Καλή αγωνιστική για την Bel Ray στο Λιτόχωρο

IMG_4041ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Μοναδικές μάχες απόλαυσαν όσοι παραβρέθηκαν στον αγώνα Πανελληνίου Motocross & Quad το σαββατοκύριακο που μας πέρασε στο Λιτόχωρο. Ο Δημήτρης Βαγγελάκος έκανε μια εξαιρετική εμφάνιση και πήρε την δεύτερη θέση. Ο Δημήτρης Μπαξεβάνης ο οποίος έχει κερδίσει τις εντυπώσεις από την πρώτη του χρονιά στην MX1, κατέλαβε την τέταρτη θέση και δικαίως ανήκει σταθερά στους πρωταγωνιστές της μεγάλης κατηγορίας. Ακολούθησε στην πέμπτη θέση ο πολύ καλός Νίκος Λυρίου με Husqvarna ενώ στην πέμπτη θέση της ΜΧ2 τερμάτισε ο Αλέξανδρος Γεωργαντάς. Τέλος στα Quad ο Γιώργος Καπέλης πιο αποφασισμένος από ποτέ πήρε την πρώτη θέση ενώ ο Στέλιος Τσίγκος τερμάτισε τρίτος. Μια πραγματικά καλή αγωνιστική για όλους τους υποστηριζόμενους οδηγούς της Motoway και της Bel-Ray!

IMG_4057

Δημήτρης Βαγγελάκος

 

IMG_4176

Δημήτρης Μπαξεβάνης


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

4394 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
Η DUCATI ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ 250 MOTOCROSS…TO DESMO250 MX 2027

Όπως όλες οι Ducati, η Desmo250 MX έχει τις ρίζες της στον ανταγωνισμό, όπου ο...