Παρουσίαση Honda CRF250/450 2015
Για το 2015 η Honda δεν πέρασε σε ριζοσπαστικές αλλαγές όμως εξόπλισε και αναβάθμισε σημαντικά τα αγωνιστικά CRF, προσφέροντας ακόμα περισσότερες λειτουργίες και ποιοτικότερες μοτοσυκλέτες στην αγορά του 2015.
Οι κοινές αλλαγές σε CRF 250/450
- Νέο πρωτοποριακό κουμπί επιλογής χαρτογράφησης της ηλεκτρονικής, δίνει την δυνατότητα τριών επιλογών για την εναρμόνιση του κινητήρα με τις συνθήκες της πίστας και το στυλ οδήγησης του οδηγού. Επίσης υπάρχει ειδικό εργαλείο περεταίρω ρύθμισης της ηλεκτρονικής το οποίο διατίθεται ως αξεσουάρ
- Νέα εξάτμιση με μεγαλύτερη διάμετρο και νέα ρύθμιση στoν διπλό χρονισμό ανάφλεξης καυσίμου PGM-FI, για καλύτερη απόδοση του κινητήρα στις χαμηλές στροφές με γρηγορότερη απόκριση και ομαλότερη επιτάχυνση αλλά και αυξημένη δύναμη στις υψηλές στροφές
- Νέα δισκόφρενα με καινούργια σχεδίαση και μεγαλύτερο εμπρός δίσκο 260mm
- Νέο μαλακότερο ελατήριο γκαζιού για ευκολότερο χειρισμό
- Νέα γραφικά και μαύρο προστατευτικό πίσω δισκόφρενου και μαύρες γρίλιες ψυγείων
Οι αλλαγές στο CRF450 2015
- Νέα αναβαθμισμένη κεφαλή του κινητήρα για μεγαλύτερη απόδοση στις υψηλές στροφές και για να εναρμονιστεί με την καινούργια διάμετρο της εξάτμισης
- Νέα επεξεργασία πιστονιού για ακόμα περισσότερη αντοχή
- Νέο βολάν AGG με μεγαλύτερη μάζα για ομαλότερη λειτουργία και καλύτερη συμπεριφορά στις χαμηλές στροφές του κινητήρα, μειώνοντας ακόμα περισσότερο την πιθανότητα σβησίματος του κινητήρα
- Νέα ντίζα συμπλέκτη για ευκολότερη λειτουργία
- Νέα μπροστινή ανάρτηση PSF Kayaba με πέντε διαφορετικές ρυθμίσεις λειτουργίας(γρήγορη και αργή απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης, προφόρτιση)
- Νέο cartridge και αλλαγές στο εσωτερικό της μπροστινής ανάρτησης προσφέρουν μειωμένο βάρος
- Νέα πίσω ανάρτηση με πιο εύχρηστη τοποθέτηση των ρυθμίσεων επαναφοράς και συμπίεσης
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Honda CRF450R 2015
Τύπος Κινητήρα: 449cc τετράχρονος, υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος,
Διάμετρος Διαδρομή: 96.0mm x 62.1mm
Συμπίεση: 12.5:1
Βαλβίδες: Τέσσερις τύπου Unicam: 36mm Εισαγωγής, τιτανίου; 31mm εξαγωγής, σιδερένιες
Τροφοδοσία: Διπλού Χρονισμού PGM-FI, 46mm σώμα ψεκασμού
Ταχύτητες: 5
Τελική μετάδοση: #520 αλυσίδα 13T/48T γρανάζια
Εμπρός Ανάρτηση: 48 ανεστραμμένο KYB PSF (Pneumatic Spring Fork) με ρυθμιζόμενη προφόρτιση με αέρα, ρυθμίσεις επαναφοράς και ρυθμίσεις συμπίεσης Διαδρομή; 310mm
Πίσω Ανάρτηση: Pro-Link Showa
Εμπρός φρένο: Μονό δισκόφρενο 260mm με δύο έμβολα
Πίσω φρένο: Μονό δισκόφρενο 240mm με ένα έμβολο
Μεταξόνιο: 1.490mm
Γωνία Κάστερ: 27°04’
Trail: 116mm
Ύψος σέλας: 952mm
Απόσταση από το έδαφος: 330mm
Ρεζερβουάρ: 6.2l
Βάρος γεμάτη με όλα τα υγρά και βενζίνη: 110,5kg
Οι αλλαγές στο CRF250 2015
- Νέα μπροστινή ανάρτηση Showa SFF Air 49mm τριών θαλάμων που λειτουργεί χωρίς ελατήρια με την χρήση αέρα, μειώνει το συνολικό βάρος ενώ αυξάνει την διάμετρο της ανάρτησης, δίνοντας επίσης την δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης
- Νέο ελατήριο πίσω ανάρτησης πιο ελαφρύ και πιο σκληρό
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Honda CRF250R 2015
Τύπος Κινητήρα: 249cc τετράχρονος, υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος,
Διάμετρος Διαδρομή: 76.8mm x 53.8mm
Συμπίεση: 13.5:1
Βαλβίδες: Τέσσερις τύπου Unicam: 30.5mm Εισαγωγής, τιτανίου; 25mm εξαγωγής, σιδερένιες
Τροφοδοσία: Διπλού Χρονισμού PGM-FI, 46mm σώμα ψεκασμού
Ταχύτητες: 5
Τελική μετάδοση: #520 αλυσίδα 13T/49T γρανάζια
Εμπρός Ανάρτηση: 49mm ανεστραμμένο Showa sSFF Air fork με προφόρτιση, ρυθμίσεις επαναφοράς και ρυθμίσεις συμπίεσης Διαδρομή; 310mm
Πίσω Ανάρτηση: Pro-Link Showa
Εμπρός φρένο: Μονό δισκόφρενο 260mm με δύο έμβολα
Πίσω φρένο: Μονό δισκόφρενο 240mm με ένα έμβολο
Μεταξόνιο: 1.488mm
Γωνία Κάστερ: 27°23’
Trail: 118mm
Ύψος σέλας: 949mm
Απόσταση από το έδαφος: 322mm
Ρεζερβουάρ: 6.2l
Βάρος γεμάτη με όλα τα υγρά και βενζίνη: 105kg