Παρουσίαση ΚΤΜ SX-SXF 2013(video)

H KTM είναι η εταιρία που τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει πρώτη τα καινούργια της μοντέλα motocross. Φέτος είχε και ένα λόγο παραπάνω αφού έκανε πολλές αλλαγές κυρίως στην εμφάνιση και τα περιφερειακά των μοτοσυκλέτών της ενώ πέρασε στην παραγωγή το νέο SXF450 που οδηγεί στο αμερικανικό πρωτάθλημα ο Ryan Dungey.

Τις περισσότερες αλλάγές στην τετράχρονη σειρά SXF την δέχτηκε η ναυαρχίδα της εταιρίας το 450 με το μικρό SXF250 να ακολουθεί. Όλα όμως τα τετράχρονα, απέκτησαν νέα πλαστικά και ρεζερβουάρ βασισμένα στα εργοστασιακά μοντέλα της εταιρίας σε παγκόσμιο και αμερικανικό πρωτάθλημα και νέα βελτιωμένα φίλτρα βενζίνης, στην αντλία και στο σώμα ψεκασμού. Επίσης το χρωμιομολυβδένιο πλαίσιο άλλαξε χρώμα σε ασημί του μετάλλου, άλλαξαν σχήμα και έγιναν πιο λεπτές οι σωλήνες του πλαισίου, ενισχύθηκε ο λαιμός. Οι βίδες του μοχλικού έγιναν πιο ελαφριές και όλα φορούν τιμόνι 827 της Renthal.

2013 SXF450

ΚΤΜ SXF450 2013
Βασισμένο στην μοτοσυκλέτα του Ryan Dungey που αγωνίζεται και εξελίσσεται στην Αμερική, το SXF450 του 2013 πέρασε στην εποχή ψεκασμού με ένα σώμα 44mm, απέκτησε ένα εκκεντροφόρο, τέσσερις ταχύτητες και δέχτηκε εμφανισιακές αλλαγές που παραπέμπουν στον κινητήρα του EXC450.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Μοντέλο: SXF450
Τύπος Κινητήρα:
449,3cc υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος τεσσάρων βαλβίδων
Διάμετρος και διαδρομή:
95mm X 63.4mm
Εκκίνηση:
Μίζα /12V 3 Ah
Βαλβίδες:
DOHC τέσσερις βαλβίδες;
Τροφοδοσία:
Keihin FCR MX 41
Ανάφλεξη: Πλήρης ηλεκτρονική ανάφλεξη με ψηφιακή ρύθμιση ελέγχου
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 4 ταχυτήτων
Εμπρός Ανάρτηση WP USD 4860 MXMA CC Ø 48mm (1.89″), διαδρομή 300mm
Πίσω Ανάρτηση: WP 5018 BAVP DCC  με μοχλικό, διαδρομή 330mm
Εμπρός Φρένα: Μονή δαγκάνα δύο εμβόλων με 260mm δίσκο
Πίσω Φρένα: Μονή δαγκάνα ενός εμβόλου με 220mm δίσκο
Εμπρός Ελαστικό: 80/100-21
Πίσω Ελαστικό: 110/90-19
Μεταξόνιο: 1.495mm
Ύψος σέλας: 992mm
Απόσταση από το έδαφος: 375mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 7,5 λίτρα
Βάρος: 106,2 κιλά

2013 SXF350

ΚΤΜ SXF350 2013
Η παγκόσμια πρωταθλήτρια, η μοτοσυκλέτα του Antonio Cairoli εκτός από τις κοινές αλλαγές που δέχτηκε με τα υπόλοιπα τετράχρονα μοντέλα της εταιρίας για το 2013 απολαμβάνει μεγαλύτερο σώμα ψεκασμού 44mm από 42mm πέρσι, πιο ενισχυμένα κάρτερ, καινούργια κεφαλή και θάλαμο εκτόνωσης στο μπροστινό κομμάτι της εξάτμισης.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Μοντέλο: SXF350
Τύπος Κινητήρα:
349cc υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος τεσσάρων βαλβίδων
Διάμετρος και διαδρομή:
88mm X 57.5mm
Συμπίεση:
13.5:1
Εκκίνηση:
Μίζα /12V 3 Ah
Βαλβίδες:
DOHC τέσσερις βαλβίδες;
Τροφοδοσία:
Keihin EFI 44mm σώμα ψεκασμού.
Ανάφλεξη: Πλήρης ηλεκτρονική ανάφλεξη με ψηφιακή ρύθμιση ελέγχου
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 5 ταχυτήτων
Εμπρός Ανάρτηση WP USD 4860 MXMA CC Ø 48mm (1.89″), διαδρομή 300mm
Πίσω Ανάρτηση: WP 5018 BAVP DCC  με μοχλικό, διαδρομή 330mm
Εμπρός Φρένα: Μονή δαγκάνα δύο εμβόλων με 260mm δίσκο
Πίσω Φρένα: Μονή δαγκάνα ενός εμβόλου με 220mm δίσκο
Εμπρός Ελαστικό: 80/100-21
Πίσω Ελαστικό: 110/90-19
Μεταξόνιο: 1.495mm
Ύψος σέλας: 992mm
Απόσταση από το έδαφος: 375mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 7,5 λίτρα
Βάρος: 103,9 κιλά

