Συνέντευξη Παναγιώτη Κουζή

Ο Πανελλήνιος Πρωταθλήτης της ΜΧ1 2012, Παναγιώτης Κουζής μας μίλησε πρόσφατα για την χρονιά που πέρασε και τον ενδέκατο τίτλο που κατέκτησε στην καριέρα του. Πάντα ευδιάθετος και με αίσθηση του χιούμορ μας παραχώρησε μια ειλικρινή συνέντευξη λέγοντας τις απόψεις του, όπως μας έχει συνηθίσει  έξω από τα δόντια.

Παναγιώτη ξεκίνησες την χρονιά όπως περίπου ξεκίνησες και πέρσι αλλάζοντας εταιρία. Πως πήρες την απόφαση να αφήσεις την Husqvarna και να βρεθείς στην Honda;
Στην Husqvarna αλλάξανε κάποια πράγματα στην εταιρία και αποφάσισε να σταματήσει το πρόγραμμα της με τους αγώνες. Έτσι βρέθηκα χωρίς μοτοσυκλέτα για την νέα χρονιά. Με την Honda o μηχανικός μου ο κύριος Γιώργος Πανδής έχει καλές σχέσεις, ήρθαμε σε επαφή και συμφωνήσαμε να είμαστε μαζί για την σεζόν του 2012. Μου άρεσε βέβαια και η μοτοσυκλέτα και η απόφαση να τρέξω με CRF450 ήρθε πιο εύκολα.
.
Ο φετινός τίτλος είναι ο ενδέκατος της καριέρας σου, τι σημαίνει για εσένα;
Λεφτά, σπίτια, αυτοκίνητα, μαγαζιά(γέλια)…ένας τίτλος είναι πάντα ένας τίτλος αλλά εκεί που έχει καταντήσει το άθλημα δεν σημαίνει τίποτα.Αυτό που θα κρατήσω από την φετινή χρονιά είναι ο αγώνας της Μεγαλόπολης που δώσαμε σκληρή μάχη με τον Ηλιόπουλο και τον Βαγγελάκο για την πρώτη θέση μέχρι τον τελευταίο γύρο. Αν και έχασα εκείνο το πρώτο σκέλος θα θυμάμαι πάντα αυτόν τον αγώνα. Πιστεύω ότι κάτι τέτοιο στην κατηγορία είχε καιρό να γίνει. Το 2012 έκανα αρκετές θυσίες για να τρέχω και κάτι τέτοιοι αγώνες κάνουν τις θυσίες να αξίζουν τον κόπο.

 

IMG_5294

Τίτλος Νο 11.

