocross.
16)ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ο τερματισμός του αγώνα θα γίνει με καρό σημαία στον πρώτο αναβάτη που έχει συμπληρώσει
1ο για τις κατηγορίες kmx1 και kmx2 20 λεπτά + 2 γύρους
2ο για την κατηγορία open 15 λεπτά + 2 γύρους,
3ο για την κατηγορία 50-65cc 12 λεπτά + 2 γύρους.
4ο για την κατηγορία mx85 15 λεπτά + 2 γύρους
Οι αναβάτες που περνούν την γραμμή τερματισμού και παίρνουν την σημαία πρέπει να μειώνουν την ταχύτητα τους και να οδηγούνται στο χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης. Η μη τήρηση του κανονισμού επιφέρει αποκλεισμό από τον αγώνα. Η χρονομέτρηση παύει 5 λεπτά μετά την πτώση της σημαίας στον πρώτο αναβάτη.
17)ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Τα αποτελέσματα των δοκιμών καθώς και τα προσωρινά αποτελέσματα των αγώνων θα ανακοινώνονται στο τέλος του αγώνα κάθε κατηγορίας και θα οριστικοποιούνται μετά από 30 λεπτά στον πίνακα ανακοινώσεων.
18)ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ
Tο παράβολο ένστασης ισούται με το διπλάσιο της συμμετοχής αγωνιζομένου στον αγώνα. Οι ενστάσεις υποβάλλονται:
Α. κατά των αποτελεσμάτων εντός 30 λεπτών μετά την δημοσίευση τους
Β. για τεχνικούς λόγους εντός 15 λεπτών μετά τον τερματισμό του αγώνα.
19)ΑΠΟΝΟΜΗ – ΕΠΑΘΛΑ
Η απονομή των επάθλων θα γίνει στην πίστα μετά την λήξη των αγώνων εφόσον δεν εκκρεμεί καμία ένσταση. Σε κάθε αγώνα απονέμονται κύπελλα στους 3πρώτους.
20)ΚΑΥΣΙΜΟ
Αυτό που πωλείται ελεύθερα στο εμπόριο και είναι προσιτό στον καθένα.
21)ΑΣΦΑΛΙΣΗ – ΕΥΘΥΝΗ ΟΔΗΓΩΝ
Με την υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής ο αναβάτης και ο συμμετέχων αποδέχονται ανεπιφύλακτα των παρόντα κανονισμό και ασφαλίζεται για ζημιές προς τρίτους σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών και του αγώνα. Επιπλέον όλοι οι συμμετέχοντες αναβάτες είναι ασφαλισμένοι για προσωπικά ατυχήματα σύμφωνα με το αρ.0100.2 Γ.Κ. ΜΧ της ΟΜΕ Υπογράφοντας την δήλωση συμμετοχής ο αγωνιζόμενος και οι ιδιοκτήτες μοτοσικλετών αποδέχονται πως η Ο.Μ.Ε. ο Οργανωτής , οι κριτές και κάθε συμμετέχων στην διοργάνωση του αγώνα δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ατύχημα ή ζημιά συμβεί στους αγωνιζόμενους και της μοτοσικλέτες τους κατά την διάρκειας του αγώνα.
22)ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
Οι χορηγοί των αγωνιζόμενων μπορούν να κάνουν προβολή με προϊόντα τους και των εμπορικών σημάτων τους στο χώρο των paddocks. Η προβολή ή η διανομή διαφημιστικών υλικών στους χώρους απαγορεύεται.
23)ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ
Απαγορεύεται στους αγωνιζόμενους και στα συνεργεία τους η κυκλοφορία στο χώρο της πίστας μετά το πέρας των δοκιμών και του αγώνα. Στο χώρα του pits δικαιούνται να εισέλθουν για κάθε αναβάτη ένας μηχανικός και δυο χρονομετρητές καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα μηχανικοί, χρονομετρητές απαγορεύονται να διασχίσουν την πίστα Οι μηχανικοί των αναβατών πρέπει να έχουν υποχρεωτικά πυροσβεστικά 6 κιλών στο χώρο του paddock. Οι μηχανικοί και οι χρονομετρητές των οδηγών πρέπει να υπακούν στην ένδειξη του εντεταλμένου Κριτή.
ΚΑΘΕ ΑΝΑΒΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ Ή ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΑΜΕΣΗ Ή ΕΜΕΣΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΟΜΑΔΑΣ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΥΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΑΒΑΤΗ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΠΟΙΝΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ.