Παρουσίαση Honda CRF 450/250 2017
Το πολυαναμενόμενο Honda CRF450 του 2017 παρουσιάστηκε πρόσφατα και είναι ολοκαίνουργιο σε όλους τους τομείς ενώ μπορεί κάποιος να το παραγγείλει και με μίζα. Παράλληλα παρουσιάστηκε και ένα νέο μοντέλο για enduro και φυσικά το CRF250 που δεν έχει δεχτεί αλλαγές.
Honda CRF450 2017
Η σχεδίαση του νέου CRF450 2017 επικεντρώθηκε σε τρεις τομείς που ήταν η καλύτερη απόδοση του κινητήρα, οι μικρότερες διαστάσεις και η καλύτερη ισορροπία της μοτοσυκλέτας με στόχο τον καλύτερο χειρισμό της. Οι μηχανικοί της Honda απάντησαν στο κάλεσμα της εταιρείας με κάθετη ροή καυσίμου στον καινούργιο κινητήρα, ξανά σχεδίασαν το πλαίσιο, το ψαλίδι και το υπόπλαισιο μικραίνοντας κι άλλο την μοτοσυκλέτα ενώ ταυτόχρονα πέτυχαν χαμηλότερο κέντρο βάρους και συγκέντρωση της μάζας στο κέντρο της μοτοσυκλέτας για ευκολότερο χειρισμό.
Σχετικά με την μίζα, η Honda πρώτα ικανοποίησε αυτούς που δεν ήθελαν μίζα προσφέροντας την μοτοσυκλέτα με ηλεκτρική εκκίνηση μόνο κατόπιν παραγγελίας. Το νέο CRF450 2017 θα ήταν πιο ελαφρύ από το περσινό μοντέλο αν είχε μπροστινή ανάρτηση με αέρα. H Honda επανέφερε το πιρούνι με ελατήρια και το βάρος που εξοικονομήθηκε από το πλαίσιο και τον κινητήρα δεν φαίνεται αφού ζυγίζει ακριβώς το ίδιο με το μοντέλο του 2016.
Οι αλλαγές για το 2017
– Νέα πρωτοποριακή σχεδίαση εισαγωγής αέρα και καυσίμου με το φιλτροκούτι και το σώμα injection να στοχεύουν κατευθείαν στον κινητήρα χωρίς να μεταβάλλεται η πορεία τους. Για να επιτευχθεί αυτό η πίσω ανάρτηση έχει αλλάξει θέση αλλά και γενικώς.
– Τα κοκοράκια τον εκκεντροφόρων στην κεφαλή του κινητήρα έχουν σχεδιαστεί ξανά ενώ παραμένει η σχεδίαση με τον ένα εκκεντροφόρο που δίνει σημαντικά πλεονεκτήματα με την μικρή του διάσταση.
– Αυξημένη συμπίεση στο 13.5:1 για αυξημένη απόδοση.
– Νέα γραφικά τεχνολογίας in-molted πρεσαρισμένα με τα πλαστικά για να μην φθείρονται.
– Νέα ποδιά ίδιας σχεδίασης με τις αγωνιστικές ομάδες που προστατεύει τον κινητήρα και το πλαίσιο.
– Νέα εμπρός ανάρτηση της Showa με διάμετρο 49mm και με ελατήρια αντί αέρα.
– Νέας γενιάς αλουμινένιο πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί ειδικά για να ικανοποιήσει την νέα σχεδίαση στο φιλτροκούτι και την πίσω ανάρτηση. Παράλληλα έχει νέα γεωμετρία για καλύτερη συμπεριφορά ενώ συνεισφέρει στο χαμηλό κέντρο βάρους και την συγκέντρωση της μάζας στο κέντρο της μοτοσυκλέτας.
– Νέα εξάτμιση με νέα σχεδίαση για καλύτερη ροή αέρα ενώ είναι μικρότερη και πιο ελαφριά συμβάλλει στο χαμηλό βάρος και συγκέντρωση της μάζας στο κέντρο της μοτοσυκλέτας.
– Για πρώτη φορά το CRF450 διαθέτει μίζα κατόπιν όμως παραγγελίας.
– Νέο ρεζερβουάρ κατασκευασμένο από τιτάνιο. Ελαφρύ και ανθεκτικό αλλά και μικρότερο σε διαστάσεις αφού είναι πιο λεπτό από το προηγούμενο, αποθηκεύοντας την ίδια ποσότητα καυσίμου.
– Το CRF450 εξακολουθεί να διαθέτει μπροστινό δισκόφρενο 260mm.
– Ο επιλογέας διαχείρισης απόδοσης του κινητήρα εξακολουθεί και στο μοντέλο του 2017, με τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις.
– Νέα τρόμπα καθαρισμού του λαδιού του κινητήρα φροντίζει την καλύτερη λειτουργία του κινητήρα.
– Νέο μοχλικό και ψαλίδι έχουν σχεδιαστεί για να δεχτούν την ιδιαίτερη θέση της νέας πίσω ανάρτησης αλλά και να μειώσουν τον όγκο της μοτοσυκλέτας.
Τεχνικά Χαρακτηρηστικά
Κινητήρας: 449cc liquid-cooled single-cylinder four-stroke
Διάμετρος- Διαδρομή: 96mm x 62.1mm
Συμπίεση: 13.5:1
Βαλβίδες: Unicam® four-valve; 38mm intake, titanium; 31mm exhaust, Steel
Τροφοδοσία: Programmed Fuel Injection (PGM-FI), 46mm downdraft throttle body
Ανάφλεξη: Fully transistorized with electronic advance
Ταχύτητες: Close-ratio five-speed
Τελική μετάδοση: Αλυσίδα #520 13T/49T
Εμπρός ανάρτηση: 49mm USD Showa διαδρομής 305
Πίσω ανάρτηση: Pro-Link® Showa διαδρομής 312
Εμπρός Φρένο: Δισκόφρενο 260mm
Πίσω φρένο: Δισκόφρενο 240mm
Μεταξόνιο: 1482mm
Ίχνος: 27.4° (γωνία Caster)
Trail: 116mm
Ύψος σέλας: 960mm
Απόσταση από το έδαφος: 327,6mm
Ρεζερβουάρ: 6L
Βάρος: 110.2kg (περιλαμβάνει γεμάτο ρεζερβουάρ και όλα τα υγρά της μοτοσυκλέτας)
Honda CRF250 2017
Για την νέα χρονιά το CRF250 θα παραμείνει ίδιο περιμένοντας να δεχτεί τις ίδιες αλλαγές με τον μεγαλύτερο αδερφό του το 2018.