Παρουσίαση Husqvarna TC-CR 2012

Διανύοντας τον δεύτερη χρονιά του μετά την ριζική ανανέωση του το TC449 βελτιώθηκε στα σημεία για το 2012 ενώ το μικρότερο τετράχρονο της εταιρίας το TC250 αναβαθμίστηκε στον τομέα του κινητήρα. Το μοναδικό δίχρονο της γκάμας το CR125 παρέμεινε ουσιαστικά το ίδιο με επεμβάσεις μόνο στα χρώματα και τα γραφικά.


TC449 2012

TC449
Μετά από ένα χρόνο λειτουργίας του μοντέλου της Husqvarna που μοιράζεται τον κινητήρα της ιδιοκτήτριας εταιρίας BMW, το TC449 μπορεί να δείχνει εξωτερικά ότι άλλαξε μόνο στα χρώματα και τα γραφικά αλλά έχει δεχτεί αλλαγές που στοχεύουν στην επιπλέον αξιοπιστία και καλύτερη απόδοση του κινητήρα. Πίσω από τον μαύρου χρώματος σκελετό τις ασημί ζάντες και τα in-mold γραφικά η Husqvarna βελτίωσε την απόδοση του κινητήρα και ενίσχυσε το πλαίσιο.

Οι αλλαγές του TC449 για το 2012
–    Νέες χαρτογραφήσεις ηλεκτρονικής στον διακόπτη πάνω στο τιμόνι.
–    Μεγαλύτερο φιλτροκούτι για περιοσσότερη ροή αέρα και βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα στις μεσαίες στροφές.
–    Επίστρωση DLC στην μπιέλα για μικρότερες τριβές και μεγαλύτερη αντοχή.
–    Νέες ρυθμίσεις στις βαλβίδες για καλύτερη απόδοση του κινητήρα σε ολόκληρο το φάσμα των στροφών
–    Νέες ρυθμίσεις στην εμπρός και πίσω ανάρτηση.
–    Νέο μαλακότερο ελατήριο στην αρχική του διαδρομή για την πίσω ανάρτηση προσφέροντας ακόμα πιο ισορροπημένη λειτουργία.
–    Νέο ενισχυμένο πλαίσιο στον λαιμό, πιο άκαμπτο και νέου χρώματος(μαύρο).
–    Νέα γραφικά και πλαστικά IPD(in-mold plastic design).
–    Νέος ασημί χρωματισμός στις ζάντες EXCEL.
–    Νέα ψυγεία WP μεγαλύτερης αντοχής.
–    Νέα επανεσχεδιασμένη πλεξούδα ηλεκτρικών


TC449 2012

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Μοντέλο: TC 449
Τύπος Κινητήρα: 449cc υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος, 4 βαλβίδες DOHC
Διάμετρος και διαδρομή: 98mm x 59.6mm
Συμπίεση: 13.0:1
Επαγωγή: EFI Keihin 46mm σώμα ψεκασμού.
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 5 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: #520 αλυσίδα; 15T/53T
Εμπρός Ανάρτηση: 48mm ανεστραμμένο Kayaba τηλεσκοπικό με 11.8 inches διαδρομή.
Πίσω Ανάρτηση: Kayaba με ρύθμιση προφόρτησης ελατηρίου, με ρυθμίσεις  επαναφοράς και συμπίεσης.
Εμπρός Φρένα: Μονή δαγκάνα δύο εμβόλων Brembo με 260mm δίσκο
Πίσω Φρένα: Μονή δαγκάνα ενός εμβόλου Brembo με 240mm δίσκο
Εμπρός Ελαστικό: 80/100-21
Πίσω Ελαστικό: 110/90-19
Μεταξόνιο: 1.490mm
Ύψος σέλας: 963mm
Απόσταση από το έδαφος: 335mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 8,5 λίτρα
Βάρος: 108 κιλά με άδειο ρεζερβουάρ

TC250 2012

TC250
Δυναμικές παρεμβάσεις έγιναν στο TC250 ακόμα και από την F1 όπου η ιδιοκτήτρια της Husqvarna, ΒΜW έχει μεγάλη εμπειρία. Στόχος είναι η βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα σε ολόκληρο το φάσμα των στροφών με ακόμα πιο γρήγορο ανέβασμα στροφών και περισσότερη δύναμη στην αρχική διαδρομή του γκαζιού. Φυσικά, άλλαξαν και σε αυτό τα χρώματα και τα γραφικά για να συμβαδίζει με τα υπόλοιπα μοντέλα του 2012.

