Στο βάθρο του παγκοσμίου μοτοσυκλέτες του 2013!

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ΜΧ έχει ξεκινήσει για τα καλά με τις ομάδες και τους οδηγούς να είναι σχεδόν έτοιμες για την νέα σεζόν. Το σχεδόν πάει σε συγκεκριμένες ομάδες που δεν κατάφεραν να έχουν κάνει τις δοκιμές που θα ήθελαν και κατέβασαν στους πρώτους αγώνες μοτοσυκλέτες της προηγούμενης χρονιάς. 

Το γεγονός αυτό ήρθε στην δημοσιότητα μετά την εκπληκτική απόδοση του οδηγού της Bike It Yamaha Max Anstie στο Κατάρ οδηγώντας στην πρώτη θέση και τα δύο σκέλη της ΜΧ2. Δύο μηχανικές βλάβες στέρησαν την νίκη από τον βρετανό και δημιούργησαν πονοκέφαλο στην ομάδα του αφού όλοι είδαν το YZF250 του 2013 να οδηγεί τα δύο σκέλη. Ο Team Manager της ομάδας Steve Dixon λίγο αργότερα σε συνέντευξη του δήλωσε πως δεν έχουν εξελίξει στον βαθμό που θα ήθελαν το YZF250 του 2014 και προτίμησαν να αγωνιστούν στους πρώτους αγώνες με το προηγούμενο μοντέλο. Αυτή η εξέλιξη έφερε τους δημοσιογράφους να το ψάχνουν και ανακαλύφτηκε ότι και η Rockstar Energy Suzuki χρησιμοποιούσε τα περσινά μοντέλα.

O Max Anstie οδήγησε στην πρώτη θέση στους δύο πρώτους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ΜΧ ανεβαίνοντας στο βάθρο της Ταϊλάνδης πάνω σε μια μοτοσυκλέτα του 2013.

Το φαινόμενο αυτό δεν ξέρουμε αν έχει παρουσιαστεί ξανά στο παρελθόν, θα ήταν δύσκολο να το γνωρίζουμε αφού τα μοντέλα παρουσιάζουν αρκετές ομοιότητες και κανένας δεν θα είχε καταλάβει τίποτα αν το YZF250 του 2014 δεν παρουσίαζε τόσο σημαντικές αλλαγές με του 2013. Είναι αλήθεια ότι οι ομάδες πέρσι είχαν κάνει παράπονα στην Youthstream ότι το πρωτάθλημα ξεκινάει πολύ νωρίς για αυτούς και δεν προλαβαίνουν να εξελίξουν τις μοτοσυκλέτες ειδικά όταν το μοντέλο παρουσιάζει σημαντικές αλλαγές. Αν αναλογιστούμε ότι στο παγκόσμιο μια μοτοσυκλέτα 250cc μπορεί να φτάσει τα 60 άλογα, ναι καλά διαβάσατε τα 60 άλογα, τότε μπορούμε να καταλάβουμε  γιατί η εξέλιξη είναι τόσο χρονοβόρα. Βέβαια στο παγκόσμιο επιτρέπονται οι πρωτότυπες κατασκευές και οι ομάδες θα μπορούσαν να εξελίσσουν τις καινούργιες μοτοσυκλέτες  ή ότι άλλο θέλουν πριν το τέλος της αγωνιστικής περιόδου. Άλλωστε οι αμερικάνοι καταφέρνουν σε ακόμα πιο περιορισμένο χρόνο να εξελίξουν τις μοτοσυκλέτες τους για δύο πρωταθλήματα Supercross και Motocross και επειδή είναι εθνικό το πρωτάθλημα τους, είναι ελάχιστες οι πρωτοτυπίες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν.

Η Suzuki δεν έκανε σημαντικές αλλαγές στις μοτοσυκλέτες της το 2014, δυστυχώς όμως η ιστορία του Anstie ανάγκασε την ομάδα να παραδεχτεί ότι και αυτοί χρησιμοποιούν μοτοσυκλέτες του 2013.

4126 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
TEST – ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ ΤΗΣ AP RACING…OFF ROAD KAI RACING OFF ROAD

Μία από τις παλαιότερες εταιρείες, με μεγάλη εμπλοκή στους μηχανοκίνητους αγώνες και όχι μόνο, έχει...