Ευχαριστήρια επιστολή Ελληνικής Ομάδας MXDN 2012

Η Ελληνική αποστολή που συμμετείχε στο 66ο Motocross των Εθνών στο Lommel του Βελγίου, θα ήθελε να ευχαριστήσει για την σημαντική τους βοήθεια τις εταιρίες: OΠΑΠ, ΑΝΕΚ LINES, KTM SEE, Moto Bike Racing, MX Park Messinias, Pirelli, Michelin, motokouzis.grtshirts.gr καθώς και όλους τους ανθρώπους του χώρου που συνέβαλλαν στην προσπάθεια αγοράζοντας το συλλεκτικό μπλουζάκι της αποστολής.
Η ομάδα μας προκρίθηκε στον Β-Τελικό τερματίζοντας στους αγώνες της Κυριακής στην 31η. Ο Παναγιώτης Κουζής της κατηγορίας ΜΧ1 κατέλαβε την 20η θέση, ο Δημήτρης Κοντολέτα της κατηγορίας ΜΧ2 πέτυχε την 29η θέση και ο Γιώργος Ηλιόπουλος της κατηγορίας OPEN τερμάτισε στην 30η θέση.

Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

4394 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
Η DUCATI ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ 250 MOTOCROSS…TO DESMO250 MX 2027

Όπως όλες οι Ducati, η Desmo250 MX έχει τις ρίζες της στον ανταγωνισμό, όπου ο...