TC250 2012

Οι αλλαγές του TC250 για το 2012
–    Νέο ελαφρύτερο πιστόνι τεχνολογίας F1 για γρηγορότερο ανέβασμα των στροφών του κινητήρα.
–    Νέος σχεδιασμός της κεφαλής του κινητήρα τεχνολογίας F1.
–    Νέο ενισχυμένο πλαίσιο πιο άκαμπτο μαύρου χρώματος.
–    Νέο σώμα ψεκασμού Keihin EFI  με τρεις προκαθορισμένες χαρτογραφήσεις.
–    Νέα εξάτμιση Akrapovic με θάλαμο συντονισμού στο μπροστινό κομμάτι για μεγαλύτερη απόδοση.
–    Νέα ανάρτηση Kayaba εμπρός και νέες ρυθμίσεις στην πίσω ανάρτηση.
–    Νέα γραφικά και πλαστικά IPD(in-mold plastic design).
–    Νέος ασημί χρωματισμός στις ζάντες EXCEL.
–    Νέα ψυγεία WP μεγαλύτερης αντοχής.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Μοντέλο: TC 250
Τύπος Κινητήρα: 250cc υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος, 4 βαλβίδες DOHC
Διάμετρος και διαδρομή: 79mm x 50.9mm
Συμπίεση: 13.5:1
Επαγωγή: EFI Keihin 42mm σώμα ψεκασμού.
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 5 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: #520 αλυσίδα; 13T/50T
Εμπρός Ανάρτηση: 48mm ανεστραμμένο Kayaba τηλεσκοπικό με 11.8 inches διαδρομή.
Πίσω Ανάρτηση: Kayaba με ρύθμιση προφόρτησης ελατηρίου, με ρυθμίσεις  επαναφοράς και συμπίεσης.
Εμπρός Φρένα: Μονή δαγκάνα δύο εμβόλων Brembo με 260mm δίσκο
Πίσω Φρένα: Μονή δαγκάνα ενός εμβόλου Brembo με 240mm δίσκο
Εμπρός Ελαστικό: 80/100-21
Πίσω Ελαστικό: 100/90-19
Μεταξόνιο: 1.460mm
Ύψος σέλας: 985,5mm
Απόσταση από το έδαφος: 324,8mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 6,5 λίτρα
Βάρος: 100 κιλά με άδειο ρεζερβουάρ

CR125 2012

CR125
Το μικρό δίχρονο της εταιρίας συνεχίζει την πορεία του και το 2012 με μοναδικές αλλαγές στα γραφικά και τα χρώματα εναρμονισμένο με τα υπόλοιπα μοντέλα της Husqvarna. Στην Αμερική το μοντέλο θα πωλείτε με μαζί με ένα kit 150cc για όσου θέλουν περισσότερη δύναμη.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Μοντέλο: CR125
Τύπος Κινητήρα: 125cc υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος,
Διάμετρος και διαδρομή: 754mm x 54.5mm
Συμπίεση: 8.8:1
Επαγωγή: Mikuni TMX38
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 6 ταχυτήτων
Τελική μετάδοση: #520 αλυσίδα; 13T/50T
Εμπρός Ανάρτηση: 48mm ανεστραμμένο Kayaba τηλεσκοπικό με 11.8 inches διαδρομή.
Πίσω Ανάρτηση: Sachs με ρύθμιση προφόρτησης ελατηρίου, με ρυθμίσεις  επαναφοράς και συμπίεσης.
Εμπρός Φρένα: Μονή δαγκάνα δύο εμβόλων Brembo με 260mm δίσκο
Πίσω Φρένα: Μονή δαγκάνα ενός εμβόλου Brembo με 240mm δίσκο
Εμπρός Ελαστικό: 80/100-21
Πίσω Ελαστικό: 100/90-19
Μεταξόνιο: 1.459mm
Ύψος σέλας: 985,5mm
Απόσταση από το έδαφος: 324,8mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 8,5 λίτρα
Βάρος: 91 κιλά με άδειο ρεζερβουάρ

980 More posts in ΝΕΑ ΑΓΟΡΑΣ category
Recommended for you
TEST HUSQVARNA TE300 HERITAGE 2025

Σε μια εποχή που ξεπετάγονται ολοένα και πιο συχνά νέες ηλεκτρικές χωμάτινες μοτοσυκλέτες κάνοντας τους...