Παρουσίαση ΚΤΜ SXF250/350/450 2015
H KTM κυκλοφόρησε την παρουσίαση των motocross μοντέλων της για το 2015, ξεκινώντας από την αμερικανική αγορά. Οι αλλαγές των νέων τετράχρονων μοντέλων επικεντρώθηκαν κυρίως, στην ισορροπία της μοτοσυκλέτας βελτιώνοντας μέρη του πλαισίου και αλλάζοντας αρκετά πράγματα στις αναρτήσεις. Προσπάθειες έγιναν για την μείωση του βάρους αλλά και την βελτίωση της λειτουργίας των κινητήρων.
Οι κοινές αλλαγές για το 2015
- Νέα ελαφρύτερη καμπάνα και καινούργια ελατήρια συμπλέκτη για περισσότερη διάρκεια στην έντονη λειτουργία ενώ εξακολουθεί να αποτελεί μοντέλο του CSS συμπλέκτη(σπειροειδές χαλύβδινου ελατηρίου). Η αλλαγή αυτή δεν αφορά το το SX450F καθώς έχει άλλο τύπο συμπλέκτη(DDS)
- Στον κινητήρα τύπου DOHC νέα είναι το o’ rings στην σήτα αναρρόφησης της τρόμπας λαδιού για αυξημένη αντοχή.
- Νέος επεξεργασμένος σωλήνας ένωσης του πλαισίου(γέφυρα) για ακριβέστερη σύνδεση του πλαισίου και καλύτερη ευθυγράμμιση χάρη σε μια νέα διαδικασία παραγωγής που αποφέρει 60 γραμμάρια μειωμένου βάρους. Το πλαίσιο είναι βαμμένο με ηλεκτροστατική βαφή στο πορτοκαλί χρώμα της εργαστασιακής ομάδας
- Η γεωμετρία του μοχλικού έχει αλλάξει βελτιώνοντας την διαδρομή της πίσω ανάρτησης για καλύτερο έλεγχο και ισορροπία της μοτοσυκλέτας. Επίσης στο μοχλικό έχει βελτιωθεί η διαδικασία παραγωγής για ακόμα υψηλότερη ποιότητα και μειωμένο βάρος κατά 40 γραμμάρια
- Νέα εμπρός ανάρτηση WP 4CS αποκλειστικά σχεδιασμένη για motocross(μόνο για την αμερικανική αγορά). Οι μπότες της εμπρός ανάρτησης έχουν αλλάξει για να δεχτούν τον άξονα των 22mm αλλά και για να αλλάξει το off set κατά 2mm, προσφέροντας ακόμα λιγότερο βάρος και καλύτερη αίσθηση κατά την οδήγηση
- Νέα προστατευτικά της εμπρός ανάρτησης με ένα πιο ανοιχτό σχέδιο που είναι ευκολότερο να αντικατασταθεί για καλύτερη συντήρηση των πιρουνιών
- Νέες ρυθμίσεις monoshock στις βαλβίδες για να ταιριάζει με τις αλλαγές του μοχλικού και της εμπρός ανάρτησης. Η πίσω ανάρτηση διαθέτει 4mm μεγαλύτερο άξονα διατηρώντας όμως την ίδια διαδρομή
- Νέο ρουλεμάν στην κάτω τιμονόπλακα και νέο o’ ring μειώνοντας το βάρος κατά 22 γραμμάρια. Νέο ελαφρύτερο παξιμάδι κατά 8 γραμμάρια στην πάνω τιμονόπλακα
- Νέα στεφάνια Excel μαύρου χρώματος
- Νέα γκριπάκια δύο υλικών
- Νέο γρανάζι με καινούργια σχεδίαση μειώνοντας το βάρος κατά 50 γραμμάρια.
