Παρουσίαση νέων μοντέλων KTM SXF 2016

Με μικρές αλλαγές από την έκδοση Factory Edition IV παρουσιάστηκε η νέα τετράχρονη motocross σειρά της ΚΤΜ για το 2016. Περνώντας σε αναρτήσεις αέρα μπροστά για την Ευρωπαϊκή αγορά και σε διαφοροποιήσεις στους χρωματισμούς, τα KTM SXF του 2016 είναι ριζικά επανασχεδιασμένα από τα προηγούμενα μοντέλα του 2015 με με έντονα χαρακτηριστικά το χαμηλό βάρος και την ιπποδύναμη που βάζουν νέα στάνταρ στην motocross αγορά. 

Τα SXF του 2016 αναμένονται να κάνουν την εμφάνιση τους στην Ευρώπη τον Αύγουστο και μέχρι τον Σεπτέμβριο θα υπάρχει ολόκληρη η motocross γκάμα στους delers της ΚΤΜ.

 

2016 ΚΤΜ 450SXF
Περισσότερη δύναμη σε πιο ελαφριά μοτοσυκλέτα ήταν ο στόχος για το 2016 της ΚΤΜ για το SXF450. Με ονομαστικά 62 άλογα στο πακέτο των πέντε λιγότερων κιλών από το περσινό μοντέλο η αυστριακή εταιρεία ξεπέρασε τον εαυτό της βελτιώνοντας μια μοτοσυκλέτα που της έχει χαρίσει αρκετούς τίτλους σε Αμερική και Ευρώπη τα τελευταία χρόνια. Το κερασάκι στην τούρτα έβαλε ο Ryan Dungey κερδίζοντας τον φετινό τίτλο του AMA/FIM Supercross με το νέο μοντέλο Factory Edition 2016. Το SXF450 του 2016 είναι μια εξολοκλήρου νέα μοτοσυκλέτα με κύρια χαρακτηριστικά την μεγάλη ιπποδύναμη, την μαζεμένη κατασκευή και το μειωμένο βάρος των 100.4 κιλών που φλερτάρει με το όριο των κανονισμών αγώνων.

450_SX_F_90Grad

2016 ΚΤΜ 450SXF – Οι αλλαγές στον κινητήρα
• Ο νέος SOHC επανασχεδιασμένος κινητήρας είναι μικρότερος σε διαστάσεις και πιο ελαφρύς, αποδίδοντας υψηλότερες επιδόσεις σε ολόκληρο το φάσμα των στροφών.

• Τα κάρτερ του νέου κινητήρα είναι επανασχεδιασμένα για καλύτερη διανομή των κινούμενων μερών, του στροφάλου και της καμπάνας στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας ενώ παράλληλα έχει μικρύνει το πλάτος και το μήκος του κινητήρα.

• Από την αρχή έχει σχεδιαστεί το Keihin Engine Management System με νέο σώμα ψεκασμού 44mm προσφέροντας ελαφριά αίσθηση και άμεση απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού.

• Νέο ηλεκτρονικό σύστημα εκκίνησης για καλύτερες εκκινήσεις και πολλαπλές επιλογές χαρτογράφισης της ηλεκτρονικής, για καλύτερο έλεγχο της απόδοσης του κινητήρα.

• Νέα κεφαλή και γεωμετρία θαλάμου καύσεως, αναβαθμισμένες θυρίδες, μικρότερη καδένα και γλίστρες καδένας για καλύτερη απόδοση και μειωμένο βάρος.

• Νέος κύλινδρος μικρότερος κατά 6mm και ελαφρωμένο πιστόνι με μικρότερο πίρο. Νέος στρόφαλος με 10% περισσότερη αδράνεια συμβάλλοντας στην μαζεμένη κατασκευή και την ελαφριά αίσθηση της μοτοσυκλέτας.