Ήταν και η μοναδική σου ήττα το 2012, με τον Βαγγελάκο να σου σπάει πάλι το σερί όπως το 2011 στην Καρδίτσα.
Πάντα όταν πηγαίνω στην Μεγαλόπολη, πάω με κακή διάθεση γιατί δεν είναι από τις πίστες που μου αρέσουν. Είναι σχεδόν σε κάθε στροφή επίπεδη και δεν μπορούν να δημιουργηθούν λούκια. Περίμενα ένα κακό αποτέλεσμα σε αυτόν τον αγώνα γιατί τόσο ο Βαγγελάκος όσο και ο Ηλιόπουλος στρίβουν καλά στις στροφές χωρίς λούκια και ήταν ανεβασμένοι εκείνη την περίοδο.Δεν με πειράζει όμως γιατί ήταν καλός αγώνας.
.
Μετά από μερικά χρόνια ξαναγυρίσαμε στο ένα και μοναδικό πρωτάθλημα motocross αυτή την φορά με την ΑΜΟΤΟΕ. Πως είδες τα πράγματα σαν αγωνιζόμενος και σαν Πρόεδρος του ΑΣΟΑΜ;
Σαν αγωνιζόμενος περίμενα φέτος να είναι καλύτερα τα πράγματα αλλά δυστυχώς όλα έγιναν χειρότερα. Οι συμμετοχές ακρίβυναν, οι πίστες δεν ήταν όπως έπρεπε να ήταν εκτός απο το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος και δεν υπήρχε συνεννόηση της ΑΜΟΤΟΕ με τους οδηγούς για να υπάρξει βελτίωση. Αυτό που όλοι θέλαμε, ένα πρωτάθλημα με μια αναγνωρισμένη Ομοσπονδία, οδήγησε τελικά σε μονοπώλιο και η ΑΜΟΤΟΕ έκανε ότι ήθελε. Πιστεύω ότι με την ΟΜΕ τα πράγματα ήταν καλύτερα στον τομέα ότι βοηθούσε τους οδηγούς με τα πριμ, κάτι πολύ σημαντικό για την κρίση που διανύουμε και ήταν πάντα σε συνεννόηση μαζί μας σε οποιοδήποτε πρόβλημα. Τώρα σαν Πρόεδρος του ΑΣΟΑΜ έχω να πω ότι τίποτα από όσα συμφωνήσαμε με την ΑΜΟΤΟΕ στην αρχή της χρονιάς δεν έγιναν. Δεν μου φαίνεται παράξενο γιατί και στην ταχύτητα ακολούθησαν την ίδια τακτική και κανένας δεν είναι ικανοποιημένος μαζί τους. Από ότι κατάλαβα στον ΣΟΑΜ τους έδιωξαν γιατί δεν ήθελαν να καταντήσουν σαν το motocross.
.
Τι θα άλλαζες στους αγώνες για την νέα χρονιά;
Αυτό που θα άλλαζα είναι οι άνθρωποι της Ομοσπονδίας. Ο τρόπος που βλέπουν το motocross είναι λάθος και δεν γίνονται καλοί αγώνες. Σε ένα πρωτάθλημα σαν το φετινό δεν θα ξαναέτρεχα και για αυτό είναι υπεύθυνοι οι άνθρωποι που χειρίστηκαν το motocross.
.
Πως βλέπεις το γεγονός ότι κανένας από τους πρωταθλητές του 2011(στις κύριες κατηγορίες) της ΑΜΟΤΟΕ, δεν αγωνίστηκε το 2012;
Ξέρω από προσωπική εμπειρία ότι τα πράγματα είναι δύσκολα οικονομικά. Αλλά άμα το γουστάρεις θα βρεις τον τρόπο να στηθείς στην μπάρα. Από την άλλη ίσως τους έταξαν και πράγματα που δεν τους τα έδωσαν, ίσως υπήρχαν συμφέροντα από πίσω.


IMG_7040

Ο Παναγιώτης Κουζής στο Monster Energy Athens Supercross 2012.

