Ακόμα μια συνάντηση νέων αθλητών στην Ν.Ιωνία

Η προσπάθεια του Ομίλου Δίκυκλου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Αθηνών συνεχίζεται και πλαισιώνεται συνέχεια από καινούργιους οδηγούς. Σε λίγες μέρες θα ανακοινωθεί η επόμενη ημερομηνία συνάντησης “. Ευχαριστούμε την Δημοτική αρχή για την παραχώρηση του χώρου εκμάθησης και ιδιαίτερα τον αντιδήμαρχο κ. Φώτη Τσομπάνογλου που στηρίζει έμπρακτα την προσπάθεια του Ομίλου μας.


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

4394 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
Η DUCATI ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ 250 MOTOCROSS…TO DESMO250 MX 2027

Όπως όλες οι Ducati, η Desmo250 MX έχει τις ρίζες της στον ανταγωνισμό, όπου ο...