• Νέο ελαφρύτερο κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων(στα μοντέλα Αμερικής 5 ταχύτητες) μικρότερο σε διαστάσεις και με νέα επίστρωση στις φουρκέτες για λιγότερες τριβές και αποτελεσματικότερες αλλαγές ταχυτήτων.

• Νέος λεβιές ταχυτήτων με σχεδίαση που δεν επιτρέπει την συγκέντρωση λάσπης, εξασφαλίζοντας ομαλή λειτουργία στον χειρισμό της μοτοσυκλέτας.

• Ο DDS (Damped Diaphragm Steel) συμπλέκτης έχει νέα ελαφρύτερη καμπάνα και επανασχεδιασμένο το εσωτερικό αλλά και το καπάκι για καλύτερη ψύξη και λειτουργία του συμπλέκτη.

• Νέα ελαφρύτερη μπαταρία λιθίου.

• Νέα αναβαθμισμένα WP ψυγεία για καλύτερη ψύξη του κινητήρα.

• Νέο μπροστινό εξάτμισης (Flow Design Header FDH) με ενσωματωμένο θάλαμο αντήχησης, σχεδιασμένο για περισσότερη δύναμη στον κινητήρα. Νέο τελικό εξάτμισης μικρότερο κατά 40mm από το περσινό μοντέλο, προσφέρει καλύτερη απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού.

450-3

2016 ΚΤΜ 450SXF – Οι αλλαγές σε πλαίσιο και αναρτήσεις
• Νέο επανασχεδιασμένο ελαφρύτερο πλαίσιο από χρωμιομόλυβδο, προσφέρει περισσότερη ακαμψία και διαμήκη σκληρότητα για καλύτερη συμπεριφορά και απορρόφηση κραδασμών.

• Νέο μικρότερο υποπλαίσιο με νέο αλουμινένιο προφίλ.

• Νέο επανασχεδιασμένο ψαλίδι με αναβαθμισμένη εσωτερική δομή για να ταιριάζει με τα νέα χαρακτηριστικά του νέου πλαισίου.

• Νέα ελαφρύτερα μαρσπιέ προσφέρουν μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής και σχεδίαση που δεν επιτρέπει στο χώμα-λάσπη να εγκλωβιστεί στην κλείδωση τους.

• Νέα CNC άνω τιμονόπλακα με ελαστικές έδρες τιμονιού για απορρόφηση κραδασμών και νέο τιμόνι της Neken με ODI γκριπς.

• Νέα εμπρός ανάρτηση WP-USD, AERforce, 48 mm(για την Αμερική WP 4CS Four Chamber System)  προσφέρει νέα τεχνολογία με αέρα αντί ελατηρίων, συμβάλλοντας στην μείωση του συνολικού βάρους της μοτοσυκλέτας.

• Νέας γενιάς πίσω αμορτισέρ WP με νέο μοχλικό για να συμβαδίζει με τις αλλαγές σε πλαίσιο και ψαλίδι.

• Νέες υπέρελαφρομένες δισκόπλακες της Galfer, πάνω σε CNC επεξεργασμένα κέντρα τροχών.

• Νέο φιλτροκούτι και φίλτρο αέρα για μεγαλύτερη προστασία του κινητήρα, εξασφαλίζοντας καλύτερη ροή αέρα και ευκολία στην διαδικασία της αλλαγής.

• Νέα εργονομία και σχεδιασμός με στόχο την συγκέντρωση της μάζας στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας για καλύτερη συμπεριφορά και άνεση.

• To νέο 2016 450SXF ζυγίζει χωρίς καύσιμο 100.4 κιλά και είναι κατά 5 κιλά ελαφρύτερο από το περσινό μοντέλο και 1.5 κιλά από το αντίστοιχο μοντέλο της αμερικανικής αγοράς χάρη στο τεσσάρι σασμάν και την μπροστινή ανάρτηση χωρίς ελατήρια.