Πέτυχες την καλύτερη διάκριση ανάμεσα στους Έλληνες οδηγούς στο Monster Εnergy Athens Supercross. Πως ήταν για εσένα το φετινό ASX;
Κάθε χρόνο είναι ο αγώνας που περιμένουμε. Σε αυτό το ASX ήθελα να πάω καλά και είχα προετοιμαστεί για να μπορέσω να βρεθώ κοντά στους ξένους. Όμως είχα προβλήματα με πτώσεις και τα πράγματα δεν πήγαν όπως θα ήθελα. Ήμουν για ακόμα μια χρονιά ο καλύτερος Έλληνας αλλά ο συναγωνισμός φέτος ήταν πολύ πίσω. Δεν ήταν όπως ο περσινός με δυνατούς οδηγούς όπως ο Στέλιος Γαλατιανός, ο Αλέξης Παπανικολάκης, ο Άρης Τσαρνάς κ.α. Κατά τα άλλα ήταν ένας αγώνας που περνάω πάντα καλά και μου αρέσει να τρέχω κάθε χρόνο.
.
Άλλο ένα μεγάλο γεγονός που συμμετείχες ήταν η ομάδα των Εθνών με αποστολές στο Lommel και το Κίεβο. Θέλεις να μας πεις λίγα πράγματα;
Στο MXDN στο Lommel ήταν η καλύτερη μου εμπειρία γιατί μου αρέσει πολύ η άμμος. Είχα ξανά πάει στο παρελθόν για προετοιμασία και από τότε είναι από τις αγαπημένες μου πίστες.Βέβαια το επίπεδο εκεί ήταν πολύ υψηλό και υπήρχαν στιγμές που απλά προσπαθούσαμε να κρατηθούμε όρθιοι μέσα στα τεράστια λούκια. Είχαμε πολλές πτώσεις αλλά δεν ήμασταν μόνο εμείς, ακόμα και οι αμερικάνοι αντιμετώπισαν προβλήματα με πτώσεις. Γενικά είμαι ικανοποιημένος με την απόδοση μου και χαρούμενος που βρέθηκα σε ένα τέτοιο event, ήταν μοναδική εμπειρία να βλέπεις τους Herlings και Cairoli να οδηγούν στην άμμο. Στο Ευρωπαϊκών Εθνών στο Κίεβο μπορούσαμε να πάμε καλύτερα αλλά πιστεύω ότι μας επηρέασε πολύ το κρύο. Δεν είχαμε μάθει να οδηγούμε σε θερμοκρασίες κάτω του μηδενός και γενικότερα το κλίμα ήταν πολύ δύσκολο για εμάς μέσα και έξω από την πίστα. Προβλήματα άλλα με την πίστα δεν είχαμε αν και αργήσαμε να βρούμε ρυθμό, ήταν γρήγορη και τεχνική καθαρή motocross και παρά την φτώχεια που επικρατεί στην Ουκρανία ήταν και πολύ καλά οργανωμένη. Το παλέψαμε για ένα καλό αποτέλεσμα, είχα και εδώ μερικές ατυχίες αλλά πιστεύω ότι το κύριο πρόβλημα μας ήταν το ψύχος που επικρατούσε.

416979_2990771815054_1647543895_n

Για την νέα χρονιά ποια είναι τα σχέδια σου;
Την νέα χρονιά όπως είναι τα πράγματα στο ελληνικό motocross με την ΑΜΟΤΟΕ και τα οικονομικά, δεν θέλω να τρέξω. Βάζουμε αρκετά λεφτά από την τσέπη μας και δεν το απολαμβάνουμε.Τα 75 ευρώ συμμετοχής είναι λεφτά όταν ο μισθός έχει φτάσει στα 350 ευρώ. Οι αγώνες ή μια θα είναι μέσα στην σκόνη ή μέσα στην λάσπη και πάμε και κάνουμε αγγαρεία. Δεν υπάρχει λόγος να τρέχουμε αν δεν το απολαμβάνουμε. Το 2013 έχω κανονίσει να τρέξω στο πρωτάθλημα της Σουηδίας με την βοήθεια κάποιων φίλων μου από εκεί. Για την Ελλάδα αν υπάρξει κάποια καλή συμφωνία θα τρέξω για την συμφωνία και όχι γιατί θέλω να τρέξω σε ένα πρωτάθλημα σαν το περσινό.
.
Ποιους θα ήθελες να ευχαριστήσεις για την χρονιά του 2012;
Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Honda Αφοί Σαρακάκης ΑΕΒΜΕ και συγκεκριμένα τον κύριο Βαγγέλη Λουκόπουλο που ήταν στην αρχή της συμφωνίας και τον κύριο Γιώργο Παππά για την πολύ καλή συνεργασία, την INTRAMOTO και τον κύριο Βαγγέλη Ηλιόπουλο για τα ελαστικά Pirelli, την IGOL για τα λιπαντικά, GRC Power Factory και τον κύριο Γίωργο Γαλάτη για τον ρουχισμό Kenny τις εξατμίσεις DEP και γενικότερα για τα αξεσουάρ της μοτοσυκλέτας μου, τους μηχανικούς μου Γιώργο Πανδή και Μενέλαο Κοντογιάννη, φυσικά το TRT Crew, το SAKE TATOO Crew, και τον Γιώργο Αγιομαυρίτη για την επισκευή των αναρτήσεων μου.

 

4126 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
TEST – ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΤΗΣ AP RACING…OFF ROAD KAI RACING OFF ROAD

Μία από τις παλαιότερες εταιρείες, με μεγάλη εμπλοκή στους μηχανοκίνητους αγώνες και όχι μόνο, έχει...