H Yamaha στα άσπρα-κόκκινα στην Maggiora

Θέλοντας να τιμήσει τον παλιό ιταλό αγωνιζόμενο της Andrea Bartolini αλλά και για εμπορικούς λόγους, η Yamaha θα αγωνιστεί αυτό το σαββατοκύριακο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ΜΧ στην Maggiora με άσπρα-κόκκινα στα χρώματα της εποχής του 1997 όταν ο Bartolini αγωνιζόταν με το τότε πρωτότυπο YZF400. 

Στο GP της Ιταλίας στην Maggiora, στην κατηγορία MXGP θα δούμε με αυτά τα επετειακά χρώματα τον Jeremy vanHorebbek ενώ στην ΜΧ2 η μοτοσυκλέτα του Christophe Charlier θα βρίσκεται κάτω από την τέντα της ομάδας αφού ο ίδιος αντιμετωπίζει έναν τραυματισμό και δεν θα αγωνιστεί.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

4394 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
Η DUCATI ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ 250 MOTOCROSS…TO DESMO250 MX 2027

Όπως όλες οι Ducati, η Desmo250 MX έχει τις ρίζες της στον ανταγωνισμό, όπου ο...