2016 ΚΤΜ 350SXF
Δεν θα μπορούσε να διαλέξει πιο κατάλληλη στιγμή να παρουσιάσει η ΚΤΜ το νέο 350SXF, προσφέροντας μια ακόμα πιο εξελιγμένη μοτοσυκλέτα στον Antonio Cairoli για την προσπάθεια του στο δύσκολο και αναβαθμισμένο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP. Η παγκόσμια πρωταθλήτρια MXGP των τελευταίων ετών μπορεί να κοιτάζει με αισιοδοξία το μέλλον κόντρα στον εσωτερικό αλλά και εξωτερικό ανταγωνισμό των νέων μοντέλων του 2016.

350_SX_F_90Grad

2016 ΚΤΜ 350SXF – Οι αλλαγές στον κινητήρα
• Ο νέος DOHC επανασχεδιασμένος κινητήρας είναι μικρότερος σε διαστάσεις, πιο ελαφρύς και αποδίδει υψηλότερες επιδόσεις σε ολόκληρο το φάσμα των στροφών.

• Τα κάρτερ του νέου κινητήρα είναι επανασχεδιασμένα για καλύτερη διανομή των κινούμενων μερών, του στροφάλου και της καμπάνας στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας ενώ παράλληλα έχει μικρύνει το πλάτος και το μήκος του κινητήρα.

• Από την αρχή έχει σχεδιαστεί το Keihin Engine Management System με νέο σώμα ψεκασμού 44mm προσφέροντας ελαφριά αίσθηση και άμεση απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού.

• Νέο ηλεκτρονικό σύστημα εκκίνησης για καλύτερες εκκινήσεις και πολλαπλές επιλογές χαρτογράφισης της ηλεκτρονικής, για καλύτερο έλεγχο της απόδοσης του κινητήρα.

• Νέα κεφαλή και γεωμετρία θαλάμου καύσεως, αναβαθμισμένες θυρίδες, νέοι εκκεντροφόροι, κοκοράκια και ελατήρια βαλβίδων για καλύτερη απόδοση και μειωμένο βάρος.

• Νέο σφυρήλατο πιστόνι τύπου bridged box από την CP, με νέα μικρότερη μπιέλα και νέο μικρότερο και σκληρότερο στρόφαλο για μειωμένο βάρος και περισσότερη δύναμη στον κινητήρα.

• Νέο κιβώτιο 5 ταχυτήτων με νέα μεγαλύτερα γρανάζια και ειδική επίστρωση για μικρότερες τριβές(εκτός των γραναζιών της πέμπτης) για αποτελεσματικότερες αλλαγές ταχυτήτων.

• Νέος λεβιές ταχυτήτων με σχεδίαση που δεν επιτρέπει την συγκέντρωση λάσπης, εξασφαλίζοντας ομαλή λειτουργία στον χειρισμό της μοτοσυκλέτας.

• Ο CSS (Coil Spring Steel) συμπλέκτης έχει επανασχεδιαστεί το σύστημα λίπανσης του,  για καλύτερη ψύξη και λειτουργία του συμπλέκτη.

• Νέα ελαφρύτερη μπαταρία λιθίου.

• Νέα αναβαθμισμένα WP ψυγεία για καλύτερη ψύξη του κινητήρα.

• Νέο μπροστινό εξάτμισης, σχεδιασμένο για περισσότερη δύναμη στον κινητήρα. Νέο τελικό εξάτμισης μικρότερο κατά 40mm από το περσινό μοντέλο, προσφέρει καλύτερη απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού.

350-1

2016 ΚΤΜ 350SXF – Οι αλλαγές σε πλαίσιο και αναρτήσεις
• Νέο επανασχεδιασμένο ελαφρύτερο πλαίσιο από χρωμιομόλυβδο, προσφέρει 20% περισσότερη ακαμψία και 30% διαμήκη σκληρότητα για καλύτερη συμπεριφορά και απορρόφηση κραδασμών.

