O Ο.Δ.Μ.Α.Α. κόβει την πρωτοχρονιάτικη πίτα στο Γαλάτσι 18/01/15

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ο Όμιλος μας,καλεί όλα του τα μέλη καθώς και όλους συγγενείς και φίλους αυτών που αγαπάνε το άθλημα, την ΚΥΡΙΑΚΗ 18/1/2015 στον Δημοτικό χώρο Άθλησης στον Βέικο για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας.
Από τις 10 οι μπάρες εισόδου θα είναι ανοικτές.

Σας περιμένουμε και για τον προγραμματισμό της χρονιάς…..

Ο πρόεδρος Γιώργος Αναμουρλίδης(6977-347611).


Discover more from mxin.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

4394 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
Η DUCATI ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΗΣ 250 MOTOCROSS…TO DESMO250 MX 2027

Όπως όλες οι Ducati, η Desmo250 MX έχει τις ρίζες της στον ανταγωνισμό, όπου ο...