Παρουσίαση Honda CRF250/450 2014

Αφού έκαναν την πρώτη τους αγωνιστική εμφάνιση στο ιαπωνικό πρωτάθλημα τον περασμένο μήνα, τα CRF-R του 2014 παρουσιάστηκαν επίσημα από την Honda δίνοντας τα πρώτα στοιχεία αλλαγών για την νέα χρονιά.Τις κυριότερες αλλαγές όπως ήταν άλλωστε αναμενόμενο δέχτηκε το μικρό 250 ακολουθώντας τα βήματα του πρεσβύτερου 450. 

Honda CRF250R 2014
Ακολουθώντας τα βήματα του μεγαλύτερου αδερφού το CRF250R πέρασε και αυτό στο επόμενο επίπεδο ένα χρόνο μετά την επανασχεδίαση του CRF450R. Με νέο μοτέρ και διπλές εξατμίσεις, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους με νέο πλαίσιο και νέα σχεδίαση, το CRF250R αναβαθμίστηκε τεχνολογικά το 2014 στοχεύοντας στην ακόμα καλύτερη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.

CRF250R 2014

 

Το CRF250R ξαναγύρισε στα δύο τελικά εξατμίσεων.

Αλλαγές CRF250R για το 2014

– Νέο αλουμινένιο πλαίσιο σχεδιασμένο για χαμηλότερο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας και ευκολότερο χειρισμό

– Καινούργιο υποπλαίσιο και φιλτροκούτι

– Νέα εξάτμιση με μικρά τελικά συμβάλλοντας στην συγκέντρωση του βάρους στο κέντρο της μοτοσυκλέτας

– Νέα τροφοδοσία ψεκασμού διπλού χρονισμού PGM-FI για καλύτερη απόκριση στην αρχή της διαδρομής του γκαζιού

– Νέα κεφαλή, καινούργιο πιστόνι με μεγαλύτερη συμπίεση μεταφέρουν την δύναμη στις μεσαίες στροφές του κινητήρα

– Νέο ενισχυμένο κιβώτιο ταχυτήτων για μεγαλύτερη αντοχή

– Βελτιωμένα μαρσπιέ για να μην συγκεντρώνουν λάσπη

– Νέα ψυγεία που εδράζονται χαμηλότερα συμβάλλοντας στο χαμηλό κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας

– Νέα γραφικά

– Νέο ρεζερβουάρ 6.2 λίτρων από 5.6 που ήταν πέρσι

.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Honda CRF250R 2014
Τύπος Κινητήρα: 249cc τετράχρονος, υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος,
Διάμετρος Διαδρομή: 76.8mm x 53.8mm
Συμπίεση: 13.5:1
Βαλβίδες: Τέσσερις τύπου Unicam: 30.5mm Εισαγωγής, τιτανίου; 25mm εξαγωγής, σιδερένιες
Τροφοδοσία: Διπλού Χρονισμού PGM-FI, 46mm σώμα ψεκασμού
Ταχύτητες: 5
Τελική μετάδοση: #520 αλυσίδα 13T/49T γρανάζια
Εμπρός Ανάρτηση: 48mm ανεστρμένο Showa cartridge fork με 16-ρυθμίσεις επαναφοράς και  16-ρυθμίσεις συμπίεσης Διαδρομή; 310mm
Πίσω Ανάρτηση: Pro-Link Showa  με προφόρτηση ελατηρίου και 17-ρυθμίσεις επαναφοράς, και ρυθμίσεις συμπίεσης  13-χαμηλής ταχύτητας και 3,5 στροφές γρήγορης ταχύτητας, διαδρομή 312mm
Εμπρός φρένο: Μονό δισκόφρενο 240mm με δύο έμβολα
Πίσω φρένο: Μονό δισκόφρενο 240mm με ένα έμβολο
Μεταξόνιο: 1.488mm
Γωνία Κάστερ: 27°23’
Trail: 118mm
Ύψος σέλας: 949mm
Απόσταση από το έδαφος: 322mm
Ρεζερβουάρ: 6.2l
Βάρος γεμάτη με όλα τα υγρά και βενζίνη: 105kg

CRF450R 2014

Honda CRF450R 2014
Μετά τις γενναίες αλλαγές που δέχτηκε το 2013, το CRF450R βελτίωσε συγκεκριμένα σημεία το 2014 στοχεύοντας στην καλύτερη απόδοση του κινητήρα και των αναρτήσεων.

Αλλαγές CRF450R για το 2014

– Νέες θυρίδες εισαγωγής και εξαγωγής και καινούργια ρύθμιση PGM-FI διπλού χρονισμού για καλύτερη ροπή και απόκριση γκαζιού

– Επανασχεδιασμένα τελικά εξατμίσεων στο εσωτερικό τους για καλύτερη ροπή και απόκριση γκαζιού

– Νέες ρυθμίσεις στην μπροστινή ανάρτηση KYB PSF με 32mm πιστόνι στο Cardridge για καλύτερη απόσβεση

– Νέα μαλακότερα ελατήρια συμπλέκτη για καλύτερη αίσθηση χωρίς να θυσιάζετε η απόδοση

.

Αναβαθμίστηκαν τα μπροστινά PSF για την δεύτερη χρονιά τους στην παραγωγή.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Honda CRF450R 2014
Τύπος Κινητήρα: 449cc τετράχρονος, υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος,
Διάμετρος Διαδρομή: 96.0mm x 62.1mm
Συμπίεση: 12.5:1
Βαλβίδες: Τέσσερις τύπου Unicam: 36mm Εισαγωγής, τιτανίου; 31mm εξαγωγής, σιδερένιες
Τροφοδοσία: Διπλού Χρονισμού PGM-FI, 46mm σώμα ψεκασμού
Ταχύτητες: 5
Τελική μετάδοση: #520 αλυσίδα 13T/48T γρανάζια
Εμπρός Ανάρτηση: 48 ανεστραμένο KYB PSF (Pneumatic Spring Fork) με ρυθμιζόμενη προφόρτηση με αέρα, ρυθμίσεις επαναφοράς και  ρυθμίσεις συμπίεσης Διαδρομή; 310mm
Πίσω Ανάρτηση: Pro-Link Showa  με προφόρτηση ελατηρίου και 17-ρυθμίσεις επαναφοράς, και ρυθμίσεις συμπίεσης  13-χαμηλής ταχύτητας και 3,5 στροφές γρήγορης ταχύτητας, διαδρομή 314mm
Εμπρός φρένο: Μονό δισκόφρενο 240mm με δύο έμβολα
Πίσω φρένο: Μονό δισκόφρενο 240mm με ένα έμβολο
Μεταξόνιο: 1.490mm
Γωνία Κάστερ: 27°04’
Trail: 116mm
Ύψος σέλας: 952mm
Απόσταση από το έδαφος: 330mm
Ρεζερβουάρ: 6.2l
Βάρος γεμάτη με όλα τα υγρά και βενζίνη: 109kg

967 More posts in ΝΕΑ ΑΓΟΡΑΣ category
Recommended for you
TEST – ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΤΗΣ AP RACING…OFF ROAD KAI RACING OFF ROAD

Μία από τις παλαιότερες εταιρείες, με μεγάλη εμπλοκή στους μηχανοκίνητους αγώνες και όχι μόνο, έχει...