- Νέα γραφικά
Κινητήρας
Τύπος: Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, DOHC, 4-Βαλβίδες
Κυβισμός: 449.3 cm³
Διάμετρος: 95 mm
Διαδρομή: 63.4 mm
Εκκίνηση: Μίζα
Ταχύτητες: 5(για την αμερικανική αγορά)
Αρχική Μετάδoση: 32:76
Τελική Μετάδοση: 14:50
Συμπλέκτης: Υγρός, πολλαπλών δίσκων, υδραυλικός(DDS)
Ανάφλεξη: Ψηφιακή
Πλαίσιο
Τύπος: Πλαίσιο κεντρικού δοκού από χρωμιομόλυβδο
Εμπρός Ανάρτηση: Up Side Down 4860 MXMA 4CS
Πίσω Ανάρτηση: WP Suspension 5018 BAVP DCC
Διαδρομή Εμπρός Ανάρτησης: 300 mm
Διαδρομή πίσω ανάρτησης: 317 mm
Σύστημα Φρένων: Δισκόφρενα με δαγκάνες σε πλευστές έδρες
Διάμετρος Εμπρός Φρένου: 260 mm
Διάμετρος πίσω φρένου: 220 mm
Αλυσίδα: 5/8 x 1/4″
Γωνία Στριψίματος Τιμονιού: 63.5°
Μεταξόνιο: 1,495±10 mm
Απόσταση από το έδαφος: 371 mm
Ύψος Σέλας: 992 mm
Χωρητικότητα Καυσίμου: 7.5 l
Βενζίνη: Αμόλυβδη (95 RON)
Βάρος με κενό ρεζερβουάρ: 106.8 kg
Κινητήρας
Τύπος: Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, DOHC, 4-Βαλβίδες
Κυβισμός: 349.7 cm³
Διάμετρος: 88 mm
Διαδρομή: 57.5 mm
Εκκίνηση: Μίζα
Ταχύτητες: 5
Αρχική Μετάδoση: 24:73
Τελική Μετάδοση: 14:50
Συμπλέκτης: Υγρός, πολλαπλών δίσκων, υδραυλικός
Ανάφλεξη: Ψηφιακή
Πλαίσιο
Τύπος: Πλαίσιο κεντρικού δοκού από χρωμιομόλυβδο
Εμπρός Ανάρτηση: Up Side Down 4860 MXMA 4CS
Πίσω Ανάρτηση: WP Suspension 5018 BAVP DCC
Διαδρομή Εμπρός Ανάρτησης: 300 mm
Διαδρομή πίσω ανάρτησης: 317 mm
Σύστημα Φρένων: Δισκόφρενα με δαγκάνες σε πλευστές έδρες
Διάμετρος Εμπρός Φρένου: 260 mm
Διάμετρος πίσω φρένου: 220 mm
Αλυσίδα: 5/8 x 1/4″
Γωνία Στριψίματος Τιμονιού: 63.5°
Μεταξόνιο: 1,495±10 mm
Απόσταση από το έδαφος: 375 mm
Ύψος Σέλας: 992 mm
Χωρητικότητα Καυσίμου: 7.5 l
Βενζίνη: Αμόλυβδη (95 RON)
Βάρος με κενό ρεζερβουάρ: 105.9 kg
Κινητήρας
Τύπος: Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, DOHC, 4-Βαλβίδες
Κυβισμός: 249.91 cm³
Διάμετρος: 78 mm
Διαδρομή: 52.3 mm
Εκκίνηση: Μίζα
Ταχύτητες: 5
Αρχική Μετάδoση: 24:73
Τελική Μετάδοση: 13:50
Συμπλέκτης: Υγρός, πολλαπλών δίσκων, υδραυλικός(CSS)
Ανάφλεξη: Ψηφιακή
Πλαίσιο
Τύπος: Πλαίσιο κεντρικού δοκού από χρωμιομόλυβδο
Εμπρός Ανάρτηση: Up Side Down 4860 MXMA 4CS
Πίσω Ανάρτηση: WP Suspension 5018 BAVP DCC
Διαδρομή Εμπρός Ανάρτησης: 300 mm
Διαδρομή πίσω ανάρτησης: 317 mm
Σύστημα Φρένων: Δισκόφρενα με δαγκάνες σε πλευστές έδρες
Διάμετρος Εμπρός Φρένου: 260 mm
Διάμετρος πίσω φρένου: 220 mm
Γωνία Στριψίματος Τιμονιού: 63.5°
Μεταξόνιο: 1,495±10 mm
Απόσταση από το έδαφος: 375 mm
Ύψος Σέλας: 992 mm
Χωρητικότητα Καυσίμου: 7.5 l
Βενζίνη: Αμόλυβδη (95 RON)
Βάρος με κενό ρεζερβουάρ: 102.2 kg