• Νέο μικρότερο υποπλαίσιο με νέο αλουμινένιο προφίλ.

• Νέο επανασχεδιασμένο ψαλίδι με αναβαθμισμένη εσωτερική δομή για να ταιριάζει με τα νέα χαρακτηριστικά του νέου πλαισίου.

• Νέα ελαφρύτερα μαρσπιέ προσφέρουν μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής και σχεδίαση που δεν επιτρέπει στο χώμα-λάσπη να εγκλωβιστεί στην κλείδωση τους.

• Νέα CNC άνω τιμονόπλακα με ελαστικές έδρες τιμονιού για απορρόφηση κραδασμών και νέο τιμόνι της Neken με ODI γκριπς.

•  Νέα εμπρός ανάρτηση WP-USD, AERforce, 48 mm(για την Αμερική WP 4CS Four Chamber System)  προσφέρει νέα τεχνολογία με αέρα αντί ελατηρίων συμβάλλοντας στην μείωση του συνολικού βάρους της μοτοσυκλέτας.

• Νέας γενιάς πίσω αμορτισέρ WP με νέο μοχλικό για να συμβαδίζει με τις αλλαγές σε πλαίσιο και ψαλίδι.

• Νέες υπερελαφρομένες δισκόπλακες της Galfer, πάνω σε CNC επεξεργασμένα κέντρα τροχών.

• Νέο φιλτροκούτι και φίλτρο αέρα για μεγαλύτερη προστασία του κινητήρα, εξασφαλίζοντας καλύτερη ροή αέρα και ευκολία στην διαδικασία αλλαγής.

• Νέα εργονομία και σχεδιασμός με στόχο την συγκέντρωση της μάζας στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας για καλύτερη συμπεριφορά και άνεση.

2016 ΚΤΜ 250SXF
Ακολουθώντας τις αλλαγές της ΚΤΜ στις μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες της σειράς SXF, αναβάθμισε και το 250SXF για το 2016 όπου μαζί με το 450SXF στην Factory Edition έκδοση τους απολαμβάνουν από ένα τίτλο AMA Supercross την φετινή χρονιά. Το νέο μοντέλο στα χέρια του Jeffrey Herlings βλέπει να βαδίζει στα βήματα του προκάτοχου του 250SXF 2015 στην κατάκτηση ενός ακόμα παγκόσμιο τίτλου.

250_SX_F_90Grad

2016 ΚΤΜ 250SXF – Οι αλλαγές στον κινητήρα
• Ο νέος επανασχεδιασμένος κινητήρας είναι μικρότερος σε διαστάσεις, πιο ελαφρύς και αποδίδει υψηλότερες επιδόσεις σε ολόκληρο το φάσμα των στροφών.

• Τα κάρτερ του νέου κινητήρα είναι επανασχεδιασμένα για καλύτερη διανομή των κινούμενων μερών, του στροφάλου και της καμπάνας στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας ενώ παράλληλα έχει μικρύνει το πλάτος και το μήκος του κινητήρα.

• Από την αρχή έχει σχεδιαστεί το Keihin Engine Management System με νέο σώμα ψεκασμού 44mm προσφέροντας ελαφριά αίσθηση και άμεση απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού.

• Νέο ηλεκτρονικό σύστημα εκκίνησης για καλύτερες εκκινήσεις και πολλαπλές επιλογές χαρτογράφισης της ηλεκτρονικής, για καλύτερο έλεγχο της απόδοσης του κινητήρα.

• Νέα κεφαλή και γεωμετρία θαλάμου καύσεως, αναβαθμισμένες θυρίδες, νέοι εκκεντροφόροι, κοκοράκια και ελατήρια βαλβίδων για καλύτερη απόδοση και μειωμένο βάρος.