2013 SXF250

ΚΤΜ SXF250 2013
Το SXF250 του 2013 απέκτησε και αυτό καινούργιο κινητήρα σε σχέση με τον περσινό του αντίστοιχου μοντέλου. Ο καινούργιος κινητήρας είναι βασισμένος πάνω στον αντίστοιχο του SXF350 και έχει κατά 1.6mm μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής, 2mm μεγαλύτερη διάμετρο πιστονιού, 2,5mm μικρότερη διαδρομή και μπορεί να φτάσει τις 13,400 στροφές. Φημολογείται ότι βγάζει πέντε άλογα περισσότερα από το περσινό μοντέλο.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Μοντέλο: SXF250
Τύπος Κινητήρα:
249,9cc υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος τεσσάρων βαλβίδων
Διάμετρος και διαδρομή:
78mm X 52.3mm
Εκκίνηση:
Μανιβέλα
Βαλβίδες: DOHC τέσσερις βαλβίδες;
Τροφοδοσία:
Keihin EFI 42mm σώμα ψεκασμού.
Ανάφλεξη: Keihin EMS
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 6 ταχυτήτων
Εμπρός Ανάρτηση WP USD 4860 MXMA CC Ø 48mm (1.89″), διαδρομή 300mm
Πίσω Ανάρτηση: WP 5018 BAVP DCC  με μοχλικό, διαδρομή 330mm
Εμπρός Φρένα: Μονή δαγκάνα δύο εμβόλων με 260mm δίσκο
Πίσω Φρένα: Μονή δαγκάνα ενός εμβόλου με 220mm δίσκο
Εμπρός Ελαστικό: 80/100-21
Πίσω Ελαστικό: 100/90-19
Μεταξόνιο: 1.495mm
Ύψος σέλας: 992mm
Απόσταση από το έδαφος: 375mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 7,5 λίτρα
Βάρος: 102,8 κιλά

2013 SX125/150

Σε εμφανισιακές αλλαγές πέρασαν και τα δίχρονα της εταιρίας με τα πλαστικά να είναι καινούργιας σχεδίασης και το πλαίσιο να αποκτά και αυτό ασημί του μετάλλου χρώμα. Αυτές ήταν και οι μόνες αλλαγές που δέχτηκαν τα SX125/150.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Μοντέλο:
SX125/150
Τύπος Κινητήρα:
124,9/143,6cc δίχρονος υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος
Διάμετρος και διαδρομή:
56mm X 58.4mm
Εκκίνηση:
Μανιβέλα
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 6 ταχυτήτων
Εμπρός Ανάρτηση WP USD 4860 MXMA CC Ø 48mm (1.89″), διαδρομή 300mm
Πίσω Ανάρτηση: WP 5018 BAVP DCC  με μοχλικό, διαδρομή 330mm
Εμπρός Φρένα: Μονή δαγκάνα δύο εμβόλων με 260mm δίσκο
Πίσω Φρένα: Μονή δαγκάνα ενός εμβόλου με 220mm δίσκο
Εμπρός Ελαστικό: 80/100-21
Πίσω Ελαστικό: 100/90-19
Μεταξόνιο: 1.480mm
Ύψος σέλας: 992mm
Απόσταση από το έδαφος: 385mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 7,5 λίτρα
Βάρος: 90,8 κιλά

2013 SX250

ΚΤΜ SX250 2013
Τις περισσότερες αλλαγές στην δίχρονη γενιά της ΚΤΜ δέχτηκε το SX250 που εκτός από αυτά που μοιράστηκε με τον μικρό του αδερφό, αναβαθμίστηκε με εισαγωγή καυσίμου Moto Tassinari VForce4, σκληρότερα ελατήρια στην μπροστινή ανάρτηση και απόσβεσης διαφράγματος χάλυβα  συμπλέκτη(DDS). Επίσης οι αναρτήσεις του SX250 έχουν δεχτεί νέες ρυθμίσεις και η πίσω ανάρτηση έχει μικρότερη διαδρομή.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Μοντέλο:
SX250
Τύπος Κινητήρα:
249cc δίχρονος υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος
Διάμετρος και διαδρομή:
66.4mm X 72mm
Εκκίνηση:
Μανιβέλα
Κιβώτιο Ταχυτήτων: 5 ταχυτήτων
Εμπρός Ανάρτηση WP USD 4860 MXMA CC Ø 48mm (1.89″), διαδρομή 300mm
Πίσω Ανάρτηση: WP 5018 BAVP DCC  με μοχλικό, διαδρομή 330mm
Εμπρός Φρένα: Μονή δαγκάνα δύο εμβόλων με 260mm δίσκο
Πίσω Φρένα: Μονή δαγκάνα ενός εμβόλου με 220mm δίσκο
Εμπρός Ελαστικό: 80/100-21
Πίσω Ελαστικό: 110/90-19
Μεταξόνιο: 1.480mm
Ύψος σέλας: 992mm
Απόσταση από το έδαφος: 395mm
Χωρητικότητα καυσίμου: 7,5 λίτρα
Βάρος: 97 κιλά


2013 SX85

2013 SX65

2013 SX50

4162 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
TEST HUSQVARNA TE300 HERITAGE 2025

Σε μια εποχή που ξεπετάγονται ολοένα και πιο συχνά νέες ηλεκτρικές χωμάτινες μοτοσυκλέτες κάνοντας τους...