• Νέο σφυρήλατο πιστόνι τύπου bridged box από την CP, με νέα μικρότερη μπιέλα και νέο μικρότερο και σκληρότερο στρόφαλο για μειωμένο βάρος και περισσότερη δύναμη στον κινητήρα.

• Νέο κιβώτιο 5 ταχυτήτων με νέα μεγαλύτερα γρανάζια και ειδική επίστρωση για μικρότερες τριβές(εκτός των γραναζιών της πέμπτης) για αποτελεσματικότερες αλλαγές ταχυτήτων.

• Νέος λεβιές ταχυτήτων με σχεδίαση που δεν επιτρέπει την συγκέντρωση λάσπης, εξασφαλίζοντας ομαλή λειτουργία στον χειρισμό της μοτοσυκλέτας.

• Ο CSS (Coil Spring Steel) συμπλέκτης έχει επανασχεδιαστεί το σύστημα λίπανσης του,  για καλύτερη ψύξη και λειτουργία του συμπλέκτη.

• Νέα ελαφρύτερη μπαταρία λιθίου.

• Νέο μπροστινό εξάτμισης, σχεδιασμένο για περισσότερη δύναμη στον κινητήρα. Νέο τελικό εξάτμισης μικρότερο κατά 40mm από το περσινό μοντέλο, προσφέρει καλύτερη απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού.

250-2

2016 ΚΤΜ 350SXF – Οι αλλαγές σε πλαίσιο και αναρτήσεις
• Νέο επανασχεδιασμένο ελαφρύτερο πλαίσιο από χρωμιομόλυβδο, προσφέρει 20% περισσότερη ακαμψία και 30% διαμήκη σκληρότητα για καλύτερη συμπεριφορά και απορρόφηση κραδασμών.

• Νέο μικρότερο υποπλαίσιο με νέο αλουμινένιο προφίλ.

• Νέο επανασχεδιασμένο ψαλίδι με αναβαθμισμένη εσωτερική δομή για να ταιριάζει με τα νέα χαρακτηριστικά του νέου πλαισίου.

• Νέα ελαφρύτερα μαρσπιέ προσφέρουν μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής και σχεδίαση που δεν επιτρέπει στο χώμα-λάσπη να εγκλωβιστεί στην κλείδωση τους.

• Νέα CNC άνω τιμονόπλακα με ελαστικές έδρες τιμονιού για απορρόφηση κραδασμών και νέο τιμόνι της Neken με ODI γκριπς.

•  Νέα εμπρός ανάρτηση WP-USD, AERforce, 48 mm(για την Αμερική WP 4CS Four Chamber System)  προσφέρει νέα τεχνολογία με αέρα συμβάλλοντας στην μείωση του συνολικού βάρους της μοτοσυκλέτας.

• Νέας γενιάς πίσω αμορτισέρ WP με νέο μοχλικό για να συμβαδίζει με τις αλλαγές σε πλαίσιο και ψαλίδι.

• Νέες υπερελαφρομένες δισκόπλακες της Galfer, πάνω σε CNC επεξεργασμένα κέντρα τροχών.

• Νέο φιλτροκούτι και φίλτρο αέρα για μεγαλύτερη προστασία του κινητήρα, εξασφαλίζοντας καλύτερη ροή αέρα και ευκολία στην διαδικασία αλλαγής.

• Νέα εργονομία και σχεδιασμός με στόχο την συγκέντρωση της μάζας στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας για καλύτερη συμπεριφορά και άνεση.

pho_bike_det

Η ΚΤΜ-WP στην εποχή της μπροστινής ανάρτησης με αέρα.

 

4029 More posts in ΓΕΝΙΚΑ ΝΕΑ category
Recommended for you
AMA SX 2024 – Η ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ ΤΟΥ 15ΟΥ ΓΥΡΟΥ ΣΤΗΝ PHILADELPHIA

Το AMA Supercross 2024 έφτασε στον 15ο του γύρο και την Philadelphia, όπου η σχεδίαση...